The Maze toch wel een van de betere platen op dit album imo.
Die melodie
Die melodie
jaa, ik zat juist op die te wachten. had al wel verwacht dat ze m zouden aanpassenTwanneke wrote:De versie van The Maze die ik op Loudness hoorde vond ik toch wel een stuk vetter. Desondanks toch nog een prima plaatje, alleen laatste stuk is minder.
Die ook zomaar uit het "niets" komt voor mij gevoel.Chroman wrote:Ik snap die postieve reacties op The Maze niet, wat een verzameling random geluiden
Die met Deetox vind ik oprecht vet (de enige tot nu toe). En heel tof dat er uiteindelijk nog een climax met melodie terugkomt.
En wat is die titel waard? De beste track van dit album hebben is het zelfde als de 100 meter sprint winnen van een groep rolstoelers. Heel erg knap dat je de beste bent maar je stelt nog steeds geen reet voor.ParanoidNL wrote:The Maze toch wel een van de betere platen op dit album imo.
Die melodie
in RSU zeiden ze ook 'get ready for serious gated kicks' over deze trackZak Met Brood wrote:''Throughout the production of this album we have learned a lot and our producing skills are getting better with each track, this is a track we are both really proud of, this is Syndicate''
Nou is anders weinig van te merken
ThaBomba. wrote:En wat is die titel waard? De beste track van dit album hebben is het zelfde als de 100 meter sprint winnen van een groep rolstoelers. Heel erg knap dat je de beste bent maar je stelt nog steeds geen reet voor.ParanoidNL wrote:The Maze toch wel een van de betere platen op dit album imo.
Die melodie
WauwThaBomba. wrote:En wat is die titel waard? De beste track van dit album hebben is het zelfde als de 100 meter sprint winnen van een groep rolstoelers. Heel erg knap dat je de beste bent maar je stelt nog steeds geen reet voor.ParanoidNL wrote:The Maze toch wel een van de betere platen op dit album imo.
Die melodie
De winnaar van het internet vandaagThaBomba. wrote:En wat is die titel waard? De beste track van dit album hebben is het zelfde als de 100 meter sprint winnen van een groep rolstoelers. Heel erg knap dat je de beste bent maar je stelt nog steeds geen reet voor.ParanoidNL wrote:The Maze toch wel een van de betere platen op dit album imo.
Die melodie
Dat t is gekopieerd betekent niet dat iemand het niet overdreven kan vinden.RTM93 wrote:Maar ff zonder dollen. We vinden het allemaal wel overdreven dat bij elke kick gejuicht wordt.
Maar feitelijk is het gewoon gekopieerd van de techno waar elke climax met gejuich wordt ontvangen
Dit vind ik toch zo kansloos.chas1n wrote:Veel hekken nodig zodat iedereen erop kan zitten en de kickrolls mee kan doen.
Raven wrote:Heeft vrij weinig met muziek te maken, imo.
Hiermee is alles gezegd.moederkoekje66 wrote:Raven wrote:Heeft vrij weinig met muziek te maken, imo.