Lijkt me dat deze op het album van Ran-D komt..
Oh ja, die komt ook ooit nog ja.kevin-field wrote:Lijkt me dat deze op het album van Ran-D komt..
Oh ja, die komt ook ooit nog ja.kevin-field wrote:Lijkt me dat deze op het album van Ran-D komt..
Geen idee of het ook direct de releasedatum isSuicidal Superstar with Phuture Noize coming to you this Wednesday. New track, new clip available on Facebook, YouTube and Spotify.
Misschien een rare vraag, maar hoe kom je hier aan terwijl de CD nog niet uit is ?
Dit. Lang op gewacht, maar dat is het waard!Franky wrote:Holy Fuck wat is deze gaaf zeg
Die eerste climax
Chroman wrote:Ik vind deze niet heel bijzonder eigenlijk.
MelvinFR wrote:Chroman wrote:Ik vind deze niet heel bijzonder eigenlijk.
Kan dat nou niet echt R&B noemen. Al klinkt het in deze plaat wel net zo zeikerig als R&B.RoyAPO wrote:Opzich geen bijzondere plaat nee. Toch blijf ik dit R&B achtige stijltje van Phuture Noize in de breaks heel erg lekker vinden. Terwijl ik eigenlijk helemaal niks met R&B heb. Climaxen zijn gewoon standaard. De tweede climax vind ik daarentegen wel een stuk beter dan de eerste
Ik hoor in de HQ nog steeds mensen SUICIDAL SUPERSTAR schreeuwen.. idd de lq grijs gedraaitThaBomba. wrote:Nog steeds een heerlijke plaatJammer dat het zo lang heeft moeten duren, haalt het speciale er wel van af. Lage kwaliteit rips al grijs gedraaid