Related topics
- View the latest post: Rooler & Sasha F - Number 23 (Chapter V & Faceless Remix) (SPOON401)
- View the latest post: Sasha F & Rooler - Number 23 (Siege Mentality's Triple Mashup)
- View the latest post: Sasha F & Rooler - Number 23 / Cruelty & Blood (SPOON077)
- View the latest post: Caine & Denzy - The Number One (The Number 2 Remix)
- View the latest post: VA - Ground Zero 2009 (Ground Zero Records/GZR001)
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
Haha die trance-achtige kick is nog vetter dan in het origineel. Ben blij dat hij nog wel enigzins varieert in zijn kicks.
Ik vind 'm ook heel vet. Het origineel vind ik persoonlijk een erg sterke plaat, maar deze edit vind ik zeker wat toevoegen. Die psytrance kick in de mid is echt ontzettend fijn en geeft zoveel drive mee.
Ik denk dan ook dat deze edit live stukken beter gaat werken dan het origineel.
Zulke kicks worden triplets genoemd en geven inderdaad enorm veel drive meepim0412 wrote:Ik vind 'm ook heel vet. Het origineel vind ik persoonlijk een erg sterke plaat, maar deze edit vind ik zeker wat toevoegen. Die psytrance kick in de mid is echt ontzettend fijn en geeft zoveel drive mee.Ik denk dan ook dat deze edit live stukken beter gaat werken dan het origineel.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Nondeju hey 
GODSKOLERE!!!! meer van dit!! ik hou wel van de vage psytrance kicks