Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Parvuz schreef:
Jezus, dat valt inderdaad onder Theracords zie ik nu...
Theracords was toch music produced from the heart? Ergens is die slogan dus een beetje weggevallen. :x

Er staat nergens Music Produced From Parvuz zijn Heart he (of wat breder, music produced from hardtraxx' heart)

Er is nou eenmaal een nieuwe generatie artiesten, een nieuwe generatie publiek ook. Dat matcht niet altijd met de mensen hier. Ieder zijn persoonlijke smaak :-)

Ja dat snap ik ook nog wel. Ik vond in de begin periode van Theracords ook niet alles even mooi. Maar ik wist wel dat er een gevoel achter zat bij alle tracks. Er zat een idee in. Het was geen effect bejag. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de meeste tracks die nu op Theracords uitkomen niet ken. Maar ik schrok gewoon een beetje dat dit nu op Theracords uitgebracht gaat worden.

Je kunt me veel vertellen en ik wil best veel geloven, maar GPF en dit soort tracks maak je niet uit je hart. Maar inderdaad, ja, er zijn mensen die het geweldig vinden. Ik sla dit liever lachend over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
dit soort tracks maak je niet uit je hart.


Ja sorry (niet om nou weer El Positivo uit te hangen :P) maar dat kun je gewoon echt niet zeggen voor andere mensen, ik heb genoeg van "dit soort" tracks waar ik echt een dikke grijns van op m'n gezicht krijgt omdat het zo onbenullig is. Ik vind deze track daar ook een goed voorbeeld van. (Eigenlijk bij heel veel Riot Shift tracks heb ik dat wel) Leuke elementjes, debiele kicks, ik hoor dit soms 10 keer liever op een feest dan voor de 10e keer zo'n emotionele Phuture Noize set met 30 minuten break tussendoor. (noem maar een voorbeeld). Soms kun je gewoon heel vrolijk worden van dit soort shit. Heb ik dan teminste :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 20:40 
 
Hardtraxx Veteran

Bovendien is dit niet Riot Shift's gemiddelde muziek, zo nu en dan even gebruik maken van de actualiteit en situatie is alleen maar goed. Zelfs in deze tijd waarin hardstyle redelijk groot is lijkt me me, helemaal als 'kleinere' act niet altijd even makkelijk om continu in de attentie te blijven zonder soms dit soort dingen te doen waardoor de ogen weer even hun kant op staan.

Aan de andere kant maken ze ook platen die juist niet op de massa gericht zijn, als ze echt niet uit hun hart deze shit maakten zouden ze wel bij elke track een 13/12 crowdpleaser releasen. Pulsar is bijvoorbeeld echt niet zo'n typisch plaatje die voor iedereen weggelegd is denk ik, evenals Extasis.

En dan kan je het nog breder trekken, hardstyle staat anno 2019 natuurlijk dik op de kaart in vergelijking met 10+ jaar geleden, maar het is nog steeds niet zo dat iemand die echt puur en alleen geld en shine zou willen geen betere keuzes zou hebben dan hardstyle. Waardoor er bij elke artiest in deze scene wel een grote liefde voor de muziek moet zitten. En als je dan eenmaal een naam hebt gemaakt, waarom zou je niet zo nu en dan ff wat extra 'clout' pakken. En ze noemen de plaat ook nog eens Laser Beams dus qua zelfspot ook gewoon prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Parvuz schreef:
dit soort tracks maak je niet uit je hart.


Ja sorry (niet om nou weer El Positivo uit te hangen :P) maar dat kun je gewoon echt niet zeggen voor andere mensen, ik heb genoeg van "dit soort" tracks waar ik echt een dikke grijns van op m'n gezicht krijgt omdat het zo onbenullig is. Ik vind deze track daar ook een goed voorbeeld van. (Eigenlijk bij heel veel Riot Shift tracks heb ik dat wel) Leuke elementjes, debiele kicks, ik hoor dit soms 10 keer liever op een feest dan voor de 10e keer zo'n emotionele Phuture Noize set met 30 minuten break tussendoor. (noem maar een voorbeeld). Soms kun je gewoon heel vrolijk worden van dit soort shit. Heb ik dan teminste :P


Precies, kijk ze ook genieten van hun eigen track in het filmpje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 08:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Parvuz schreef:
dit soort tracks maak je niet uit je hart.


Ja sorry (niet om nou weer El Positivo uit te hangen :P) maar dat kun je gewoon echt niet zeggen voor andere mensen, ik heb genoeg van "dit soort" tracks waar ik echt een dikke grijns van op m'n gezicht krijgt omdat het zo onbenullig is. Ik vind deze track daar ook een goed voorbeeld van. (Eigenlijk bij heel veel Riot Shift tracks heb ik dat wel) Leuke elementjes, debiele kicks, ik hoor dit soms 10 keer liever op een feest dan voor de 10e keer zo'n emotionele Phuture Noize set met 30 minuten break tussendoor. (noem maar een voorbeeld). Soms kun je gewoon heel vrolijk worden van dit soort shit. Heb ik dan teminste :P

Ja oke, misschien had ik moeten zeggen: "Als je het mij vraagt lijkt het mij zeer onwaarschijnlijk dat je dit soort tracks uit je hart maakt." haha Dan is het een mening en mag het. :P

Maar om de discussie te sluiten, ik vind het een verschrikkelijke parodie op harde hardstyle maar anderen mogen het mooi vinden. Ik vind het vooral ook jammer welke kant Theracords is opgegaan. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2020 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen is dan eindelijk de officiele release, maar ik kon niet meer zo lang wachten dus bij deze:

https://clyp.it/x4bk030t

HAKKE

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2020 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
tjakevladze schreef:
Beetje experimenteren kan ik altijd toejuichen. Alleen totaal niet mijn ding dit.


Eens, zou er wel om kunnen lachen live denk ik maar meer niet.


Ik kom hier op terug, ik vind dit dus echt fantastisch :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2020 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tweede climax inclusief melodie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2020 15:15 
 
Hardtraxx Veteran

JAA DIK NIFFO'S :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2020 16:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Om te janken dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2020 18:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2020 19:35 
 
Artiest
Avatar gebruiker

TCREC006 is het trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2020 19:46 
 
Hardtraxx Veteran

Vind het wel een grappig plaatje eigenlijk, lekker energiek. Hoor dit liever op een feest dan één of ander muzikaal hoogstandje met een break van 3 minuten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2020 19:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
TCREC006 is het trouwens

Tuurlijk, hoe kom ik daar nou bij. Aangepast :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 01:27 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Sws track of the year :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 12:41 
 
Hardtraxx Veteran

Meerlasersmeerbeter schreef:
Sws track of the year :love:


Username checks out.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 14:53 
 
Hardtraxx Addict

Wat een ongelofelijke dikke banger is dit. Wel jammer dat ze de kicks verandert hebben.
Ik vond de vorige versie iets harder klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 15:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Uiteindelijk zijn we natuurlijk niemand verantwoording schuldig al lijkt het wel zo door sommige reacties. Iedere artiest bij ons werkt extreem hard aan zijn carrière en iedere carrière is anders. Belangrijkste is dat we allemaal plezier hebben in wat we doen en dat hebben we ontzettend! De vrijheid om af en toe ook ns n cheesy popnummer in 200bpm om te zetten (zie mn soundcloud account), vind ik echt heerlijk. Als iemand iets niet tof vindt, dan kan je altijd nog ergens anders naar luisteren. Uiteindelijk doen we vooral volledig waar de inspiratie ons naar toe leidt.

Hoe dingen lopen, heb je niet altijd in eigen hand. Daardoor gaan er binnenkort ook wel wat dingen veranderen mede om dat verkeerde verwachtingspatroon tegen te gaan.

Tsja... je zou bijna voor elke generatie een nieuw label moeten maken. Zolang je dat niet doet, krijg je gegarandeerd één van onderstaande verwijten;

1. Label X doet al jaren hetzelfde, geen vernieuwing, wat een kutzooi.
2. Label X gaat mee met trend Y, deden ze maar wat ze vroeger deden, wat een kutzooi.

:innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2020 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prachtig :lol:. Kan dit wel waarderen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2020 15:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hahaha, vet leuk gedaan oh wacht nee Malice heeft dit grapje al gedaan..

Uberhout schreef:
Vind het wel een grappig plaatje eigenlijk, lekker energiek. Hoor dit liever op een feest dan één of ander muzikaal hoogstandje met een break van 3 minuten.


Kan honderden platen verzinnen die geen break van 3 minuten hebben wat live beter klinkt dan dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2020 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Hahaha, vet leuk gedaan oh wacht nee Malice heeft dit grapje al gedaan..

Uberhout schreef:
Vind het wel een grappig plaatje eigenlijk, lekker energiek. Hoor dit liever op een feest dan één of ander muzikaal hoogstandje met een break van 3 minuten.


Kan honderden platen verzinnen die geen break van 3 minuten hebben wat live beter klinkt dan dit.


Ben benieuwd, noem er eens 10 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2020 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Broken Balance schreef:
Hahaha, vet leuk gedaan oh wacht nee Malice heeft dit grapje al gedaan..

Uberhout schreef:
Vind het wel een grappig plaatje eigenlijk, lekker energiek. Hoor dit liever op een feest dan één of ander muzikaal hoogstandje met een break van 3 minuten.


Kan honderden platen verzinnen die geen break van 3 minuten hebben wat live beter klinkt dan dit.


Ben benieuwd, noem er eens 10 :D


Zolang zijn breaks nou ook weer niet in 'muzikaal hoogstandjes', echt bijna ieder PN track heeft een break dat ongeveer net zo lang is als Laser Beams. Heb het idee dat men met hun voorbeelden overdrijven om deze plaat recht te praten. Bedoel vind dit ook een geniale plaat maar ik heb geen excuses daarvoor nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2020 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel stiekem vind ik die climax wel echt hard. 2e deel wel echt kut kicks.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle