Ja dat snap ik ook nog wel. Ik vond in de begin periode van Theracords ook niet alles even mooi. Maar ik wist wel dat er een gevoel achter zat bij alle tracks. Er zat een idee in. Het was geen effect bejag. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de meeste tracks die nu op Theracords uitkomen niet ken. Maar ik schrok gewoon een beetje dat dit nu op Theracords uitgebracht gaat worden.DjThera wrote:Er staat nergens Music Produced From Parvuz zijn Heart he (of wat breder, music produced from hardtraxx' heart)Parvuz wrote:Jezus, dat valt inderdaad onder Theracords zie ik nu...
Theracords was toch music produced from the heart? Ergens is die slogan dus een beetje weggevallen.
Er is nou eenmaal een nieuwe generatie artiesten, een nieuwe generatie publiek ook. Dat matcht niet altijd met de mensen hier. Ieder zijn persoonlijke smaak :-)
Je kunt me veel vertellen en ik wil best veel geloven, maar GPF en dit soort tracks maak je niet uit je hart. Maar inderdaad, ja, er zijn mensen die het geweldig vinden. Ik sla dit liever lachend over.