Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2019 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke anti ja, alleen de kicks die erna komen vind ik dan weer minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2019 12:32 
 
Hardtraxx Veteran

:loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2019 13:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
:loving: :loving: :loving:


Waarom reageer je 4x in dit topic dat je de plaat vet vindt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2019 14:06 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Pedaalemre schreef:
:loving: :loving: :loving:


Waarom reageer je 4x in dit topic dat je de plaat vet vindt?


Elke reactie was steeds nadat er weer een langere/betere sample aanwezig was. Dus gewoon steeds een uiting van enthousiasme. Big deal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2019 14:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Broken Balance schreef:
Pedaalemre schreef:
:loving: :loving: :loving:


Waarom reageer je 4x in dit topic dat je de plaat vet vindt?


Elke reactie was steeds nadat er weer een langere/betere sample aanwezig was.


Eeh, nee. En dat zie je zelf ook wel hoop ik.

Maar whatever. Gewoon vreemd voor iemand die actief meedeed aan het belachelijk maken van sander voor het vele posten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2019 14:41 
 
Hardtraxx Veteran

Ja je kan het weer mooi neerzetten zodat ik hypocriet lijk. Echter is er nogal een (immens groot) verschil tussen in 1 topic zo nu en dan wat overenthousiast reageren en jaren achter elkaar alles volspammen. Valt me een beetje van je tegen deze drogvergelijking.

Zijn postfrequentie vond ik trouwens een van de minst irritante dingen, aangezien ik veel liever een actief forum zie dan een dood forum, dus het ging me uberhaupt meer om wat er in de posts stond maargoed.

Edit: Ik wist van tevoren al dat je 'je post 4x dat je het vet vind, dat zie je zelf toch ook wel' bullshit was, maar ik heb het maar eens teruggelezen zodat je niet kan zeggen dat ik dat stuk uit je post verder genegeerd heb. En uiteraard klopt het niet. 1e reactie was dat ik hem vet vond, de 2e was wederom dat ik hem vet vond, jawel, letterlijk 1 uur nadat nadat er een nieuwe sample aanwezig was. Later postte Ron weer een nieuwere sample, maar op het moment dat ik het topic bezocht was de sample al weg. dus mijn 3e post was 'gvd sample al weg'. (Dus geen 3e keer dat ik hem vet vond). De 4e was een random woordgrap op een random onderwerp. (Dus geen 4e keer dat ik hem vet vond). Uiteindelijk postte nielsje41 de sample die ik in de eerste instantie hoopte te kunnen beluisteren toen Ron hem postte. Toen kwam mijn 3e post dat ik hem vet vond. Dus weer nadat ik een betere sample ter beschikking had.

En ja hoor. Alle 3 'wat vet''s kwamen dus nadat er een betere/langer sample aanwezig was.

Jammer dat ik er zo diep op in moet gaan, maar aangezien je vaak nogal moeilijk te overtuigen bent (waar ik normaal gesproken ook 9 van de 10 keer met je eens ben, overigens) heb ik er maar alles op gezet om je post te weerleggen. Dit zal door sommigen waarschijnlijk met mAnD!!@@ afgedaan worden. Maar als ik iets ontken, zal ik ook gewoon onderbouwen waarom ik het ontken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2019 16:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Okeee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2019 16:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat laat jij je kennen zeg, poeh
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2019 16:54 
 
Hardtraxx Veteran

Als ik 'niet waar je lult' had geantwoord was het weer te simpel geweest. Dit is gewoon een reactie op BB op de BB manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 19:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die anti blijft echt mokerdik :bomb:. Vind de rest van de plaat niet zo veel aan. Melodie vind ik eigenlijk gewoon irritant klinken.

Het begin van de videoclip is ook wel weer leuk gedaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn beste productie so far. Wat een grandioze plaat is dit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2019 20:47 
 
Hardtraxxer

Somebody toucha my spaghet :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2019 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

begin weer fan te worden van Rooler xd zijn laatste producties is weer van goed niveau :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2019 02:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Appelsapman schreef:
Somebody toucha my spaghet :lol: :lol:


Mijn favoriete outro van hem tot nu to :lol:

Plaat zelf ontzettend gaaf! Vind alleen die kick bij de climax niet echt passen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 11:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heel vet dit alleen de climax is inderdaad iets minder.

Heb zelf ook een knipje gemaakt waarbij de climax nu de laatste anti is en dat maakt hem een beter totaalplaatje imo.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle