Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 20:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer van de radical kicks, had graag de TRB kicks er in willen zien. Daarnaast een aardig plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanaf de break ontzettend vet! Mid vind ik niks maar moet ik misschien ff aan wennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 10:26 
 
Hardtraxx Addict

Hoe deze track klonk op Qaptial! :woot: kwam dat echt door het geluid daar? Of hebben ze de kick zodanig aangepast dat de track voor mij een pak kracht mist?
Dacht ook even dat ze em zouden releasen, maar is dus alleen de HQ preview online zetten, jezus wat duurt het lang met deze track. :thumbdown: blijft dan wel een knaller live ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 10:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoor weinig verschil van deze versie van Impact en met die van Hardbass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waren altijd nog meer de Like A Boss kicks dan de TRB kicks. Maakt me verder niet heel veel uit of hier de Like A Boss kicks onder zitten of de Radical kicks; vind ze allebei fijn. Geen slechte release weer dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 16:46 
 
Hardtraxx Veteran

Tzoine schreef:
Hoor weinig verschil van deze versie van Impact en met die van Hardbass.


Hardbass?

OT: Jammer in climax de Radical tracks had liever van CH gehad vond ik beter passen, maar toch lekekre track
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 18:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tzoine schreef:
Hoor weinig verschil van deze versie van Impact en met die van Hardbass.

Kicks natuurlijk, maar ook sommige kickrolls en de manier hoe hij erin klapt, zo perfect was dat het klopte gewoon allemaal. Nu voelt het zo anders, zelfs doordat die vocal net op een ander ritme staat klinkt het voor geen meter als hij erin komt... :/ :/ Doodzonde dit maarja het is niet anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 16:49 
 
Hardtraxx Veteran

Even gevraagd aan meneer Chain Reaction. Release komt waarschijnlijk na Raw To The Point. Zal niet lang meer duren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 04:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

The Triple Six, voor mij een mislukte kans. Had liever een kick gezien als in Prostitute/The Endless Void, en dan de melodie doortrekken. Nu toch aanzienlijk minder imo.

Impact Of Sin vind ik wel wat hebben maar die pitchkicks klinken niet echt lekker imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Vanaf de break ontzettend vet! Mid vind ik niks maar moet ik misschien ff aan wennen.

Precies dit.

Verder vind ik The Triple Six best een leuke plaat. Niet heel bijzonder maar wel leuk. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 13:56 
 
Hardtraxx Addict

Duruz schreef:
Even gevraagd aan meneer Chain Reaction. Release komt waarschijnlijk na Raw To The Point. Zal niet lang meer duren.


Duurt al lang genoeg lijkt me :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 18:51 
 
Hardtraxx Veteran

CiRiXxX schreef:
Duruz schreef:
Even gevraagd aan meneer Chain Reaction. Release komt waarschijnlijk na Raw To The Point. Zal niet lang meer duren.


Duurt al lang genoeg lijkt me :P


Is zo. Dat zijn ook zijn woorden haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 11:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

3 februari komt de EP dan echt :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 12:05 
 
Hardtraxx Veteran

Hahah alsnog een maand later. Zou eerst december zijn toen januari en uiteindelijk februari
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En een titel die me echt teveel aan Zany - Science & Religion doet denken (ja, ik weet dat het slechts een uitspraak is)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 12:46 
 
Hardtraxx Addict

Jezus is dat Impact me nog wel aanspreekt anders had ik dit al links laten liggen puur vanwege het gezeur wanneer dit is gereleased wordt.
Hoelang wil je ermee wachten :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 16:28 
 
Hardtraxx Veteran

666 is verneukt door de climaxes en Impact of Sin kan ik niks leuks in ontdekken. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 15:35 
 
Hardtraxxer

Ik vind ze allebei kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 21:47 
 
Hardtraxxer

Citaat:
The Triple Six, voor mij een mislukte kans. Had liever een kick gezien als in Prostitute/The Endless Void, en dan de melodie doortrekken. Nu toch aanzienlijk minder imo.


Dat

Impact of sin vind ik die pitchkicks egt totaal misplaatst en niet bij de track passen en verder ook vrij sfeerloos. saai plaatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 19:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeker een redelijke release!

Al had ik liever in 666 een gewone climax gehoord. Hopelijk maken 1 van beide producers hier ooit nog een edit van!

De climax van track 2 is zeker ook doenbaar en niet 13/12.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even gewacht voor de uiteindelijke release voor een eindoordeel.

Ik had echt gehoopt dat de tweede climax van Triple Six de melodie zou doortrekken, helaas is deze al even saai als de eerste climax. Echt doodzonde want dit had een veel vettere plaat kunnen zijn.

En dat laatste geldt eigenlijk ook voor Impact of Sin. De eerste versie vond ik echt ontzettend vet, maar nu lijkt heel de sfeer daarvan weg te zijn. Ik sluit me verder aan bij Ventrue:
Ventrue schreef:
Nu voelt het zo anders, zelfs doordat die vocal net op een ander ritme staat klinkt het voor geen meter als hij erin komt...
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle