Hardtraxxer
73 posts member since 2018
last seen Dec 2021
View on YouTube

edit:

Heel dik anthem, positief verrast :thumbsup:
Last edited by Dylan053 on 15 Jan 2019 17:56, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 18 hours ago
Broken Balance wrote:Je weet dat die Rebelution platen al bijna 1,5 jaar oud zijn en de platen die ik noem vrij recent zijn?
Het vreemde was dat tracks die ze daarvoor maakten een stuk beter waren. Bijvoorbeeld hun Nuclear remix, en How It Goes uit 2015 klinken een stuk beter. en daarna ging de kwaliteit echt enorm achteruit, alsof ze er geen moeite meer voor deden, niet alleen de Rebelution tracks, bijvoorbeeld ook The Maze, Anarchy en Believe The Hype.

Tegenwoordig is het er wel weer op vooruit gegaan gelukkig, deze track moet ik nog luisteren
Hardtraxxer
579 posts member since 2018
last seen Oct 2019
2:06 tot 2:11 lijkt wel regelrecht van noisecontrollers gestolen, maar dit is wel echt een heel sterk Qapital anthem; vocals passen goed bij het thema, geen supergare kicks en nog een best leuk melodietje :thumbsup: Anthem of Freedom is een betere plaat, maar dit is een beter Qapital anthem.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Ik vind dit echt een vette Qapital anthem :worship: Geeft me precies die Qapital feel. Hoop dat ze meer in deze stijl gaan producen dit jaar.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Verplaatst.

Valt me niks tegen, zelfs kicks zijn in HQ best prima te doen
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Valt me zeker niet tegen voor een Rebelion track. Kicks zijn natuurlijk nog steeds verre van goed, maar dit is al een stuk beter dan wat ik de laatste tijd heb gehoord van deze heren.
B
Hardtraxxer
381 posts member since 2018
last seen Jul 2020
Vond er in LQ niks aan, in HQ wel een dikke plaat!
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Prima track, paar originele sounds ertussen zelfs. Als anthem ook meer dan geschikt.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 5 days ago
Merendeel van de track is wel redelijk, maar die 2e climax is heel vet! :D
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
De kicks vind ik nog steeds niks, de rest is wel prima.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Vind de kickrolls/kickpatroon een beetje too much. Verder geen verkeerde plaat.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Rebelion lijkt steeds beter te worden naar mijn idee. De kicks worden beter en de melodie die ze nu verwerken in de tracks vind ik ook echt goed! Hier en daar klinkt het af en toe nog niet helemaal fijn (hier bedoel ik de kickrolls mee en de kickswitches af en toe), maar ze doen het prima.

Dit is ook echt een plaat wat Qapital vormt en dat hebben ze wel heel goed aangepakt. Stevige kicks en een sterke climax. Klinkt goed en deze zal live ook wel snoeihard gaan denk ik! :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Lekker plaatje!
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Onwijs dik anthem! Vocals en tekst passen goed bij Qapital. Daarnaast vind ik de melodie ook onwijs dik. Intro komt trouwens van Battlefield 4 :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Ik heb het idee dat E-Force hieraan heeft lopen sleutelen. Klinkt allemaal stukke beter dan normaal, dus óf ze hebben beter hun best gedaan of ze zijn een beetje geholpen.
Hardtraxxer
269 posts member since 2016
last seen Sep 2020
Positief verrast zeg, het eerste plaatje van ze dat me best aanspreekt.