Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2018 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Intervention schreef:
Ook als niet fan van spoontech kun je duidelijk horen dat grotendeels van de artiesten juist NIET op elkaar lijken. Je kunt gewoon niet zeggen dat een Hardstyle Mafia, Vyral, Vazard, Genox op elkaar lijken. Het is compleet anders dan elkaar en elke spoontech naam heeft echt een unieke stijl die geen andere naam op dat label heeft.


Eeeh? Hier ben ik het niet mee eens ;)

Ik zou hier toch echt graag uitleg bij zien van jouw kant. Zeker met betrekking tot de 4 bovenstaande namen.

Verder ook helemaal eens met Intervention overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2018 14:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Eeeh? Hier ben ik het niet mee eens ;)

Ik zou hier toch echt graag uitleg bij zien van jouw kant. Zeker met betrekking tot de 4 bovenstaande namen.

Verder ook helemaal eens met Intervention overigens.[/quote]

Naja ik hoor sporadisch wel eens wat van die artiesten en voor mij is het allemaal Delete muziek :D Dat soort hardstyle trekt me gewoon helemaal niks.. Ik heb er dan ook nooit aandachtig naar geluisterd en vandaar ook van mening dat het allemaal 't zelfde klinkt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2018 14:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Maar je hebt dan zelf niet door dat dat best een ongegronde mening is?

Als ik een of twee nummers van Headhunterz en Noisecontrollers hoor dan kan ik toch ook niet objectief zeggen dat alles het zelfde klinkt?

Je hoeft niet overal een mening over te hebben en alles te labelen natuurlijk, vooral over dingen die je toch al niet interesseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2018 14:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Maar je hebt dan zelf niet door dat dat best een ongegronde mening is?


Oh zeker wel, maar maakt dat wat uit dan? De discussie was dat je het verschil in die artiesten wel moet horen, nou dat hoor ik dus niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2018 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Broken Balance schreef:
Maar je hebt dan zelf niet door dat dat best een ongegronde mening is?


Oh zeker wel, maar maakt dat wat uit dan? De discussie was dat je het verschil in die artiesten wel moet horen, nou dat hoor ik dus niet!

Ja, dat maakt uit. Waarom zou een discussie niet gevoerd worden op basis van gegronde argumenten? Nu lijk je maar lukraak wat te roepen. Ik zou zeggen, ga naar Youtube, en beluister één plaat van ieder van de vier genoemde artiesten (en ik bedoel echt iedere willekeurige plaat). Dan ben ik heel benieuwd of je terugkomt en nog steeds van mening bent dat het allemaal hetzelfde klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2018 16:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Broken Balance schreef:
Maar je hebt dan zelf niet door dat dat best een ongegronde mening is?


Oh zeker wel, maar maakt dat wat uit dan?


Omdat dat net is als dat jij met medegeinteresseerden over hardstyle discussieert en er vervolgens iemand meedoet die roept dat alle hardstyle het zelfde is.

Waarom zou je je in een discussie mengen over iets waar je geen verstand van of interesse in hebt is mijn vraag dan (no offense).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2018 16:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Omdat dat net is als dat jij met medegeinteresseerden over hardstyle discussieert en er vervolgens iemand meedoet die roept dat alle hardstyle het zelfde is.

Waarom zou je je in een discussie mengen over iets waar je geen verstand van of interesse in hebt is mijn vraag dan (no offense).


Ik merk dat ik dat idd beter niet had kunnen doen, excuus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2018 16:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pls Roy ban me niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2018 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Broken Balance schreef:
Omdat dat net is als dat jij met medegeinteresseerden over hardstyle discussieert en er vervolgens iemand meedoet die roept dat alle hardstyle het zelfde is.

Waarom zou je je in een discussie mengen over iets waar je geen verstand van of interesse in hebt is mijn vraag dan (no offense).


Ik merk dat ik dat idd beter niet had kunnen doen, excuus!

Donny je mag hier alleen posten als je een 8,5 gemiddeld hebt gehaald op de Scantraxx University.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2018 16:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
DonnyD schreef:
Broken Balance schreef:
Omdat dat net is als dat jij met medegeinteresseerden over hardstyle discussieert en er vervolgens iemand meedoet die roept dat alle hardstyle het zelfde is.

Waarom zou je je in een discussie mengen over iets waar je geen verstand van of interesse in hebt is mijn vraag dan (no offense).


Ik merk dat ik dat idd beter niet had kunnen doen, excuus!

Donny je mag hier alleen posten als je een 8,5 gemiddeld hebt gehaald op de Scantraxx University.


Kalm klaptheegod69, niet van een kwartje een hele maken.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle