Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
DHardtraxxer
- 643 posts member since 2012
- last seen 12 days ago
Wat hoop ik dat deze vandaag samen met The Aftershock wordt uitgebracht. One can dream.
Komt op een album van Ran-D wss.
One can dream dat hij snel eens komt met nieuws daar over.
Helicaze wrote:Klinkt wel vet dit.
Ja had al vermoeden dat het van Ran-D zijn kant zou moeten komen, maar duurt met allemaal te langBroken Balance wrote:Komt op een album van Ran-D wss.
Deze plaat heeft potentie om in het rijtje Shiverz, Das Weite Land en Mysterias te komen qua meeblehr-gehalte. 'Gewoon' weer een ontzettend goeie schijf met fijne vocalen! 
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Zo'n ongelooflijk vette plaat
. Legend
Geweldige plaat dit, beter dan alles wat er op zijn album stond 
-
RHardtraxxer
- 484 posts member since 2017
- last seen 17 days ago
Vooral ook vette vocals
Dit klinkt live zo ontzettend dik. Loop na Defqon constant met dit deuntje in mijn hoofd. 
Ja same, toen die kick live erin kwam. Zo'n ontzettend kippenvel momentje. Droom nog steeds van dat ene momentRowanyt1309 wrote:Dit klinkt live zo ontzettend dik. Loop na Defqon constant met dit deuntje in mijn hoofd.
Hier ook. Ongelofelijk wat een energie in het nummer en hoe je de mensen los ziet gaan is echt geweldig..makrooy wrote:Ja same, toen die kick live erin kwam. Zo'n ontzettend kippenvel momentje. Droom nog steeds van dat ene momentRowanyt1309 wrote:Dit klinkt live zo ontzettend dik. Loop na Defqon constant met dit deuntje in mijn hoofd.
Kan geen genoeg van deze plaat krijgen

Ik heb precies het tegenovergestelde. Minder goed dan alles wat er op zijn album staat, vind dit erg standaard en een beetje saai.G1LL wrote:Geweldige plaat dit, beter dan alles wat er op zijn album stond
Deze doet me ook helemaal niks, vind het zelfs een vervelende plaat. Slome vocalen, ellenlange breaks en standaard climaxen.
Het is volgens mij de zelfde vocalist als The Temple. De breaks duren wel lang inderdaad, maar ik vind de breaks juist wel vet klinken, goede opbouw. De climaxen zijn wel standaard raw, maar er zit een heerlijke drive in en goede kicks.wootum wrote:Deze doet me ook helemaal niks, vind het zelfs een vervelende plaat. Slome vocalen, ellenlange breaks en standaard climaxen.
In deze track zit toch gewoon de stem van Ran-D? 
Klinkt niet echt als hem als je zijn normale vocals vergelijkt (MyWay voor hardere stem, Point Of No Return voor zangerige stem)Daveytl wrote:In deze track zit toch gewoon de stem van Ran-D?
Nope. Ze hebben een vocalist de vocals laten inspreken. Wel zelf geschrevenDaveytl wrote:In deze track zit toch gewoon de stem van Ran-D?
Bron: Phuture Noize Fanpage
Man schrok me rot, dacht dat ie eindelijk uit was. Maar ja het mag wel eens komen, hij zei nog in z'n laatste q&a dat het ergens eind september nog zou uitkomen met een videoclip..
Altijd zo kut met platen waar je op wachtmakrooy wrote:Man schrok me rot, dacht dat ie eindelijk uit was. Maar ja het mag wel eens komen, hij zei nog in z'n laatste q&a dat het ergens eind september nog zou uitkomen met een videoclip..