Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

*Hoopt op een

- Dub Mix
- Dark Mix

(H)

die opbouw naar de duistere climax is trouwens echt megafapvoer. het opbouwen naar de break in de midintro, dat de melodie erin komt is ook fapvoer overigens.

Eigenlijk.. is dit hele nr fapvoer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
- Dark Mix

Daar hoopte ik inderdaad ook al op, of in ieder geval een andere mix van dit nummer.
Niet dat deze slecht is hoor, integendeel :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

deze is echt :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 22:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Citaat:
- Dark Mix

Daar hoopte ik inderdaad ook al op, of in ieder geval een andere mix van dit nummer.
Niet dat deze slecht is hoor, integendeel :worship:


Bedoel je met dark, hardcore ? Of zeg maar een meer rauwere hardstyle versie ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hele nummer de 2e climax :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tweede climax zonder twijfel beste gedeelte van het nummer. De rest is ook best vet, lekker zomers nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 22:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Vind het een prima anthem! Vrolijk en zomers maar toch met een wat harder kantje. Ik mag het wel zo. Het is inderdaad niet wat je 123 bij B-Front of Ran-D verwacht (alhoewel Ran-D ook met regelmaat meer melodische plaatjes maakt), maar toch is het een prima plaat.

Gaat zeker gehaald worden.


Dit! Ik denk dat de verwachtingen van deze collab hoog lagen.. En dat daarom het resultaat voor sommigen tegenvalt. Maar bedenk je wel dat het een anthem moet worden. Je kunt daarom geen dikke rauwe plaat gaan afleveren. Ik vind dat ze een prima anthem hebben neergezet met een kleine rauwe rand :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I was knocked down, face to the ground
The dark around me held me captive
Got to find my way
It was a hard time, but time goes by
Day by day I'm feeling stronger
Time to let it go

It's my rebirth!
I feel alive, back again nothing can stop me
This is who I am
Keep my head up, straight to the top
Breaking free, you can't control me
Time to take the night
Rebirth!


Wel sterke tekst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 23:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
I was knocked down, face to the ground
The dark around me held me captive
Got to find my way
It was a hard time, but time goes by
Day by day I'm feeling stronger
Time to let it go

It's my rebirth!
I feel alive, back again nothing can stop me
This is who I am
Keep my head up, straight to the top
Breaking free, you can't control me
Time to take the night
Rebirth!


Wel sterke tekst.


Zeker passend bij de naam 'Rebirth'..
Maar de vocals uit 'the message is hardstyle' blijft toch de beste tekst allertijden :P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 23:08 
 
Hardtraxxer

geweldig dikke plaat dit :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 23:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zit wel een lekkere kick onder! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:D Hoppa! Heerlijke plaat!

Eindelijk eens een anthem waar tijd in gestopt is en wat ook daadwerkelijk speciaal voor dat feest gemaakt is :) Dat hebben we lang niet gehoord.

Goede anthems zijn zeldzaam tegenwoordig... Maar dit is er 1 hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 00:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De track is wel lekker maar niet super bijzonder, ik vind het allang vet dat een feestje zo in de buurt en waar ik naar toe een anthem op zijn naam heeft en dan nog wel van zulke helden als ran-d en b-front! 2 April word :bomb:!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 01:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker plaatje voor in de zomer! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 01:22 
 
Artiest
Avatar gebruiker

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem echt heel erg vet! Toch veel positieve reacties hier in tegenstelling tot 't wist je dat topic'! Ik vind de 1e climax lekker, maar de 2e climax vind ik echt het dikst! Die vocalen van Randy zijn een beetje zoals de Black anthem van The Prophet vind ik en ik vind ze vet klinken! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kvind de intro leuk klinken met die rev bass :)
1e climax vind ik echt niks met die pitchkicks en melo is mij wat te vrolijk
2e climax is al stukken beter :drool: ...hopen dat er een Dark mix komt ofzo zou vet zijn :thumbup:

overal wel leuke festival plaat maar ik blijf erbij dat ze beter 1 of 2 andere artiesten hadden kunnen kiezen voor deze anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 11:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat zijn die pitchende kicks in de mid-intro lelijk joh.
Toch is het wel een lekker trackje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 11:04 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Ik vind hem echt heel erg vet! Toch veel positieve reacties hier in tegenstelling tot 't wist je dat topic'! Ik vind de 1e climax lekker, maar de 2e climax vind ik echt het dikst! Die vocalen van Randy zijn een beetje zoals de Black anthem van The Prophet vind ik en ik vind ze vet klinken! :thumbup:

Omdat het misschien andere mensen zijn die reageren? Ik vind het nog steeds waardeloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

man waarom altijd die lelijke pitch kicks / de break waardeloos / climax klinkt te bekend max enforcer gold achtig
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Maximum schreef:
Ik vind hem echt heel erg vet! Toch veel positieve reacties hier in tegenstelling tot 't wist je dat topic'! Ik vind de 1e climax lekker, maar de 2e climax vind ik echt het dikst! Die vocalen van Randy zijn een beetje zoals de Black anthem van The Prophet vind ik en ik vind ze vet klinken! :thumbup:

Omdat het misschien andere mensen zijn die reageren? Ik vind het nog steeds waardeloos.

No shit Sherlock! Dat is precies wat ik zelf zeg, maar erg relbels vanje dat jij nog ff hier komt melden dat je het een waardeloos nummer vind. Echt toegevoegde waarde van 0,0. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 14:57 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Lyst schreef:
Maximum schreef:
Ik vind hem echt heel erg vet! Toch veel positieve reacties hier in tegenstelling tot 't wist je dat topic'! Ik vind de 1e climax lekker, maar de 2e climax vind ik echt het dikst! Die vocalen van Randy zijn een beetje zoals de Black anthem van The Prophet vind ik en ik vind ze vet klinken! :thumbup:

Omdat het misschien andere mensen zijn die reageren? Ik vind het nog steeds waardeloos.

No shit Sherlock! Dat is precies wat ik zelf zeg, maar erg relbels vanje dat jij nog ff hier komt melden dat je het een waardeloos nummer vind. Echt toegevoegde waarde van 0,0. :')

Nee, ik zeg helemaal niet hetzelfde als jij. Jij zegt alleen dat de reacties hier anders zijn dan in het wist je dat topic. En ik voeg daar aan toe dat dat waarschijnlijk komt omdat het andere mensen zijn, terwijl bij wat jij gezegd hebt het ook zou kunnen dat de mensen allemaal van mening veranderd zijn. En om dat laatste nog even te onderstrepen neem ik mezelf als voorbeeld. Kortom dus helemaal niet precies hetzelfde. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik benieuwd wat Ran D zegt over zn pitchkicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stuur hem een pm .. hijs hier lid.

Ik vind die pitchkicks hier echt geen probleem, worden hier goed gebruikt. (IMO)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap niet waarom er uberhaupt weer overdreven pitchkicks in moeten zitten. Euforische tracks kunnen het ook gewoon heel goed doen met gewoon doorbeukende kicks die wel drive hebben (kijk naar Smack)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle