En ook deze pakt me weer niet. Het is allemaal niet slecht ofzo, het doet alleen niks met me..
View on YouTube
Doet me op dit moment in zijn geheel niks. Misschien vaker luisteren.
Ja helemaal eens, kan ook echt genieten van hem Live, de Qapital set al meerdere keren opgezet!Pedaalemre wrote: Blijf trouwens vinden dat Rejecta een van de weinigen is die (samen met de onbetwiste koning D-Sturb) kickrolls zich op zo'n bepaalde manier eigen heeft gemaakt dat het uniek/vet blijft zonder te vervelen. Hele dikke +1 daarvoor.
Sluit me hier ook bij aan. Eigen sound en uniek blijven is altijd een +1!Pedaalemre wrote:Leuk plaatje weer, geen uitschieter tho.
Blijf trouwens vinden dat Rejecta een van de weinigen is die (samen met de onbetwiste koning D-Sturb) kickrolls zich op zo'n bepaalde manier eigen heeft gemaakt dat het uniek/vet blijft zonder te vervelen. Hele dikke +1 daarvoor.
Eens. Wel m'n enige kritiekpuntje overigens. Idd verder tofYWalen wrote:Vind de rejecta kicks niet helemaal passen in de climax maar de rest is wel tof!
Zegt de man in het topic waar de reacties overdreven goed zijn...Freankie wrote:Het is ook nooit goed he hier![]()
Als je tot die conclusie moet komen hier dan heb je wel een flink bord voor je kop over dit forum.Freankie wrote:Het is ook nooit goed he hier![]()