Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 20 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Wat is het verschil?
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 11 days ago
makrooy wrote:Wat is het verschil?
Dat de een niet te draaien is voor huis tuin en keuken DJ's.
En dat is best jammer.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
RTM93 wrote:
En dat is best jammer.
Ah got it. Luister toch alleen via spotify dus ken die struggles ook niet.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
makrooy wrote:
RTM93 wrote:
En dat is best jammer.
Ah got it. Luister toch alleen via spotify dus ken die struggles ook niet.
Ik heb geen spotify. Wel gehad, maar puur om het feit dat je ze op geen enkele manier als mp3 toen op je pc kon krijgen maar weer eruit gedaan. (weet niet of dat nu nog zo is. En nee offline luisteren is niet hetzelfde)
Ik heb een hardstyle bibliotheek thuis op me schijf waar ik elk moment bij kan. Mocht een bedrijf als spotify (en ze draaien nog steeds verlies) een keer op zwart gaan heb je niets meer aan je muziek waar je wel al maanden voor betaald.
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 1 day ago
RTM93 wrote:Ik heb geen spotify. Wel gehad, maar puur om het feit dat je ze op geen enkele manier als mp3 toen op je pc kon krijgen maar weer eruit gedaan. (weet niet of dat nu nog zo is. En nee offline luisteren is niet hetzelfde)
Ik heb een hardstyle bibliotheek thuis op me schijf waar ik elk moment bij kan. Mocht een bedrijf als spotify (en ze draaien nog steeds verlies) een keer op zwart gaan heb je niets meer aan je muziek waar je wel al maanden voor betaald.
Ik had ooit ook een hele verzameling. Allemaal netjes gesorteerd op labels en CAT ID's. Totdat mijn pc crashte... :cry:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
RTM93 wrote: Ik heb geen spotify. Wel gehad, maar puur om het feit dat je ze op geen enkele manier als mp3 toen op je pc kon krijgen maar weer eruit gedaan. (weet niet of dat nu nog zo is. En nee offline luisteren is niet hetzelfde)
Kan ik inkomen, maar hoe kom je dan legaal aan je nummers, stuk voor stuk betalen? Ik vind spotify toch echt zo'n handig programma voor muziek, deze format steun ik maar al te graag voor (in mijn geval) 7.50 per maand. Zou dood zonde zijn als ze ooit op zwart zouden gaan.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Ik heb studentenkorting en betaal maar 5 euro per maand :D. Een schijntje
R
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
JeftaElachouri wrote:
RTM93 wrote:Ik heb geen spotify. Wel gehad, maar puur om het feit dat je ze op geen enkele manier als mp3 toen op je pc kon krijgen maar weer eruit gedaan. (weet niet of dat nu nog zo is. En nee offline luisteren is niet hetzelfde)
Ik had ooit ook een hele verzameling. Allemaal netjes gesorteerd op labels en CAT ID's. Totdat mijn pc crashte... :cry:
Ik heb alleen albums zoveel mogelijk apart en een map met hardstyle (alle soorten behalve Raw) een raw sub map en een hardcore map (die is niet zo groot.) ik heb zelfs nog een mapje met andere muziek! Maar daar staat ook niet veel in.

De laatste keer dat ik keek ging de teller al over de 20GB.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Dit kan zomaar eens de Q-Dance #1 worden dit jaar :)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
RoyAPO wrote:Ik heb studentenkorting en betaal maar 5 euro per maand :D. Een schijntje
Whut, hoe dan? Betaal al jaren 10 euro per maand en ben ook student :')
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Pommer wrote:
RoyAPO wrote:Ik heb studentenkorting en betaal maar 5 euro per maand :D. Een schijntje
Moet je even opnieuw een abbo afsluiten via deze link. Oude dan opzeggen denk ik. Je moet een bewijs van inschrijving aan hbo/uni meesturen

https://www.spotify.com/nl/student/
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Alles behalve de kickrolls is geweldig :loving:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
RoyAPO wrote:
Pommer wrote:
Moet je even opnieuw een abbo afsluiten via deze link. Oude dan opzeggen denk ik. Je moet een bewijs van inschrijving aan hbo/uni meesturen

https://www.spotify.com/nl/student/
Nice!!
R
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
STVK wrote:Dit kan zomaar eens de Q-Dance #1 worden dit jaar :)
Ik hoop het niet. Aan het einde van het jaar als de tijd daar is wil ik toch wel graag een poging doen zoveel mensen op what we are te laten stemmen.. Die plaat wil je toch verdomme horen om 12u op freaqshow (er vanuit gaan dat er weer FQS komt)
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
What We Are gaat geen eens in de top 10 komen hoor :lol:. Al verdient ie dat wel
R
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
RoyAPO wrote:What We Are gaat geen eens in de top 10 komen hoor :lol:. Al verdient ie dat wel
Omdat mensen hem tegen die tijd waarschijnlijk vergeten zijn. Lees mijn 2e zin nog eens van mijn vorige bericht ;)
A
Alsof die op zijn bekendst wel in de top 10 zou komen :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
RTM93 wrote:
RoyAPO wrote:What We Are gaat geen eens in de top 10 komen hoor :lol:. Al verdient ie dat wel
Omdat mensen hem tegen die tijd waarschijnlijk vergeten zijn. Lees mijn 2e zin nog eens van mijn vorige bericht ;)
Heeft nu ook nog maar 15k spotify plays en das niet zoveel vergeleken met de echt populaire tracks
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
15k is echt niks, zombie heeft 200k plays na een week al gehaald.

Het is gewoon geen mainstream plaat. Ik had ook geen idee wie donkey rollers waren tot ik hier op het forum ging rond neuzen.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Parels van Phuture Noize, B-front, MYST , Donkeys in 2017, maar nee een uit de hand gelopen bootleg gaat er wellicht wel met de winst vandoor.

Not my cup of tea in ieder geval..

Niet dat ik het Ran-D niet gun. Of de track niet vet vind. Mits Destiny ook dit jaar uitkomt zal de strijd tussen #1 en #2 dus ook wel bekend zijn.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 1 day ago
RTM93 wrote:Parels van Phuture Noize, B-front, MYST , Donkeys in 2017, maar nee een uit de hand gelopen bootleg gaat er wellicht wel met de winst vandoor.

Niet dat ik het Ran-D niet gun. Of de track niet vet vind. Mits Destiny ook dit jaar uitkomt zal de strijd tussen #1 en #2 dus ook wel bekend zijn.
Boeien wie die Q-dance hitparade wint :lol:
Iedereen heeft toch een andere top 10, maak je eigen lijst desnoods
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Best een grappige bootleg maar meer ook niet.

Wel nu eigenlijk nu pas naar de tekst gaan luisteren. :$ Zit meer achter dan ik dacht haha
R
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Chroman wrote:
RTM93 wrote:Parels van Phuture Noize, B-front, MYST , Donkeys in 2017, maar nee een uit de hand gelopen bootleg gaat er wellicht wel met de winst vandoor.

Boeien wie die Q-dance hitparade wint :lol:
Iedereen heeft toch een andere top 10, maak je eigen lijst desnoods
Er van wakker liggen zal ik niet doen maar ik verwonder mij nog wel eens over bepaalde keuzes van anderen en ga daar dan dieper op in. Niets mis mee toch? Dit is tenslotte een forum.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Vind het zelf ook geen denderende plaat hoor. Wel beetje eens met RTM
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Geen bijzondere plaat nee maar ik snap het gevoel wel wat deze plaat bij de meesten oproept. Ik vind het zo heel af en toe nog wel een genietmomentje wanneer dat gezang begint. Mja objectief gezien zijn deze vocals niet van hem dus verdient hij de credits er niet volledig voor ook al zijn ze opnieuw ingezongen. Mja de meeste mensen stellen hun lijst natuurlijk ook grotendeels subjectief samen