Wat is het verschil?
Dat de een niet te draaien is voor huis tuin en keuken DJ's.makrooy wrote:Wat is het verschil?
En dat is best jammer.
Dat de een niet te draaien is voor huis tuin en keuken DJ's.makrooy wrote:Wat is het verschil?
Ah got it. Luister toch alleen via spotify dus ken die struggles ook niet.RTM93 wrote:Dat de een niet te draaien is voor huis tuin en keuken DJ's.makrooy wrote:Wat is het verschil?
En dat is best jammer.
Ik heb geen spotify. Wel gehad, maar puur om het feit dat je ze op geen enkele manier als mp3 toen op je pc kon krijgen maar weer eruit gedaan. (weet niet of dat nu nog zo is. En nee offline luisteren is niet hetzelfde)makrooy wrote:Ah got it. Luister toch alleen via spotify dus ken die struggles ook niet.RTM93 wrote:Dat de een niet te draaien is voor huis tuin en keuken DJ's.makrooy wrote:Wat is het verschil?
En dat is best jammer.
Ik had ooit ook een hele verzameling. Allemaal netjes gesorteerd op labels en CAT ID's. Totdat mijn pc crashte...RTM93 wrote:Ik heb geen spotify. Wel gehad, maar puur om het feit dat je ze op geen enkele manier als mp3 toen op je pc kon krijgen maar weer eruit gedaan. (weet niet of dat nu nog zo is. En nee offline luisteren is niet hetzelfde)
Ik heb een hardstyle bibliotheek thuis op me schijf waar ik elk moment bij kan. Mocht een bedrijf als spotify (en ze draaien nog steeds verlies) een keer op zwart gaan heb je niets meer aan je muziek waar je wel al maanden voor betaald.
Kan ik inkomen, maar hoe kom je dan legaal aan je nummers, stuk voor stuk betalen? Ik vind spotify toch echt zo'n handig programma voor muziek, deze format steun ik maar al te graag voor (in mijn geval) 7.50 per maand. Zou dood zonde zijn als ze ooit op zwart zouden gaan.RTM93 wrote: Ik heb geen spotify. Wel gehad, maar puur om het feit dat je ze op geen enkele manier als mp3 toen op je pc kon krijgen maar weer eruit gedaan. (weet niet of dat nu nog zo is. En nee offline luisteren is niet hetzelfde)
Ik heb een hardstyle bibliotheek thuis op me schijf waar ik elk moment bij kan. Mocht een bedrijf als spotify (en ze draaien nog steeds verlies) een keer op zwart gaan heb je niets meer aan je muziek waar je wel al maanden voor betaald.
Ik heb alleen albums zoveel mogelijk apart en een map met hardstyle (alle soorten behalve Raw) een raw sub map en een hardcore map (die is niet zo groot.) ik heb zelfs nog een mapje met andere muziek! Maar daar staat ook niet veel in.JeftaElachouri wrote:Ik had ooit ook een hele verzameling. Allemaal netjes gesorteerd op labels en CAT ID's. Totdat mijn pc crashte...RTM93 wrote:Ik heb geen spotify. Wel gehad, maar puur om het feit dat je ze op geen enkele manier als mp3 toen op je pc kon krijgen maar weer eruit gedaan. (weet niet of dat nu nog zo is. En nee offline luisteren is niet hetzelfde)
Whut, hoe dan? Betaal al jaren 10 euro per maand en ben ook student :')RoyAPO wrote:Ik heb studentenkorting en betaal maar 5 euro per maand. Een schijntje
Moet je even opnieuw een abbo afsluiten via deze link. Oude dan opzeggen denk ik. Je moet een bewijs van inschrijving aan hbo/uni meesturenPommer wrote:Whut, hoe dan? Betaal al jaren 10 euro per maand en ben ook student :')RoyAPO wrote:Ik heb studentenkorting en betaal maar 5 euro per maand. Een schijntje
Nice!!RoyAPO wrote:Moet je even opnieuw een abbo afsluiten via deze link. Oude dan opzeggen denk ik. Je moet een bewijs van inschrijving aan hbo/uni meesturenPommer wrote:Whut, hoe dan? Betaal al jaren 10 euro per maand en ben ook student :')RoyAPO wrote:Ik heb studentenkorting en betaal maar 5 euro per maand. Een schijntje
https://www.spotify.com/nl/student/
Ik hoop het niet. Aan het einde van het jaar als de tijd daar is wil ik toch wel graag een poging doen zoveel mensen op what we are te laten stemmen.. Die plaat wil je toch verdomme horen om 12u op freaqshow (er vanuit gaan dat er weer FQS komt)STVK wrote:Dit kan zomaar eens de Q-Dance #1 worden dit jaar
Omdat mensen hem tegen die tijd waarschijnlijk vergeten zijn. Lees mijn 2e zin nog eens van mijn vorige berichtRoyAPO wrote:What We Are gaat geen eens in de top 10 komen hoor. Al verdient ie dat wel
Heeft nu ook nog maar 15k spotify plays en das niet zoveel vergeleken met de echt populaire tracksRTM93 wrote:Omdat mensen hem tegen die tijd waarschijnlijk vergeten zijn. Lees mijn 2e zin nog eens van mijn vorige berichtRoyAPO wrote:What We Are gaat geen eens in de top 10 komen hoor. Al verdient ie dat wel
Boeien wie die Q-dance hitparade wintRTM93 wrote:Parels van Phuture Noize, B-front, MYST , Donkeys in 2017, maar nee een uit de hand gelopen bootleg gaat er wellicht wel met de winst vandoor.
Not my cup of tea in ieder geval..
Niet dat ik het Ran-D niet gun. Of de track niet vet vind. Mits Destiny ook dit jaar uitkomt zal de strijd tussen #1 en #2 dus ook wel bekend zijn.
Er van wakker liggen zal ik niet doen maar ik verwonder mij nog wel eens over bepaalde keuzes van anderen en ga daar dan dieper op in. Niets mis mee toch? Dit is tenslotte een forum.Chroman wrote:Boeien wie die Q-dance hitparade wintRTM93 wrote:Parels van Phuture Noize, B-front, MYST , Donkeys in 2017, maar nee een uit de hand gelopen bootleg gaat er wellicht wel met de winst vandoor.
Not my cup of tea in ieder geval..
Niet dat ik het Ran-D niet gun. Of de track niet vet vind. Mits Destiny ook dit jaar uitkomt zal de strijd tussen #1 en #2 dus ook wel bekend zijn.![]()
Iedereen heeft toch een andere top 10, maak je eigen lijst desnoods