Hardtraxx Veteran
4418 posts member since 2023
last seen 1 day ago
Ik weet het. Volg het forum al jaren en het leek me mooi om eens actief mee te praten. Blij om te zien dat dat gewaardeerd wordt! :cool:
Regel 1: als je mening afwijkt van die van anderen, ookal uit je dat op een zo voorzichtig mogelijke manier, er is altijd iemand die je belachelijk erom maakt. Op een goede dag springen er vervolgens 5 anderen bij die zich aansluiten bij zo'n iemand. Voordat je het doorhebt zitten er 6 man je te bashen om je mening. Niks nieuws, gewoon lekker je mening blijven geven dus.
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Broken Balance wrote:https://soundcloud.com/broken-balance/rebelion-vertile-numb-intro-edit-1

Zoiets? :P Dit is heel snel in elkaar geflanst met de bestaande kicks + Simulation.
Kun je m ergens anders op gooien? Ga er vanuit dat ie verwijderd is ivm copyright xd Ben wel benieuwd wat je ervan gemaakt hebt, aangezien ik ook al met een edit bezig was. :P
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Zaagkick wrote:
Ik weet het. Volg het forum al jaren en het leek me mooi om eens actief mee te praten. Blij om te zien dat dat gewaardeerd wordt! :cool:
Regel 1: als je mening afwijkt van die van anderen, ookal uit je dat op een zo voorzichtig mogelijke manier, er is altijd iemand die je belachelijk erom maakt.
Voor je het weet ben je bij je 25e account ofniet Emre.
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 23 hours ago
Zaagkick wrote: Regel 1: als je mening afwijkt van die van anderen, ookal uit je dat op een zo voorzichtig mogelijke manier, er is altijd iemand die je belachelijk erom maakt. Op een goede dag springen er vervolgens 5 anderen bij die zich aansluiten bij zo'n iemand. Voordat je het doorhebt zitten er 6 man je te bashen om je mening. Niks nieuws, gewoon lekker je mening blijven geven dus.
Mooi hé zo'n discussie platform.
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
Rickzel wrote:
Zaagkick wrote:
Regel 1: als je mening afwijkt van die van anderen, ookal uit je dat op een zo voorzichtig mogelijke manier, er is altijd iemand die je belachelijk erom maakt.
Voor je het weet ben je bij je 25e account ofniet Emre.
:lol: :lol:
K
Hardtraxxer
382 posts member since 2010
last seen Mar 2026
Vreselijke hardstyle dit :(
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
MYTZE wrote:
Broken Balance wrote:View on SoundCloud

Zoiets? :P Dit is heel snel in elkaar geflanst met de bestaande kicks + Simulation.
Kun je m ergens anders op gooien? Ga er vanuit dat ie verwijderd is ivm copyright xd Ben wel benieuwd wat je ervan gemaakt hebt, aangezien ik ook al met een edit bezig was. :P
Hij staat er bij mij nog wel
View on SoundCloud

Probeer nog eens?
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Broken Balance wrote:
MYTZE wrote:
Broken Balance wrote:View on SoundCloud

Hij staat er bij mij nog wel
View on SoundCloud

Probeer nog eens?
Beste kick zit op 35 seconden