Vooral de melodische platen waaronder deze, the edge, bring it on en high score. Maar bijvoorbeeld ook fake shit, gladiator remix en sws hun nieuwe spul wat op Epiq is gedraaid vind ik erg dik. Hun productie niveau is echt enorm gestegen! Hoop ze binnenkort een keer live te zien.Rowanyt1309 wrote:Op basis van welke platen ben je fan geworden als ik vragen mag?roy_ wrote:Ze gaan inderdaad de goeie kant op! Nooit verwacht dat ik kon zeggen dat ik fan van rebelion ben.
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Klopt. Zeker mee eens. Hoop toch nog wat meer platen als dit te horen wil ik echt fan van ze worden.roy_ wrote:Vooral de melodische platen waaronder deze, the edge, bring it on en high score. Maar bijvoorbeeld ook fake shit, gladiator remix en sws hun nieuwe spul wat op Epiq is gedraaid vind ik erg dik. Hun productie niveau is echt enorm gestegen! Hoop ze binnenkort een keer live te zien.Rowanyt1309 wrote:Op basis van welke platen ben je fan geworden als ik vragen mag?roy_ wrote:Ze gaan inderdaad de goeie kant op! Nooit verwacht dat ik kon zeggen dat ik fan van rebelion ben.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Vandaag uit.
Nog nergens te vinden deze plaat?
Stond vannacht wel op Hardstyle.com, dus dan is er iets fout gegaan lijkt me.
Klopt, heeft online gestaan. Maar is weer offline gehaald.JVS wrote:Stond vannacht wel op Hardstyle.com, dus dan is er iets fout gegaan lijkt me.
Vond het ook al vreemd om zonder enige aankondiging een track te releasen.wootum wrote:Klopt, heeft online gestaan. Maar is weer offline gehaald.JVS wrote:Stond vannacht wel op Hardstyle.com, dus dan is er iets fout gegaan lijkt me.
Er was wel een soort van aankondiging:122Stan wrote:Vond het ook al vreemd om zonder enige aankondiging een track te releasen.wootum wrote:Klopt, heeft online gestaan. Maar is weer offline gehaald.JVS wrote:Stond vannacht wel op Hardstyle.com, dus dan is er iets fout gegaan lijkt me.

-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 5 days ago
Hoewel ik hun 'hardere' platen ook steeds beter vind worden, vind ik deze en The Edge toch hun dikste platen. Hele vette plaat weer 
Precies dit.Uberhout wrote:Hoewel ik hun 'hardere' platen ook steeds beter vind worden, vind ik deze en The Edge toch hun dikste platen. Hele vette plaat weer
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
xD hso release 2 dage uitgesteld doe normaal man haha mongols
Alles goed?Pedaalemre wrote:xD hso release 2 dage uitgesteld doe normaal man haha mongols
OT: Overtreft The Edge niet, maar toch een hele toffe plaat
Nou dat is weer een plek minder in mn top 5
-
BHardtraxxer
- 171 posts member since 2017
- last seen Dec 2020
Zo dan. Heb normaal niet veel met ze. Maar deze en ‘The Edge’ zijn toch wel echt pareltjes. Wat een verschil met wat er op hun laatste album stond. Dan zijn bovengenoemde platen niet de enige sterkere nummers maar ook een aantal sterke stevigere platen, de laatste tijd.
Ook al ben ik geen fan van hun sets, hun nummers belanden tegenwoordig wel vaker in een playlist.

Ook al ben ik geen fan van hun sets, hun nummers belanden tegenwoordig wel vaker in een playlist.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Uberhout wrote:Hoewel ik hun 'hardere' platen ook steeds beter vind worden, vind ik deze en The Edge toch hun dikste platen. Hele vette plaat weer
Nu ik de volwaardige release heb gehoord, blijf ik bij bovenstaande uitspraakwootum wrote:Hoewel dit 20x beter is dan hun normale spul, doet deze me toch minder dan The Edge. Wel leuk dat ze (soms) deze weg inslaan.
Lekker plaatje, vind dit stijltje van Rebelion erg vet! 
Dit inderdaad. Af en toe is een beukplaat ook wel lekker, maar dit overtreft samen met The Edge toch wel al hun platen.The Venator wrote:Lekker plaatje, vind dit stijltje van Rebelion erg vet!