Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 17:24 
 
Hardtraxx Veteran

Rebelion - Rise From The Streets (Qapital 2019 Anthem) (Q201)

Label: Q-Dance Records
WEB release: 18/01/2019

Tracks:
Rebelion - Rise From The Streets (Qapital 2019 Anthem)

Samples:


Bron:
Citaat:
The anthem will be released on all portals on Friday 18 January.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op het eerste gehoor klinkt het niet eens zo verkeerd, maarja nog wachten op de kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2019 13:38 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2019 13:51 
 
Hardtraxxer

Vind dit best prima, in ieder geval niet zo'n experiment met 10 verschillende kicks waarvan dan 1 of 2 goed zijn en de rest vage plofjes. Stuk beter dan vorig jaar, past ook veel beter bij een raw feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2019 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ha wat dik :surrender: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2019 19:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Positief verrast, Rebelion is wel lekker bezig de laatste tijd. Nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2019 22:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fijn anthem! Positief verrast door Rebelion de laatste tijd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2019 10:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hey, nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2019 11:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit klinkt best aardig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2019 12:59 
 
Hardtraxx Elite

Zo dit klinkt zeker niet verkeerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2019 13:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt voor Rebelion zijne wel prima maar ik vind de plaat niet echt bijzonder en saai.. :x Vocals klinken ook niet echt best hoor :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2019 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit oprecht best oke klinken. Mid klinkt best dik zo en de tweede climax klinkt ook niet verkeerd. Maar nog even afwachten op HQ, so far beste rebelion plaat in een hele lange tijd imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2019 15:29 
 
Hardtraxx Addict

Niet verkeerd inderdaad. Mid en tweede climax zijn erg dik, maar vind die eerste anti dan weer echt saai. Alsof ik die al in een aantal platen van hun heb gehoord. Toch wel prima plaat, ze zijn goed bezig laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2019 15:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

2e climax is wel vet, maar die kicks gaan denk ik van die typische zeehondenkicks worden als ik het zo in lq hoor, wat jammer is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2019 18:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vet! Prima anthem :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2019 19:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hey nog best leuk, ik moet hem wel eerst in HQ horen om iets over de mid te zeggen maar de melodie is interessant genoeg en qua sfeer sluit het best goed aan bij het thema van Qapital. Niet beter dan die van Crypsis of PN, maar een sterke Rebelion plaat. Ik hoop echt dat ze deze lijn blijven doortrekken in 2019, ze zitten nu ongeveer op het punt dat een uurtje Rebelion niet meer heel storend is op een feest maar ik denk dat er nog wel meer in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2019 21:07 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
ze zitten nu ongeveer op het punt dat een uurtje Rebelion niet meer heel storend is op een feest


Ieder zijn ding, ik zou nog steeds na 5 minuten mijn oren eraf willen snijden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2019 23:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Citaat:
ze zitten nu ongeveer op het punt dat een uurtje Rebelion niet meer heel storend is op een feest


Ieder zijn ding, ik zou nog steeds na 5 minuten mijn oren eraf willen snijden :lol:


Ik heb dit dus ook, kan me gewoon niet vinden met al die kicks en Jezus vele kick rolls..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2019 00:23 
 
Hardtraxx Veteran

Goldenstyle schreef:
Pedaalemre schreef:
Citaat:
ze zitten nu ongeveer op het punt dat een uurtje Rebelion niet meer heel storend is op een feest


Ieder zijn ding, ik zou nog steeds na 5 minuten mijn oren eraf willen snijden :lol:


Ik heb dit dus ook, kan me gewoon niet vinden met al die kicks en Jezus vele kick rolls..


Idd. Maar bij D-Sturb bijvoorbeeld vind ik die kickrolls helemaal niet erg. De kwaliteit van Rebelion tracks is gewoon zo pijnlijk amateuristisch, en vooral zo ongelijk verdeeld t.o.v de grootte van hun fame. Geef mij maar tracks waar wat meer tijd ingestoken is. Dan kan er best nog eens iets leuks uit die xtra raw hoek komen (bv Rooler).

Misschien dat ik de eerste 15min van een Rebelion set nog wel leuk zou vinden. Naarmate het einde van hun sets worden de zeehonden, drumstokjes, potten en pannen en maren kessel tunnel edits erbij gepakt en wil ik onmiddelijk een teiltje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2019 12:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Idd. Maar bij D-Sturb bijvoorbeeld vind ik die kickrolls helemaal niet erg. De kwaliteit van Rebelion tracks is gewoon zo pijnlijk amateuristisch, en vooral zo ongelijk verdeeld t.o.v de grootte van hun fame. Geef mij maar tracks waar wat meer tijd ingestoken is. Dan kan er best nog eens iets leuks uit die xtra raw hoek komen (bv Rooler).


Dit hoor ik bij hun laatste platen al niet meer terug. Wil niet zeggen dat het topkwaliteit is, maar amateuristisch zijn Corruption, Revelation en dit niet echt meer te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2019 13:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik stoor me tegenwoordig meer aan het cringe raw soldier publiek dat te sambaballen staat in de lucht
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2019 13:51 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Pedaalemre schreef:
Idd. Maar bij D-Sturb bijvoorbeeld vind ik die kickrolls helemaal niet erg. De kwaliteit van Rebelion tracks is gewoon zo pijnlijk amateuristisch, en vooral zo ongelijk verdeeld t.o.v de grootte van hun fame. Geef mij maar tracks waar wat meer tijd ingestoken is. Dan kan er best nog eens iets leuks uit die xtra raw hoek komen (bv Rooler).


Dit hoor ik bij hun laatste platen al niet meer terug. Wil niet zeggen dat het topkwaliteit is, maar amateuristisch zijn Corruption, Revelation en dit niet echt meer te noemen.


Nee daar noem je 2 platen op maar kijk naar die Rebelution free pack. Zo nu en dan is er een goed geproduceerd plaatje maar dan snap ik het immense verschil tussen platen niet. Het is wel vaker zo dat ze een kwalitatief sterke plaat uitbrengen dat je denkt 'oh, nice. hopelijk betekent dit dat ze het dus wel degelijk kunnen' en de volgende 3-4 releases zijn weer niveautje producer's corner.

Bijna alsof ze over de ene plaat 5x zo lang doen als de andere.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2019 14:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Je weet dat die Rebelution platen al bijna 1,5 jaar oud zijn en de platen die ik noem vrij recent zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2019 16:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Positief verrast, maar krijg er geen echt Qapital gevoel bij. Kan ook aan de LQ liggen nog hoor. Benieuwd naar de HQ plaat :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2019 15:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Dit hoor ik bij hun laatste platen al niet meer terug. Wil niet zeggen dat het topkwaliteit is, maar amateuristisch zijn Corruption, Revelation en dit niet echt meer te noemen.


Dit heb ik ook, ik heb eerder het gevoel dat het gewoon niet mijn stijl is dan dat het echt nog slecht in elkaar zit. Doordat het qua kwaliteit ook wat meer op normaal niveau ligt wordt het ook wat makkelijk om gewoon een (half)uurtje verstand op nul te zetten. Rond de tijd van Uprising was dat echt wel anders. Voor m'n gevoel zit er ook iets (met nadruk op iets) meer variatie in hun platen de laatste tijd. Daar waar Uprising en Empire een grote overlappende bal meuk waren, vind ik plaatjes als On the Run en Revelation nog best onderscheidbaar van elkaar.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle