1 posts member since 2019
last seen Jun 2019
View on Spotify
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Helicaze wrote:Zonder die Rejecta kicks had het een B-Front solo geweest. Deze plaat ademt B-Front. De sfeer, opbouw naar de climax en uithalen. Prachtig! Met betere kicks had dit echt een parel geweest. Zal wel de beste plaat van het album worden. :P
Rejecta heeft in mijn oren ook zeker meegewerkt aan de melodie. Vind de sound nou niet typisch alleen B-Front

Hardness en Kicked Out best vette platen. Stijl van Rejecta doet me denken aan een mix van D-Sturb en E-Force :D
Hardtraxxer
631 posts member since 2017
last seen 5 days ago
Alleen die remix van ‘Deserve To Die’ scoort voor mij een onvoldoende, voegt niks toe aan het origineel. Verder gewoon een heel sterk album waar alle platen lekker weg luisteren. Vind zelfs die hardcore plaat wel geinig. Voor mij springt ‘Hardness’ net iets boven de rest uit. Die is live zo ongelofelijk vet :surrender:
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Prima album! Deze gast heeft een leuke stijl toegevoegd in de scene, benieuwd naar de toekomst. Hardness mijn favoriete plaat met daarachter Angels In The Sky. ^^
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Volledig luisterbeurtje gegeven, voor mij blijft Hardness de beste, daarna Give A Damn. Kicked Out blijft ook heel goed. Al in al, prima album! En z'n kickrolls vervelen maar niet :loving:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 4 days ago
Het is allemaal redelijk tot goed, maar ik word ook niet echt omver geblazen door een track van het album. Angels In The Sky bevalt me dan nog het beste, maar dat ligt vooral aan de B-Front invloeden in de break en melodie. Voor de rest eigenlijk alles tussen de 5,5 en 7.

Wel respect hoe hij de scene is binnen gekomen. Rustig achter de schermen opbouwen en dan als het pas echt goed genoeg is naar buiten treden. Hij heeft wel een eigen herkenbare stijl en loopt niet achter de meute aan.
N
Hardtraxxer
268 posts member since 2009
last seen Oct 2024
FransBezig wrote:Alleen die remix van ‘Deserve To Die’ scoort voor mij een onvoldoende, voegt niks toe aan het origineel. Verder gewoon een heel sterk album waar alle platen lekker weg luisteren. Vind zelfs die hardcore plaat wel geinig. Voor mij springt ‘Hardness’ net iets boven de rest uit. Die is live zo ongelofelijk vet :surrender:
Ik vind hem juist wél dik. Wellicht een 'dertien in een dozijn' plaat, maar ik vind hem lekker klinken! Het hele album vind ik trouwens dik, met 'Other Worlds', 'Kicked Out' en 'Hardness' als uitschieters. :bomb:
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Staat standaard aan in de manage van mijn 8 jarige zusje, perfecte paardrij muziek
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Millard Fillmore wrote:Staat standaard aan in de manage van mijn 8 jarige zusje, perfecte paardrij muziek
Kan je zusje dat wel managen?
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Broken Balance wrote:
Millard Fillmore wrote:Staat standaard aan in de manage van mijn 8 jarige zusje, perfecte paardrij muziek
Kan je zusje dat wel managen?
Manege hihi
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 6 days ago
3 tracks die er echt uitspringen voor mij:

Angels In The Sky [with B-Front]
Give A Damn
Kicked Out [with E-Force]

Natuurlijk blijft Followed ook een pareltje, alleen die is niet meer zo nieuw.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Dit album is me eigenlijk toch een beetje tegengevallen. Naast Hardness en Give A Damn staat er niet een plaat op die ik de moeite vind om in mijn playlist te zetten. De collab met E-Force springt er ook nog enigszins uit door die snoeiharde anti, maar voor de rest vind ik alle platen middenmoot gevallen. Had toch wel verwacht dat hier wat meer platen op zouden staan die er (voor mij) bovenuit zouden springen. Niet dus, helaas.
Hardtraxx Newbie
46 posts member since 2019
last seen Dec 2025
Kan erg genieten van het tettergehalte. Hij snapt hoe je RAW publiek kan trekken. Daarnaast is de melodie ook niet verkeerd. Kan het waarderen.
T
Hardtraxxer
502 posts member since 2022
last seen Nov 2025
Wat een album blijft het! Other Worlds blijft een van m’n favoriete raw platen aller tijden! :love: :bomb: :loving:
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
thomvandijk15 wrote: blijft een van m’n favoriete raw platen aller tijden! :love: :bomb: :loving:
Kicked Out is dit voor mij. Die is tijdloos. Niks tevele of te weinig, gewoon één lange opstapeling van drive en energie.'

Was Other Worlds al weer helemaal vergeten, vette plaat ook idd! :)
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
Rickzel wrote:
thomvandijk15 wrote: blijft een van m’n favoriete raw platen aller tijden! :love: :bomb: :loving:
Kicked Out is dit voor mij. Die is tijdloos. Niks tevele of te weinig, gewoon één lange opstapeling van drive en energie.'

Was Other Worlds al weer helemaal vergeten, vette plaat ook idd! :)
Ik wou net zeggen, Kicked Out op 2:10 is de samenkomst van alles wat ik zoek in hardstyle. Echt waar subliem, heb het al 10x gezegd op Hardtraxx.

En zoveel pareltjes op dit album. Groot fan van de beste man.
Hardtraxxer
866 posts member since 2021
last seen May 2026
Na het zien van dit topic toch maar het album weer opnieuw geluisterd. En wauw. Wat een prachtalbum nog steeds! :love:

Court of Justice en Let My Tape Rock zijn zulke heerlijke platen!
Tijdloos album dit! Al denk ik dat The Keymaker best in de buurt kan komen!
:worship:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Ja prima bumpie dit, mag ook wel eens gezegd worden.

Wel vet om te zien dat ik Rejecta anno 2022 nog altijd net zo vet vind als rond dit album. Die man heeft zo'n grandioos gezellig stijltje. Wbt "normale raw" voor mij het vetste wat er is momenteel.
T
Hardtraxxer
502 posts member since 2022
last seen Nov 2025
Rickzel wrote:Ja prima bumpie dit, mag ook wel eens gezegd worden.

Wel vet om te zien dat ik Rejecta anno 2022 nog altijd net zo vet vind als rond dit album. Die man heeft zo'n grandioos gezellig stijltje. Wbt "normale raw" voor mij het vetste wat er is momenteel.
Rejecta moet wel nog aardig wat platen uitbrengen om een leuk album te hebben, set myself free en homicide vind ik tot nu toe de moeite waard, de rest vind ik te saai en die hardcore platen zijn al helemaal dramatisch. Wat onverwachts collabs zouden helpen :)
Hardtraxxer
866 posts member since 2021
last seen May 2026
thomvandijk15 wrote:

Rejecta moet wel nog aardig wat platen uitbrengen om een leuk album te hebben, set myself free en homicide vind ik tot nu toe de moeite waard, de rest vind ik te saai en die hardcore platen zijn al helemaal dramatisch. Wat onverwachts collabs zouden helpen :)
De Restrained collabs zijn juist een paar van de beste platen tot nu toe op het album!
Heerlijke combinatie van stijlen! Die overdreven Rejecta kickrolls passen echt goed op een hardcore tempo! :D
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
thomvandijk15 wrote:

Snal niet dat mensen Loophole niet vet vinden, voor mij misschien we de vetste plaat van het album, en the Keymaker is ook gewoon een bizar vette plaat.

Enige matige plaat is die remix die tot nu toe uit is.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
kom late we allemaal oude toppa's bumpen omdat we het toffe tracks vinde. dit dooie forum moet dood blijve
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Jordi wrote:kom late we allemaal oude toppa's bumpen omdat we het toffe tracks vinde. dit dooie forum moet dood blijve
Kom laten we het dooie forum nog dooier maken door dit soort dingen alelmaal af te kappen ondanks dat er een doodnormale discussie uit ontstaat over Rejecta.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
fakka dat kan toch ook prima in sleutelmaker toppa
K
Hardtraxxer
390 posts member since 2021
last seen Nov 2025
Rickzel wrote:
thomvandijk15 wrote:

Snal niet dat mensen Loophole niet vet vinden, voor mij misschien we de vetste plaat van het album, en the Keymaker is ook gewoon een bizar vette plaat.

Enige matige plaat is die remix die tot nu toe uit is.
Helemaal mee eens, allebei die platen gingen ook retedik op Decibel afgelopen zaterdag. Ook die restrained collabs kan ik veel beter hebben dan die uptempo meuk die iedereen tegenwoordig als afsluiter gebruikt.