Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 11:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
joostmakaay schreef:
:thumbsup: :thumbsup: Is het niet eens tijd dat deze gasten naar End Of Line verhuizen?


Hoezo End Of Line? Daar zouden ze totaal niet bij passen.


Euh, waarom niet?

Een goed deel van hun spul ligt best in de lijn van Warface, Delete e.d. ze hebben niet voor niets genoeg collabs met End Of Line artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 11:34 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
TheUnnamed schreef:
joostmakaay schreef:
:thumbsup: :thumbsup: Is het niet eens tijd dat deze gasten naar End Of Line verhuizen?


Hoezo End Of Line? Daar zouden ze totaal niet bij passen.


Euh, waarom niet?

Hun spul ligt best in de lijn van Warface, Delete e.d. ze hebben niet voor niets genoeg collabs met End Of Line artiesten.


IMO klinkt hun spul juist anders dan die van EOL artiesten (op sommige kicks na dan die op af en toe op Delete lijken)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

EOL heeft sowieso niet echt een eigen sound, dus dat vind ik geen goed argument. Ze lijken het goed te kunnen vinden met de mensen van EOL en dat is waar EOL op draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 13:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Je hoeft inderdaad ook niet exact als een bepaalde artiest te zijn om bij een label te zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 20:50 
 
Hardtraxx Elite

TheUnnamed schreef:
joostmakaay schreef:
:thumbsup: :thumbsup: Is het niet eens tijd dat deze gasten naar End Of Line verhuizen?


Hoezo End Of Line? Daar zouden ze totaal niet bij passen.

Totaal niet passen is ook wel een beetje overdreven niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 21:03 
 
Hardtraxxer

TheUnnamed schreef:
Broken Balance schreef:

Euh, waarom niet?

Hun spul ligt best in de lijn van Warface, Delete e.d. ze hebben niet voor niets genoeg collabs met End Of Line artiesten.


IMO klinkt hun spul juist anders dan die van EOL artiesten (op sommige kicks na dan die op af en toe op Delete lijken)


Vind zelf Rebelion totaal niet meer bij Gearbox meer passen qua sound, verder ging het mij niet echt om de sound waarom ze bij EoL zouden passen, maar meer om de populariteit die ze hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
TheUnnamed schreef:
Broken Balance schreef:

Euh, waarom niet?

Hun spul ligt best in de lijn van Warface, Delete e.d. ze hebben niet voor niets genoeg collabs met End Of Line artiesten.


IMO klinkt hun spul juist anders dan die van EOL artiesten (op sommige kicks na dan die op af en toe op Delete lijken)


Vind zelf Rebelion totaal niet meer bij Gearbox meer passen qua sound, verder ging het mij niet echt om de sound waarom ze bij EoL zouden passen, maar meer om de populariteit die ze hebben.



Populariteit is ook een loos argument aangezien Warface, Delete, D-Sturb ook reet populair zijn. En in wat mindere maten geld dat ook voor Killshot. Dus ik zie het probleem niet zo. Zoals hierboven al gezegd wordt hebben ze al redelijk wat collabs met EOL namen en juist om op label gebied een stap omhoog te doen lijkt EOL mij een prima keuze ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 21:21 
 
Hardtraxx Veteran

EOL zou imo ook vrij logisch zijn. Ze zijn aardig goed bezig, kwalitatief en qua vibes in hun tracks wordt het allemaal steeds volwassener. Zijn goed gerijpt bij Gearbox. Naast EOL zou Roughstate ook kunnen maar daar is de lat qua kwaliteit wel echt heel hoog. Misschien ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 21:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
joostmakaay schreef:
Vind zelf Rebelion totaal niet meer bij Gearbox meer passen qua sound, verder ging het mij niet echt om de sound waarom ze bij EoL zouden passen, maar meer om de populariteit die ze hebben.



Populariteit is ook een loos argument aangezien Warface, Delete, D-Sturb ook reet populair zijn. En in wat mindere maten geld dat ook voor Killshot. Dus ik zie het probleem niet zo. Zoals hierboven al gezegd wordt hebben ze al redelijk wat collabs met EOL namen en juist om op label gebied een stap omhoog te doen lijkt EOL mij een prima keuze ;)


Dat zegt hij ook..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2019 20:17 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 20:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hoewel dit 20x beter is dan hun normale spul, doet deze me toch minder dan The Edge. Wel leuk dat ze (soms) deze weg inslaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2019 23:11 
 
Hardtraxx Crew

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 08:22 
 
Hardtraxx Addict

TheUnnamed schreef:
:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette plaat dit! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 21:34 
 
Hardtraxx Veteran

Rebelion ft. Ava Silver - Dusk Till Dawn



15:10
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2019 15:25 
 
Hardtraxx Newbie

Iemand enig idee wanneer deze track wordt gereleased?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2019 15:39 
 
Hardtraxx Addict

Eiwim schreef:
Iemand enig idee wanneer deze track wordt gereleased?


Denk op hun album waarmee ze wss gaan komen volgend jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2020 17:23 
 
Hardtraxx Veteran



10:24
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2020 00:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Eerste climax in HQ, blijkbaar had niemand deze hier nog gepost
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2020 13:52 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2020 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

(L) Ik hoop echt dat ze met een album komen waar ze dit stijltje volledig doortrekken. Wat goed dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2020 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
(L) Ik hoop echt dat ze met een album komen waar ze dit stijltje volledig doortrekken. Wat goed dit!

Eens!

Tweede climax doet me wel heel erg denken aan Phuture Noize alleen, maar das positief!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
(L) Ik hoop echt dat ze met een album komen waar ze dit stijltje volledig doortrekken. Wat goed dit!


Precies dit. Dan zouden het maar zo 1 van mijn favoriete DJ's kunnen worden. Helaas nog te veel platen die me niet raken momenteel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 21:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ze gaan inderdaad de goeie kant op! Nooit verwacht dat ik kon zeggen dat ik fan van rebelion ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roy_ schreef:
Ze gaan inderdaad de goeie kant op! Nooit verwacht dat ik kon zeggen dat ik fan van rebelion ben.


Op basis van welke platen ben je fan geworden als ik vragen mag? ^^
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle