Related topics
- View the latest post: Ran-D - Zombie (ROUGH070)
- View the latest post: Radical Redemption & Crypsis - Kick That Kick (MINUS118)
- View the latest post: Hardstyle kick tutorial by SPECIAL KREW | Creating a kick out of only 3 layers (project included)
- View the latest post: KELTEK - OG 2 Zombie (SCAN673)
- View the latest post: [24.11] Cranberries - Zombie (X-Line Bootleg)
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
- View the latest post: Headhunterz - Psychedelic (Monochromatic Edit)
- View the latest post: RUTGER VAN BARNEVELD - ZWOELE ZOMERNACHTEN (THE VISION HARDSTYLE BOOTLEG)
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Kom op nou Rickert, de kicks in deze edit zijn best wel een flink verschil met de originele kicks, origineel is een iconische plaat, denk dat deze edit nog wel vaker gedraaid zal worden.Rickzel wrote:Echt super bedankt!
-
KHardtraxxer
- 128 posts member since 2019
- last seen 29 days ago
Ja dikke kicks. Had alleen gehoopt dat ie ze onder een andere plaat had gegooid want de rest van deze plaat heb ik ondertussen al 3x uitgekotst. Was heel leuk in 2017/2018 maar dr is ook een tijd van gaan
Ran-D kennende horen we deze de komende 10 jaar nog iddPedaalemre wrote:denk dat deze edit nog wel vaker gedraaid zal worden.Rickzel wrote:Echt super bedankt!
Zonder fluitmeneer is dit geen echte zombie 
Stukje rond 13:50Jeffrey2107 wrote:het kan aan mij liggen (of de sample is te brak) maar ik hoor het verschil met het origineel dus niet
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
Free release: https://ran-d.fanlink.to/zombie-kick-ed ... NvLYYMDhvc
Dikke stamper, kan weer 10 jaar ermee vooruit