Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2019 10:20 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

https://open.spotify.com/album/5QA6Fscg ... GuBo12BA_A
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2019 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Zonder die Rejecta kicks had het een B-Front solo geweest. Deze plaat ademt B-Front. De sfeer, opbouw naar de climax en uithalen. Prachtig! Met betere kicks had dit echt een parel geweest. Zal wel de beste plaat van het album worden. :P

Rejecta heeft in mijn oren ook zeker meegewerkt aan de melodie. Vind de sound nou niet typisch alleen B-Front

Hardness en Kicked Out best vette platen. Stijl van Rejecta doet me denken aan een mix van D-Sturb en E-Force :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2019 13:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alleen die remix van ‘Deserve To Die’ scoort voor mij een onvoldoende, voegt niks toe aan het origineel. Verder gewoon een heel sterk album waar alle platen lekker weg luisteren. Vind zelfs die hardcore plaat wel geinig. Voor mij springt ‘Hardness’ net iets boven de rest uit. Die is live zo ongelofelijk vet :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2019 14:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prima album! Deze gast heeft een leuke stijl toegevoegd in de scene, benieuwd naar de toekomst. Hardness mijn favoriete plaat met daarachter Angels In The Sky. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2019 14:53 
 
Hardtraxx Veteran

Volledig luisterbeurtje gegeven, voor mij blijft Hardness de beste, daarna Give A Damn. Kicked Out blijft ook heel goed. Al in al, prima album! En z'n kickrolls vervelen maar niet :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2019 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is allemaal redelijk tot goed, maar ik word ook niet echt omver geblazen door een track van het album. Angels In The Sky bevalt me dan nog het beste, maar dat ligt vooral aan de B-Front invloeden in de break en melodie. Voor de rest eigenlijk alles tussen de 5,5 en 7.

Wel respect hoe hij de scene is binnen gekomen. Rustig achter de schermen opbouwen en dan als het pas echt goed genoeg is naar buiten treden. Hij heeft wel een eigen herkenbare stijl en loopt niet achter de meute aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2019 00:19 
 
Hardtraxxer

FransBezig schreef:
Alleen die remix van ‘Deserve To Die’ scoort voor mij een onvoldoende, voegt niks toe aan het origineel. Verder gewoon een heel sterk album waar alle platen lekker weg luisteren. Vind zelfs die hardcore plaat wel geinig. Voor mij springt ‘Hardness’ net iets boven de rest uit. Die is live zo ongelofelijk vet :surrender:

Ik vind hem juist wél dik. Wellicht een 'dertien in een dozijn' plaat, maar ik vind hem lekker klinken! Het hele album vind ik trouwens dik, met 'Other Worlds', 'Kicked Out' en 'Hardness' als uitschieters. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2019 23:19 
 
Hardtraxx Elite

Staat standaard aan in de manage van mijn 8 jarige zusje, perfecte paardrij muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2019 23:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Staat standaard aan in de manage van mijn 8 jarige zusje, perfecte paardrij muziek


Kan je zusje dat wel managen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2019 07:46 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Millard Fillmore schreef:
Staat standaard aan in de manage van mijn 8 jarige zusje, perfecte paardrij muziek


Kan je zusje dat wel managen?

Manege hihi
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2019 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3 tracks die er echt uitspringen voor mij:

Angels In The Sky [with B-Front]
Give A Damn
Kicked Out [with E-Force]

Natuurlijk blijft Followed ook een pareltje, alleen die is niet meer zo nieuw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2019 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit album is me eigenlijk toch een beetje tegengevallen. Naast Hardness en Give A Damn staat er niet een plaat op die ik de moeite vind om in mijn playlist te zetten. De collab met E-Force springt er ook nog enigszins uit door die snoeiharde anti, maar voor de rest vind ik alle platen middenmoot gevallen. Had toch wel verwacht dat hier wat meer platen op zouden staan die er (voor mij) bovenuit zouden springen. Niet dus, helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2019 23:25 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Kan erg genieten van het tettergehalte. Hij snapt hoe je RAW publiek kan trekken. Daarnaast is de melodie ook niet verkeerd. Kan het waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 19:40 
 
Hardtraxxer

Wat een album blijft het! Other Worlds blijft een van m’n favoriete raw platen aller tijden! :love: :bomb: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thomvandijk15 schreef:
blijft een van m’n favoriete raw platen aller tijden! :love: :bomb: :loving:


Kicked Out is dit voor mij. Die is tijdloos. Niks tevele of te weinig, gewoon één lange opstapeling van drive en energie.'

Was Other Worlds al weer helemaal vergeten, vette plaat ook idd! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 19:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
thomvandijk15 schreef:
blijft een van m’n favoriete raw platen aller tijden! :love: :bomb: :loving:


Kicked Out is dit voor mij. Die is tijdloos. Niks tevele of te weinig, gewoon één lange opstapeling van drive en energie.'

Was Other Worlds al weer helemaal vergeten, vette plaat ook idd! :)

Ik wou net zeggen, Kicked Out op 2:10 is de samenkomst van alles wat ik zoek in hardstyle. Echt waar subliem, heb het al 10x gezegd op Hardtraxx.

En zoveel pareltjes op dit album. Groot fan van de beste man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 20:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na het zien van dit topic toch maar het album weer opnieuw geluisterd. En wauw. Wat een prachtalbum nog steeds! :love:

Court of Justice en Let My Tape Rock zijn zulke heerlijke platen!
Tijdloos album dit! Al denk ik dat The Keymaker best in de buurt kan komen!
:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2022 08:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja prima bumpie dit, mag ook wel eens gezegd worden.

Wel vet om te zien dat ik Rejecta anno 2022 nog altijd net zo vet vind als rond dit album. Die man heeft zo'n grandioos gezellig stijltje. Wbt "normale raw" voor mij het vetste wat er is momenteel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2022 19:48 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Ja prima bumpie dit, mag ook wel eens gezegd worden.

Wel vet om te zien dat ik Rejecta anno 2022 nog altijd net zo vet vind als rond dit album. Die man heeft zo'n grandioos gezellig stijltje. Wbt "normale raw" voor mij het vetste wat er is momenteel.


Rejecta moet wel nog aardig wat platen uitbrengen om een leuk album te hebben, set myself free en homicide vind ik tot nu toe de moeite waard, de rest vind ik te saai en die hardcore platen zijn al helemaal dramatisch. Wat onverwachts collabs zouden helpen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2022 20:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

thomvandijk15 schreef:
Rickzel schreef:
Ja prima bumpie dit, mag ook wel eens gezegd worden.

Wel vet om te zien dat ik Rejecta anno 2022 nog altijd net zo vet vind als rond dit album. Die man heeft zo'n grandioos gezellig stijltje. Wbt "normale raw" voor mij het vetste wat er is momenteel.


Rejecta moet wel nog aardig wat platen uitbrengen om een leuk album te hebben, set myself free en homicide vind ik tot nu toe de moeite waard, de rest vind ik te saai en die hardcore platen zijn al helemaal dramatisch. Wat onverwachts collabs zouden helpen :)


De Restrained collabs zijn juist een paar van de beste platen tot nu toe op het album!
Heerlijke combinatie van stijlen! Die overdreven Rejecta kickrolls passen echt goed op een hardcore tempo! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2022 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thomvandijk15 schreef:
Rickzel schreef:
Ja prima bumpie dit, mag ook wel eens gezegd worden.

Wel vet om te zien dat ik Rejecta anno 2022 nog altijd net zo vet vind als rond dit album. Die man heeft zo'n grandioos gezellig stijltje. Wbt "normale raw" voor mij het vetste wat er is momenteel.


Rejecta moet wel nog aardig wat platen uitbrengen om een leuk album te hebben, set myself free en homicide vind ik tot nu toe de moeite waard, de rest vind ik te saai en die hardcore platen zijn al helemaal dramatisch. Wat onverwachts collabs zouden helpen :)


Snal niet dat mensen Loophole niet vet vinden, voor mij misschien we de vetste plaat van het album, en the Keymaker is ook gewoon een bizar vette plaat.

Enige matige plaat is die remix die tot nu toe uit is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2022 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kom late we allemaal oude toppa's bumpen omdat we het toffe tracks vinde. dit dooie forum moet dood blijve
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2022 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
kom late we allemaal oude toppa's bumpen omdat we het toffe tracks vinde. dit dooie forum moet dood blijve


Kom laten we het dooie forum nog dooier maken door dit soort dingen alelmaal af te kappen ondanks dat er een doodnormale discussie uit ontstaat over Rejecta.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2022 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fakka dat kan toch ook prima in sleutelmaker toppa
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2022 14:01 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
thomvandijk15 schreef:
Rickzel schreef:
Ja prima bumpie dit, mag ook wel eens gezegd worden.

Wel vet om te zien dat ik Rejecta anno 2022 nog altijd net zo vet vind als rond dit album. Die man heeft zo'n grandioos gezellig stijltje. Wbt "normale raw" voor mij het vetste wat er is momenteel.


Rejecta moet wel nog aardig wat platen uitbrengen om een leuk album te hebben, set myself free en homicide vind ik tot nu toe de moeite waard, de rest vind ik te saai en die hardcore platen zijn al helemaal dramatisch. Wat onverwachts collabs zouden helpen :)


Snal niet dat mensen Loophole niet vet vinden, voor mij misschien we de vetste plaat van het album, en the Keymaker is ook gewoon een bizar vette plaat.

Enige matige plaat is die remix die tot nu toe uit is.


Helemaal mee eens, allebei die platen gingen ook retedik op Decibel afgelopen zaterdag. Ook die restrained collabs kan ik veel beter hebben dan die uptempo meuk die iedereen tegenwoordig als afsluiter gebruikt.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle