Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 17:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



edit:

Heel dik anthem, positief verrast :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Je weet dat die Rebelution platen al bijna 1,5 jaar oud zijn en de platen die ik noem vrij recent zijn?


Het vreemde was dat tracks die ze daarvoor maakten een stuk beter waren. Bijvoorbeeld hun Nuclear remix, en How It Goes uit 2015 klinken een stuk beter. en daarna ging de kwaliteit echt enorm achteruit, alsof ze er geen moeite meer voor deden, niet alleen de Rebelution tracks, bijvoorbeeld ook The Maze, Anarchy en Believe The Hype.

Tegenwoordig is het er wel weer op vooruit gegaan gelukkig, deze track moet ik nog luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 17:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2:06 tot 2:11 lijkt wel regelrecht van noisecontrollers gestolen, maar dit is wel echt een heel sterk Qapital anthem; vocals passen goed bij het thema, geen supergare kicks en nog een best leuk melodietje :thumbsup: Anthem of Freedom is een betere plaat, maar dit is een beter Qapital anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dit echt een vette Qapital anthem :worship: Geeft me precies die Qapital feel. Hoop dat ze meer in deze stijl gaan producen dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 19:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst.

Valt me niks tegen, zelfs kicks zijn in HQ best prima te doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Valt me zeker niet tegen voor een Rebelion track. Kicks zijn natuurlijk nog steeds verre van goed, maar dit is al een stuk beter dan wat ik de laatste tijd heb gehoord van deze heren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 20:06 
 
Hardtraxxer

Vond er in LQ niks aan, in HQ wel een dikke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 20:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prima track, paar originele sounds ertussen zelfs. Als anthem ook meer dan geschikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 21:18 
 
Hardtraxx Veteran

Merendeel van de track is wel redelijk, maar die 2e climax is heel vet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 20:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De kicks vind ik nog steeds niks, de rest is wel prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de kickrolls/kickpatroon een beetje too much. Verder geen verkeerde plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebelion lijkt steeds beter te worden naar mijn idee. De kicks worden beter en de melodie die ze nu verwerken in de tracks vind ik ook echt goed! Hier en daar klinkt het af en toe nog niet helemaal fijn (hier bedoel ik de kickrolls mee en de kickswitches af en toe), maar ze doen het prima.

Dit is ook echt een plaat wat Qapital vormt en dat hebben ze wel heel goed aangepakt. Stevige kicks en een sterke climax. Klinkt goed en deze zal live ook wel snoeihard gaan denk ik! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 00:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker plaatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 21:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Onwijs dik anthem! Vocals en tekst passen goed bij Qapital. Daarnaast vind ik de melodie ook onwijs dik. Intro komt trouwens van Battlefield 4 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het idee dat E-Force hieraan heeft lopen sleutelen. Klinkt allemaal stukke beter dan normaal, dus óf ze hebben beter hun best gedaan of ze zijn een beetje geholpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 04:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Positief verrast zeg, het eerste plaatje van ze dat me best aanspreekt.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle