Regel 1: als je mening afwijkt van die van anderen, ookal uit je dat op een zo voorzichtig mogelijke manier, er is altijd iemand die je belachelijk erom maakt. Op een goede dag springen er vervolgens 5 anderen bij die zich aansluiten bij zo'n iemand. Voordat je het doorhebt zitten er 6 man je te bashen om je mening. Niks nieuws, gewoon lekker je mening blijven geven dus.Ik weet het. Volg het forum al jaren en het leek me mooi om eens actief mee te praten. Blij om te zien dat dat gewaardeerd wordt!
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Kun je m ergens anders op gooien? Ga er vanuit dat ie verwijderd is ivm copyrightBroken Balance wrote:https://soundcloud.com/broken-balance/rebelion-vertile-numb-intro-edit-1
Zoiets?Dit is heel snel in elkaar geflanst met de bestaande kicks + Simulation.
Voor je het weet ben je bij je 25e account ofniet Emre.Zaagkick wrote:Regel 1: als je mening afwijkt van die van anderen, ookal uit je dat op een zo voorzichtig mogelijke manier, er is altijd iemand die je belachelijk erom maakt.Ik weet het. Volg het forum al jaren en het leek me mooi om eens actief mee te praten. Blij om te zien dat dat gewaardeerd wordt!
Mooi hé zo'n discussie platform.Zaagkick wrote: Regel 1: als je mening afwijkt van die van anderen, ookal uit je dat op een zo voorzichtig mogelijke manier, er is altijd iemand die je belachelijk erom maakt. Op een goede dag springen er vervolgens 5 anderen bij die zich aansluiten bij zo'n iemand. Voordat je het doorhebt zitten er 6 man je te bashen om je mening. Niks nieuws, gewoon lekker je mening blijven geven dus.
Rickzel wrote:Voor je het weet ben je bij je 25e account ofniet Emre.Zaagkick wrote:Regel 1: als je mening afwijkt van die van anderen, ookal uit je dat op een zo voorzichtig mogelijke manier, er is altijd iemand die je belachelijk erom maakt.Ik weet het. Volg het forum al jaren en het leek me mooi om eens actief mee te praten. Blij om te zien dat dat gewaardeerd wordt!
-
KHardtraxxer
- 382 posts member since 2010
- last seen Mar 2026
Vreselijke hardstyle dit 
Hij staat er bij mij nog welMYTZE wrote:Kun je m ergens anders op gooien? Ga er vanuit dat ie verwijderd is ivm copyrightBroken Balance wrote:View on SoundCloud
Ben wel benieuwd wat je ervan gemaakt hebt, aangezien ik ook al met een edit bezig was.
View on SoundCloud
Probeer nog eens?
Beste kick zit op 35 secondenBroken Balance wrote:Hij staat er bij mij nog welMYTZE wrote:Kun je m ergens anders op gooien? Ga er vanuit dat ie verwijderd is ivm copyrightBroken Balance wrote:View on SoundCloud
Ben wel benieuwd wat je ervan gemaakt hebt, aangezien ik ook al met een edit bezig was.
View on SoundCloud
Probeer nog eens?