Jambekkieee schreef:
Slechtste hardstyle album dat ooit is uitgebracht, ook live niet meer leuk
Ik moet me hier toch echt bij aansluiten. Ter sfeerimpressie: ben thuis zeiknat van de regen, maar ga eerst ff een klacht indienen voor ik ga douchen en droge kleren ga aantrekken want ik voel me echt verkracht dat ik vandaag deze hele album heb moeten luisteren.
Beste meneer Rebelion: Ik was nooit echt van de extreme raw/extreme loudness, maar jouw tracks een jaar of 5 geleden waren op zich nog wel een redelijk lichtpuntje. The Edge, Dusk Till Dawn, Simulation waren erg prettig voor deze extreme raw/extreme loudness style. Erg hard, pittige kicks, maar nog wel gevoel, emotie en melodie.
Dit hier waar we nu beland zijn is gewoon pure ooraids. En ik snap best een beetje hard zijn om het hard zijn is wat de kinderen vandaag de dag leuk vinden, maar dit slaat gewoon echt echt nergens op. De hele tijd fake drop na fake drop. Achterlijke vocals die nergens op slaan. De kicks zijn ook gewoon een wedstrijdje verpissen van wie kan de goorste, stomste, irritantste, achterlijkse piepjes kicks maken. En ja dan kan je wel van die vocals erin doen alsof het allemaal bewust zo kut mogelijk is, maar nu is het gewoon afgelopen en gaan we weer normaal doen.
Het is fake drop na fake drop, maar eerst nog even een fake drop. En heb je dan eindelijk even een kick die tenminste nog een beetje verdragelijk klinkt, dan kan je er wel te verstaan een enkele vierkwartsmaat van genieten voor het weer ophoudt en de we doorgaan naar het volgende stukje ellende.
Wat doen mensen uberhaupt op deze muziek? Een beetje vaag staan met je biertje in je hand? Ik kan er in ieder geval helemaal niks mee maar zou er bijna eens langs gaan puur om te kijken voor de wetenschap, maar na 2 minuten hou ik het dan ook gelijk weer voor gezien. En ik hou best wel van een beetje moderne raw hardstyle, maar dit is de naam hardstyle niet waard.
DAG