Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 17:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die gated kick van Rooler is wel een van m'n favo kicks, maar de rest van deze track doet me vrij weinig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
juist prima kunnen produceren zoals Rooler/Ncrypta/Thyron

Vind Ncrypta en in mindere mate ook Thyron anders dezelfde kutherrie als Rebelion en Malice produceren. En deze van Rooler is ook niet best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De kicks in de mid-intro staan veel harder dan die in de climax.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 14:34 
 
Hardtraxx Veteran

Jordy schreef:
Pedaalemre schreef:
juist prima kunnen produceren zoals Rooler/Ncrypta/Thyron

Vind Ncrypta en in mindere mate ook Thyron anders dezelfde kutherrie als Rebelion en Malice produceren. En deze van Rooler is ook niet best.


Qua mixdown zitten de tracks van die 3 namen toch echt wel beter in elkaar dan die van Rebelion & Malice, ik had verwacht dat zo'n beetje iedereen dat wel zou kunnen horen. Letterlijk elke plaat van X-Bone zit technisch beter in elkaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij Thyron en Rooler hoor ik het nog wel ja, Ncrypta totaal niet. Ook die laatste release van hem vind ik weer een bak herrie waar ik niks goeds in kan vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 17:36 
 
Hardtraxx Veteran

Nja vervang Ncrypta door Luminite dan eventueel. Maar de kwaliteitsverschillen op het label zijn iig best groot. Als een vd creatievere namen van Gearbox nou is een goeie melodieuze plaat maakt.. zou nog leuk worden denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 10:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Nja vervang Ncrypta door Luminite dan eventueel. Maar de kwaliteitsverschillen op het label zijn iig best groot. Als een vd creatievere namen van Gearbox nou is een goeie melodieuze plaat maakt.. zou nog leuk worden denk ik.


Luminite is de laatste tijd net zo erg als NCrypta imo. 2 jaar terug stak hij er nog wel bovenuit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind Rooler zijn platen over het algemeen wel prima en dat is bij deze ook wel het geval! Alleen BPM in die video is niet best.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle