M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Rebelion & Vertile - Numb (ACR???)

Label: Acid Reign
WEB release: 25/04/2023

Tracks:
Rebelion & Vertile - Numb

Samples:
View on YouTube

Bron:
https://acidreign.lnk.to/Numb
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Die kicks :cry:
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 19 minutes ago
Martin Waus wrote:Die kicks :cry:
die eerste zijn om te janken ja, echt afschuwelijk.

anti daarna top.
M
Hardtraxx Veteran
Afschuwelijke mid intro idd :sick:
Hardtraxx Addict
1381 posts member since 2022
last seen 1 day ago
Die kick bij 1.20 is echt gestoord.
Snap de haat op zaagkicks wel, de zaagkicks die we kennen waren ook niet de beste.
Maar deze doet me wel wat.

Track overigens fcking dik, beide sounds goed terug te horen.
Hoop niet dat dit een Rock Tha Party track wordt waarbij de HQ-RIP veel gaver is dan diegene die uitgebracht wordt.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
Wel leuk om te zien hoe de meningen uiteenlopen (in het algemeen, niet doelend op dit forum) over deze kicks. Live vind ik ze best leuk. Het lijkt soms alsof je trommelvliezen eruit trillen (zonder gehoorbescherming in), ookal zit er verder nauwelijks kracht in. Bij szp kwamen vgm ook paar van dit soort kicks voorbij en dat was om die reden toch stiekem wel genieten. Het geeft dit soort kicks toch wel iets bijzonders.

Alleen thuis hou haal je dat effect dat het gaat trillen in je oren niet en hou je niks anders over dan een kick zonder kracht. Dat maakt een plaat zoals dit thuis meteen de helft minder interessant om op te zetten. Om de reden hoop ik wel een beetje dat dit soort kicks dalijk niet in 8 van de 10 platen gaan zitten.

Verder overigens wel een catchy plaat. Zal wel weer een hitje worden :D
Last edited by Svbtwee on 29 Nov 2022 11:31, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
273 posts member since 2017
last seen Jul 2025
Martin Waus wrote:Die kicks :cry:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Hahahahahahahahahahahahaha die eerste kicks. Schij uit man.
Wat een gedrocht.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
En dan hele zaal OOHHHH schreeuwen. Prachtig man :lol: :lol: :lol:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
HAHAHA wat een troep dat eerste deel. Het is letterlijk alleen een distorte subbass/tail met een piepje er over.

Alsof ze zijn vergeten een punch of tok of wat dan ook er in te doen, of dat hij niet mee is gerenderd. Valt geen kick te noemen meer dit, het hele woord kick past hier niet eens bij. Dit is meer iets wat bij dubstep oid past.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Vandaag uitgekomen.
View on YouTube

Zal het ongetwijfeld goed gaan doen op de festivals, maar niet aan mij besteed. Met name dat gepingpong met die kicks in de eerste drops in de combinatie met die "fuck this" vocals..
Hardtraxxer
866 posts member since 2021
last seen May 2026
De definitie van 50/50

Eerste helft van de track is compleet kut terwijl de 2e helft echt heel sterk is.

Zo jammer dat die mid verpest moest worden. Wat een grafherrie :thumbdown:
B
Hardtraxxer
249 posts member since 2022
last seen Sep 2025
Moet zeggen dat deze zaagkicks nog enigszins te pruimen zijn vergeleken met de rest van al die ellende die uitkomt. Begin er iets minder afkeer van te krijgen, maar ik hoop wel dat die hype snel over is. :)

Verder is dit echt een waanzinnig dikke plaat. Vind het origineel een van de beste Linkin' Park nummers. Die melodie werkt echt fantastisch in een hardstyle-jasje.
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 11 days ago
Sowieso man, in welke brainfart heb je het idee dat een plaat met deze melodie nog cool is?
Hardtraxx Veteran
4418 posts member since 2023
last seen 1 day ago
Gewoon lekker plaatje, natuurlijk zou Chester zich omdraaien in zn graf als ie dit zou horen, maar dat kan toch niet, dus lekker zagen.
Hardtraxx Veteran
last seen 19 minutes ago
Moet wel zeggen, hoe Vertile deze plaat opnieuw heeft ingezongen vind ik echt steengoed. Doet eer aan het origineel.

Jammer dat de rest van de plaat zo matig is. Verloren potentie imo.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Alles behalve de zaagkicks is best tof gedaan. Vertile zijn vocals passen hier ook erg goed bij idd.
B
Hardtraxxer
last seen Sep 2025
Revolting Against wrote:Sowieso man, in welke brainfart heb je het idee dat een plaat met deze melodie nog cool is?

Gewoon smaak denk ik. Kan er ook niks aan doen.. :/
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Verplaatst
Hardtraxx Veteran
4418 posts member since 2023
last seen 1 day ago
Birdieb1992 wrote:
Revolting Against wrote:Sowieso man, in welke brainfart heb je het idee dat een plaat met deze melodie nog cool is?

Hardtraxx hè
M
Hardtraxx Veteran
Rickzel wrote:Moet wel zeggen, hoe Vertile deze plaat opnieuw heeft ingezongen vind ik echt steengoed. Doet eer aan het origineel.

Jammer dat de rest van de plaat zo matig is. Verloren potentie imo.
Kan me hier wel in vinden ja.
B
Hardtraxxer
last seen Sep 2025
Zaagkick wrote:
Birdieb1992 wrote:

Hardtraxx hè

Ik weet het. Volg het forum al jaren en het leek me mooi om eens actief mee te praten. Blij om te zien dat dat gewaardeerd wordt! :cool:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Eens met Rickzel, zeer goed ingezongen en het 2e deel is ook zeer sterk.

Maar dat eerste deel verpest de hele plaat voor mij, kan wel kijken of een edit een keer mogelijk is met een andere plaat van ze als mid, want het 2e deel is wel dusdanig vet dat het het wellicht waard is :P
Hardtraxx Veteran
last seen 19 minutes ago
Broken Balance wrote:Eens met Rickzel, zeer goed ingezongen en het 2e deel is ook zeer sterk.

Maar dat eerste deel verpest de hele plaat voor mij, kan wel kijken of een edit een keer mogelijk is met een andere plaat van ze als mid, want het 2e deel is wel dusdanig vet dat het het wellicht waard is :P
Ja echt jammer, ik kan best ver mee gaan in heel veel raw maar ik zou deze plaat daardoor nu echt nooit meer zelf aanzetten.

Een niet-zaagkick edit kan een flinke OOOOH bij mij opwekken denk ik :lol:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
View on SoundCloud

Zoiets? :P Dit is heel snel in elkaar geflanst met de bestaande kicks + Simulation.