Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 17:17 
 
Hardtraxx Addict

Riot Shift - Laser Beams (TCREC006)

Label: TC Records
WEB release: 24/01/2020

Tracks:
Riot Shift - Laser Beams

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 17:18 
 
Hardtraxx Addict

Dit klinkt toch echt geweldig, die star wars geluiden erdoor heen met die dikke kicks :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 18:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kut herrie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goede parodie
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 20:52 
 
Hardtraxx Veteran

zo slecht dat het best mooi is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 21:04 
 
Hardtraxx Veteran

Vind dit toch best dikke kicks hoor :loving: Het zal wel als parodie / tool bedoeld zijn maar vind door hun sterke mixdown dat ze de kicks waar ze dan over trollen juist best goed laten klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Star Wars geluiden :lol:. Mooi dit, leuk gedaan haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 22:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pokkeherrie.
Ik vind dat dit soort dingen ook echt niet meer als hardstyle bestempeld kan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 08:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
man man man op sommige momenten vroeg ik me echt af of er überhaupt nog wel hardstyle werd gedraaid.. Wat een rommel joh :lol: En op een of andere manier vond ik het ook weer geweldig, moeilijk uit te leggen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 12:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beetje experimenteren kan ik altijd toejuichen. Alleen totaal niet mijn ding dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 12:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zeke schreef:
pokkeherrie.
Ik vind dat dit soort dingen ook echt niet meer als hardstyle bestempeld kan worden.

Helemaal hier mee eens.

Riot Shift heeft mij sowieso nog niet kunnen overtuigen met hun tracks. Hun eerste release (Engage dacht ik) was wel vet en gaf een beetje gevoel van vernieuwing qua raw. Maar ik vind dit eerder een deceptie dan vernieuwing :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tjakevladze schreef:
Beetje experimenteren kan ik altijd toejuichen. Alleen totaal niet mijn ding dit.


Eens, zou er wel om kunnen lachen live denk ik maar meer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan gelijk weer in behandeling na het kijken van dit filmpje, manmanman.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha :lol:
Ze staan op Decibel zie ik. Dan even langslopen en heel hard giechelen om die piepjes.

Ze releasen op Theracords... Ik neem aan dat Thera dit niet wil gaan verkopen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 14:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Hahahaha :lol:
Ze staan op Decibel zie ik. Dan even langslopen en heel hard giechelen om die piepjes.

Ze releasen op Theracords... Ik neem aan dat Thera dit niet wil gaan verkopen toch?


Dat dachten we ook bij GPF.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Hahahaha :lol:
Ze staan op Decibel zie ik. Dan even langslopen en heel hard giechelen om die piepjes.

Ze releasen op Theracords... Ik neem aan dat Thera dit niet wil gaan verkopen toch?


Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus, dat valt inderdaad onder Theracords zie ik nu...
Theracords was toch music produced from the heart? Ergens is die slogan dus een beetje weggevallen. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zij zijn echt de laatste die een parodie van laser kicks moeten maken. Werkelijk al hun platen hebben dat soort kicks :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 15:17 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Jezus, dat valt inderdaad onder Theracords zie ik nu...
Theracords was toch music produced from the heart? Ergens is die slogan dus een beetje weggevallen. :x


Ik ben ook geen fan van bliepkicks en dergelijke, maar om toch Riot Shift even te verdedigen. Zijn ook weer niet zomaar de eerste de beste raw kassakick-act. Hun tracks zijn clean, gebruiken vaak wel creatieve dingen (soms bv. DnB invloeden) en proberen te vernieuwen. Ja hier en daar hebben ze weer zo'n typische standaard 13/12 plaat wat weer in het Gearbox rijtje kan, maar ze hebben ook wel vette dingen. Luister maar eens naar Extasis, Out Of Time, Pulsar, om er een paar te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Jezus, dat valt inderdaad onder Theracords zie ik nu...
Theracords was toch music produced from the heart? Ergens is die slogan dus een beetje weggevallen. :x


Waarom :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 16:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Jezus, dat valt inderdaad onder Theracords zie ik nu...
Theracords was toch music produced from the heart? Ergens is die slogan dus een beetje weggevallen. :x

Er staat nergens Music Produced From Parvuz zijn Heart he (of wat breder, music produced from hardtraxx' heart)

Er is nou eenmaal een nieuwe generatie artiesten, een nieuwe generatie publiek ook. Dat matcht niet altijd met de mensen hier. Ieder zijn persoonlijke smaak :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 16:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik geloof het tot een zeker punt echt wel, maar het valt wel op dat toen raw echt aan het opkomen was, er plots een rits aan raw acts bij Theracords kwamen die een beetje in de zelfde stijl van de populaire raw gingen produceren. En dat GPF kwam tijdens de uptempo hype, en dat nu Riot Shift dit aan het doen zijn nu Gearbox zo populair werd.

Nu zijn er wel een paar weg en een paar hun eigen shit gaan doen (zoals Retaliation), maar het valt wel op als je het vergelijkt met het Theracords van een paar jaar er voor wat veel diverser was. Zo lijkt het iets meer Music Produced For The Publics Heart te zijn.

Ik snap het heus wel als je een zekere marge aan populariteit moet maken om überhaupt financieel te blijven bestaan hoor.
Eveneens is dit geen verwijt hoor, gewoon een observatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 16:46 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Uiteindelijk zijn we natuurlijk niemand verantwoording schuldig al lijkt het wel zo door sommige reacties. Iedere artiest bij ons werkt extreem hard aan zijn carrière en iedere carrière is anders. Belangrijkste is dat we allemaal plezier hebben in wat we doen en dat hebben we ontzettend! De vrijheid om af en toe ook ns n cheesy popnummer in 200bpm om te zetten (zie mn soundcloud account), vind ik echt heerlijk. Als iemand iets niet tof vindt, dan kan je altijd nog ergens anders naar luisteren. Uiteindelijk doen we vooral volledig waar de inspiratie ons naar toe leidt.

Hoe dingen lopen, heb je niet altijd in eigen hand. Daardoor gaan er binnenkort ook wel wat dingen veranderen mede om dat verkeerde verwachtingspatroon tegen te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 16:54 
 
Hardtraxxer

Disney had gewoon met z'n poten van Star Wars af moeten blijven.

Vind het een hele dikke track! Leuk bedacht, goed uitgewerkt! En slaat nog aan ook! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 16:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Uiteindelijk zijn we natuurlijk niemand verantwoording schuldig al lijkt het wel zo door sommige reacties. Iedere artiest bij ons werkt extreem hard aan zijn carrière en iedere carrière is anders. Belangrijkste is dat we allemaal plezier hebben in wat we doen en dat hebben we ontzettend! De vrijheid om af en toe ook ns n cheesy popnummer in 200bpm om te zetten (zie mn soundcloud account), vind ik echt heerlijk. Als iemand iets niet tof vindt, dan kan je altijd nog ergens anders naar luisteren. Uiteindelijk doen we vooral volledig waar de inspiratie ons naar toe leidt.

Hoe dingen lopen, heb je niet altijd in eigen hand. Daardoor gaan er binnenkort ook wel wat dingen veranderen mede om dat verkeerde verwachtingspatroon tegen te gaan.


Je bent ook niemand verantwoording schuldig, maar Theracords is gewoon niet wat het vroeger was. Dat is vrij duidelijk, maar het is niet zo dat je verplicht bent aan de luisteraars om altijd het zelfde als toen te blijven. Het is gewoon een constatering, en vrij logisch want niemand die blijft hangen in een ding gaat heel ver komen. Aan alles komt een einde, zij het een stijl, een artiest oid.

Dat het label zich voor een deel meer richting het grote publiek richt, druist misschien tegen de gatekeepers hier in, maar jij moet ook gewoon je brood verdienen, je ding doen e.d. Jouw label moet ook werken, en als je dan aan dit soort acts een podium kan geven om je label relevant te houden, waarom zou je dat niet doen. Om het andere kamp te pleasen heb je nog gewoon je eigen act en dingen als T.C.C en veel voorkomende classic optredens.

Thera als act staat imo nog wel grotendeels voor wat het vroeger was, zo ook T.C.C. logischerwijs. Maar als label zie je nu wel veel acts richting de grote hypes/het grote publiek produceren. Het wordt denk ik pas als kwaad bloed gezien wanneer men dit ontkent, maar dat wordt niet echt gedaan.

Gezien Theracords een opmars heeft gemaakt als vrij divers label met een eigen stijl en het nu voor een deel omslaat naar een label met vrij gangbare en al bekende stijlen zul je altijd houden dat mensen denken in de vorm van "Waarom komt dit op een label als Theracords", die hangen dan nog in het oude beeld van Theracords lijkt me.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle