Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 12:05 
 

Intervention schreef:
Nrgizer schreef:
morge maybe:p
i hope!


idd deze mag wel eens komen...zou hij niet al voor rebirth komen?

net is voor of net iets na.. paar post boven ;)
vind deze Anthem niet zo speciaal.. 1e climax vind ik te blij en met die poing poing kicks en 2e climax klinkt al iets duisterder maar ook niet helemaal mijn ding en weer met die poing poing kicks >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maar het is al weer een week geleden dat Rebirth is geweest dus ik denk/hoop dat hij maandag komt want het is toch wel leuke zomerse plaat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
maar het is al weer een week geleden dat Rebirth is geweest dus ik denk/hoop dat hij maandag komt want het is toch wel leuke zomerse plaat ;)


Ik verwacht, mede omdat Ran-D het me twitterde, dat hij ergens deze week komt.
Weet niet welke dag A2 altijd released, maar ik verwacht deze week
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 14:06 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Track vol met grote minpunten, maar ook met wat pluspunten. Even op een rijtje gezet:

Pluspunten:
- De mid-intro die heel langzaam overgaat in de climax melodie, technisch heel vet gedaan!
- De 2e climax is echt een goede samenwerking, eindelijk hoor je elementen van beide. Klinkt goed!

Minpunten:
- De pitchkicks die bij de overgang van mid-intro naar de climax melodie gepaard zijn.
- De break is me net iets te, vond de Ran-D vocals altijd echt heel vet, maar laatste tijd beginnen ze echt te vervelen.
- Hoor (los van de 2e climax) bijna niet de elementen van beide waar ze in mijn ogen toch de punten mee pakken.
- Melodie is wel aardig, zomers, maar sta er nou niet echt om te springen.

Misschien net een 6'je waard, beetje saaie track.

Je kan altijd op zo'n manier naar muziek luisteren. Zelf vind ik dat een beetje oudbollig. Op zo'n manier je mening geven doe je bij opnames van de Rolling Stones o.i.d. of bij een concert van Roger Waters. Op deze manier kun je wel naar alles kijken, maar hoeveel plezier hou je er werkelijk aan over? :huh:

imho: Dit is een echte knaller! Love it! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AllesKutEnter schreef:
katamaran schreef:
Track vol met grote minpunten, maar ook met wat pluspunten. Even op een rijtje gezet:

Pluspunten:
- De mid-intro die heel langzaam overgaat in de climax melodie, technisch heel vet gedaan!
- De 2e climax is echt een goede samenwerking, eindelijk hoor je elementen van beide. Klinkt goed!

Minpunten:
- De pitchkicks die bij de overgang van mid-intro naar de climax melodie gepaard zijn.
- De break is me net iets te, vond de Ran-D vocals altijd echt heel vet, maar laatste tijd beginnen ze echt te vervelen.
- Hoor (los van de 2e climax) bijna niet de elementen van beide waar ze in mijn ogen toch de punten mee pakken.
- Melodie is wel aardig, zomers, maar sta er nou niet echt om te springen.

Misschien net een 6'je waard, beetje saaie track.

Je kan altijd op zo'n manier naar muziek luisteren. Zelf vind ik dat een beetje oudbollig. Op zo'n manier je mening geven doe je bij opnames van de Rolling Stones o.i.d. of bij een concert van Roger Waters. Op deze manier kun je wel naar alles kijken, maar hoeveel plezier hou je er werkelijk aan over? :huh:

imho: Dit is een echte knaller! Love it! :love:


idd, zo luister ik meestal naar muziek, of ik vind het vet, gaaf, super, leuk, saai, mwa, kut of gaat wel ofzo.
natuurlijk soms wel dingetjes die misschien beter kunnen, maarja, wat doe je eraan

dit is een track die ik na een paar keer wel vet vind :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 21:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nu ik de aftermovie van rebirth heb bekeken vind ik die vocals toch wel erg vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 08:25 
 

Ravenwood schreef:
AllesKutEnter schreef:
katamaran schreef:
Track vol met grote minpunten, maar ook met wat pluspunten. Even op een rijtje gezet:

Pluspunten:
- De mid-intro die heel langzaam overgaat in de climax melodie, technisch heel vet gedaan!
- De 2e climax is echt een goede samenwerking, eindelijk hoor je elementen van beide. Klinkt goed!

Minpunten:
- De pitchkicks die bij de overgang van mid-intro naar de climax melodie gepaard zijn.
- De break is me net iets te, vond de Ran-D vocals altijd echt heel vet, maar laatste tijd beginnen ze echt te vervelen.
- Hoor (los van de 2e climax) bijna niet de elementen van beide waar ze in mijn ogen toch de punten mee pakken.
- Melodie is wel aardig, zomers, maar sta er nou niet echt om te springen.

Misschien net een 6'je waard, beetje saaie track.

Je kan altijd op zo'n manier naar muziek luisteren. Zelf vind ik dat een beetje oudbollig. Op zo'n manier je mening geven doe je bij opnames van de Rolling Stones o.i.d. of bij een concert van Roger Waters. Op deze manier kun je wel naar alles kijken, maar hoeveel plezier hou je er werkelijk aan over? :huh:

imho: Dit is een echte knaller! Love it! :love:


idd, zo luister ik meestal naar muziek, of ik vind het vet, gaaf, super, leuk, saai, mwa, kut of gaat wel ofzo.
natuurlijk soms wel dingetjes die misschien beter kunnen, maarja, wat doe je eraan

dit is een track die ik na een paar keer wel vet vind :D

Klopt ook wel, alsof je op een stoeltje in een concertzaal dit zit te luisteren :P Maar zal wel snel ophouden want je mag kritisch zijn. (voordat lyst of een ander de opmerking maakt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 10:29 
 
Artiest

Muziek is muziek he mensen, dus minpunten en pluspunten houd je altijd. Vind het niet meer dan logisch ze op te noemen als je nagaat wat het overall voor een plaat is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 10:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Muziek is muziek he mensen, dus minpunten en pluspunten houd je altijd. Vind het niet meer dan logisch ze op te noemen als je nagaat wat het overall voor een plaat is.

Bij muziek zijn minpunten en pluspunten echter bijna altijd op een mening gebaseerd, dus ik vind het nog altijd raar dat ze door sommigen hier als feiten gebracht worden >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het wel een aardig plaatje maar ik heb echt niks met anthems. Zodra het feest is geweest boeit het me niet meer, hoe vet het nummer ook is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 10:52 
 
Artiest

KickinAzz schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Muziek is muziek he mensen, dus minpunten en pluspunten houd je altijd. Vind het niet meer dan logisch ze op te noemen als je nagaat wat het overall voor een plaat is.

Bij muziek zijn minpunten en pluspunten echter bijna altijd op een mening gebaseerd, dus ik vind het nog altijd raar dat ze door sommigen hier als feiten gebracht worden >.<


Ik denk niet dat katamaran het bedoelt als een opsomming van feiten. Als je naar he verwijst iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 11:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nee was ook niet aan hem gericht, maar meer door jouw post dat ik daar weer even aan dacht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu mag hij wel morge of maandag komen ze :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoef m al niet meer. Misschien dat ik hem nog 1 x draai en daara komt hij onder een laag stof in de CD map. En dan volgend jaar een week voor Rebirth wordt hij weer 1x gedraaid en dat was het dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

17/04/2011, vanavond dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 11:36 
 
Hardtraxxer

Hoezo al die releases op een zondag.
Fusion ook al morgen???
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vind de lyrics hiervan echt heel vet!
persoonlijke gelijkenis eerlijk gezegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
17/04/2011, vanavond dus

mooi..kvind wel leuk plaatje om te hebben ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 13:28 
 
Hardtraxx Veteran

Vind het persoonlijk maar saai klinken hoor! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Direkt aanschaffeu :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 14:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Morgeeee eindelijk! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 15:47 
 
Artiest
Avatar gebruiker

OP zondag ? Maarja heeerlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ Hs.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 00:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke track behalve de kicks :yay:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle