Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2020 13:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
ErikZ schreef:
TkTT schreef:
Release uitgesteld :( Vanaf hun instagram, ze geven aan dat het Album hoort bij een release party! Helaas!


Wow dus mensen krijgen hun album niet omdat ze niet kunnen cashen met een event? Great way to treat your fans..

Ik vind het sowieso een rare manier van zeggen. Je zou toch eerder zeggen: bij het album hoort (in onze ogen) een evenement. En niet andersom.


Denk dat ze dit er ook mee bedoelen. Snap het wel als je ook kijkt naar de reacties hier is het album natuurlijk ontstaan door de liveset en het idee om een beuk set te maken! Zal natuurlijk ook een stukje geld mee gemoeid zijn maar denk vooral dat ze gewoon echt exclusief willen houden"!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2020 13:19 
 
Hardtraxx Veteran

Maar mensen hebben er toch voor betaalt (voor het album)? Dus hoe dan exclusief
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2020 14:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Maar mensen hebben er toch voor betaalt (voor het album)? Dus hoe dan exclusief


Mensen betalen toch ook voor een feest dat uitgesteld wordt? Er zal vast wel een logische reden achter zitten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2020 14:22 
 
Hardtraxx Veteran

roy_ schreef:
ErikZ schreef:
Maar mensen hebben er toch voor betaalt (voor het album)? Dus hoe dan exclusief


Mensen betalen toch ook voor een feest dat uitgesteld wordt? Er zal vast wel een logische reden achter zitten ^^


Vind dat een rare vergelijking, een feest kan niet doorgaan door de coronamaatregelen. Een album niet versturen waar mensen voor betaald hebben is raar imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2020 15:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Plusje voor alle artiesten die wél albums in deze tijd gewoon uitbrengen. Denk dat het voor sommige fans echt iets leuks is en meer waard dan wachten tot een releaseparty wanneer het ooit weer mag. (Dit is trouwens een algemene opmerking, heeft niet in het bijzonder betrekking op dit album)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2020 16:27 
 
Hardtraxx Addict

Jammer dat het uitgesteld is, maar het is wel begrijpelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2020 18:29 
 
Hardtraxx Newbie

TkTT schreef:
Release uitgesteld :( Vanaf hun instagram, ze geven aan dat het Album hoort bij een release party! Helaas!



weet iemand ook tot waneer uitgesteld is ?
op hardstyle.com staat 17 oktober als datum ...

ik wilde deze graag bestellen maar als het te lang duurt dan hoeft het niet voor mij .....
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2020 17:12 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2020 18:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Schizofrenia schreef:

ik wilde deze graag bestellen maar als het te lang duurt dan hoeft het niet voor mij .....


Als hij uitgesteld is dan hoef (kan) je hem ook niet bestellen nee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2020 17:24 
 
Hardtraxx Crew

https://presave.io/t/thefirstdose
21 december
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2020 17:41 
 
Hardtraxx Veteran

MYTZE schreef:


Niceee :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2020 18:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Even wat doorgeluisterd door de previews maar mijn god ze lijken weer achteruit te zijn gegaan. Wat zitten er droevige kicks tussen.

Within Hell, Rise From The Dead, Alternative Rush en End Game (die al op een album stond) zijn de enige die prima tot goed zijn. De rest hebben allemaal zulke belabberd slechte kicks.

Het lijkt gewoon echt alsof ze een standaard kick maken en die zo kapot mogelijk maken (en dan niet op een goede manier). Bass lijkt vals te zijn vaak, punches missen laag, de bass en tail lijken offbeat te zijn gesidechained of zijn meer luid dan hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2020 18:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bullet is heel vet :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2020 20:38 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Even wat doorgeluisterd door de previews maar mijn god ze lijken weer achteruit te zijn gegaan. Wat zitten er droevige kicks tussen.

Within Hell, Rise From The Dead, Alternative Rush en End Game (die al op een album stond) zijn de enige die prima tot goed zijn. De rest hebben allemaal zulke belabberd slechte kicks.

Het lijkt gewoon echt alsof ze een standaard kick maken en die zo kapot mogelijk maken (en dan niet op een goede manier). Bass lijkt vals te zijn vaak, punches missen laag, de bass en tail lijken offbeat te zijn gesidechained of zijn meer luid dan hard.


Maar kapotter = beter toch!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2020 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfoe wat vreselijk.. Maar dan ook echt, wat een herrie zeg :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2020 18:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:

Cool man, een album met previews. Wie koopt dit :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2020 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het hele album is echt een bak herrie xd. Voor thuis helemaal niks, maar live is het denk ik wel leuk voor een keer, want het is wel lekker energiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2020 17:12 
 
Hardtraxx Addict

SL8492 schreef:
Het hele album is echt een bak herrie xd. Voor thuis helemaal niks, maar live is het denk ik wel leuk voor een keer, want het is wel lekker energiek.

Sluit me hier bij aan ja. Gister thuis het hele album thuis geluisterd en in principe is het vrij veel van hetzelfde. Sommige kicks zijn ook niet echt fijn om aan te horen. Daarnaast ben ik van mening dat het verrassingselement van de edits helemaal weg is, wat logisch is natuurlijk. Maar als ik dit de eerste keer live bij Supremacy had meegemaakt had ik dit echt gruwelijk gevonden. Zou dit sowieso nog een keer live willen meemaken, vanwege de visuals etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2020 14:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aan drive geen gebrek. Lijkt me live wel leuk om bij te zijn, maar verder zou ik het niet snel aanzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2020 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

On A Rampage: Melodie in het origineel vind ik beter klinken. Kicks in de eerste anti zijn het niet voor me. Kicks in de tweede anti klinken beter!
SydiKET: Het gros van de kicks klinken naar mijn zin te ''krakerig'', de kick op 1:39 is wel een positieve uitzondering.
Reverse Rehab: Deze klonk live snoeihard, maar kan hier thuis helemaal niks mee. Wat een vreselijke kicks zitten hier in xd
Fake Shizzle: Poah wat een heerlijke bak aan energie zit er in de opbouw richting de drop :surrender:. Anti ook lekker. Vind alle kicks in deze plaat dik klinken.
Within Hell: De eerste kick kraakt me weer wat te veel, maar voor de rest is dit wel lekker snoeien geblazen.
This Is Not A Test: Ook deze doet me niet veel door al die krakerige kicks.
Death Blow: Die eerste drop komt er heerlijk in, tweede kick is wat minder, maar door de ''vrolijkheid'' ga ik hier wel lekker op. Kicks in de volgende drop zijn ook niet je van het, maar om de een of andere manier stoor ik me er hier niet zo aan. Gewoon lekker hakken geblazen :P. Bij de derde climax haak een beetje af, daar gaat het wel heel erg over de top.
Alternative Rush: Wat een geweld die anti :worship: :bomb:. Blaast me hier nog steeds bijna van mijn stoel af.
Die Gladiator: Doet me niet zo veel deze edit. Voelt een beetje aan als vulling. Niet slecht, maar denk dat ik deze zo weer vergeten ben.
Sleep Is For The Weak: De eerste kick is nog wel te pruimen, maar die twee daarna vind ik niks. Eerste twee kicks in de 2e drop zijn zowaar nog slechter :P
Rise From The Dead: Weer net wat teveel gekraak op de kicks, waardoor ze me niet echt liggen. Het tweede gedeelte van de drop klinkt wel dik, jammer dat daar niet net een nog wat betere kick onder zit.
Modulate: Die Bassline Junkie kick is dik, maar de rest van de kicks is niet voor mij weggelegd. De break klinkt wel erg vet.
One Last Chance (For A Mashup): Vocals blijven verschrikkelijk. Die rollende piepgeluidjes zijn leuk. Kicks niet top, maar ook niet zo slecht als in sommige andere platen.
Hardest Baddest Motherfucker: Dikke eerste kick, maar pff wat is die tweede dan weer een domper. De daar opvolgende kicks vind ik ook niet echt om over naar huis te schrijven.
Wall Of Fucking Death: Ook hier weer een kwestie van dat het gros van de kicks me niet aanspreekt.
Bomb: Die tweede drop klinkt echt gewoon vet, maar ook hier weer jammer dat er dan niet een wat betere kick onder zit.
End Game: Schreeuwvocals bijna altijd -1, hier ook weer. Voor de rest begint het voor mijn gevoel nu echt in herhaling te vallen na reeds geluisterde bovenstaande tacks. Rammelt er live lekker op los, maar voor thuis is dit het niet.
BTTF: Tja, wat moet ik hier nou nog over zeggen. Wederom het gros van de kicks wat me niet fijn in de oren klinkt, waardoor de plaat meteen niet meer interessant is.
Bullet: Vocals >.<. Alleen daardoor hoef ik deze al niet vaker meer te horen. Nog wel een aantal redelijke kicks in deze.



Live is dit echt ultiem genieten, maar thuis komt het, zoals verwacht, niet echt uit de verf. Wat ook volkomen logisch is. Je kunt er ook voor kiezen om alles exclusief te houden voor je act, dus wat dat betreft vind ik tof van ze dat ze dit toch releasen voor hun fans :thumbsup:!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2020 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond Rebelion echt enorm vet worden. Met die Alternative Rush, Gladiator remix en End Game als reden. Want wat kan hun muziek een vak energie hebben. Maar jammer genoeg kunnen hun kicks ook erg slecht uitvallen. Sluit me daarom hierbij aan:

Ron schreef:
Aan drive geen gebrek. Lijkt me live wel leuk om bij te zijn, maar verder zou ik het niet snel aanzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2020 12:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ik vond Rebelion echt enorm vet worden. Met die Alternative Rush, Gladiator remix en End Game als reden. Want wat kan hun muziek een vak energie hebben. Maar jammer genoeg kunnen hun kicks ook erg slecht uitvallen. Sluit me daarom hierbij aan:

Ron schreef:
Aan drive geen gebrek. Lijkt me live wel leuk om bij te zijn, maar verder zou ik het niet snel aanzetten.


Denk dat dit ook de reden is waarom ze het album pas met het evenement hadden willen releasen. Dit klapt ern live idd 10x harder op als door je koptelefoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2020 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk voor live, maar minder leuk voor thuis. Gaat hier niet vaak opgezet worden.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle