Radical released er om 1 om het jaar, tussendoor was het Minus Militia en waarschijnlijk dit jaar dus Denekamps Gespuis (is al aangekondigd)TheUnnamed wrote:Kdenk dat er weer een nieuwe album uitkomt voor TRTR in 2018.
Related topics
- View the latest post: Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption (KIU017)
- View the latest post: Radical Redemption - Unleash The Radical (RR023B)
- View the latest post: Radical Redemption - Unleash The Radical
- View the latest post: Incult - Darkest Day (TCRECPRO163)
- View the latest post: Final Frequency ft. ÆLINN - Darkest Before Dawn (DWX1857)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Ben geen Radical fan maar deze klinkt wel echt gruwelijk! Wel zo'n beetje exact dezelfde synth als in America, maar op zich is dat niet zo erg.
-
ZHardtraxxer
- 444 posts member since 2014
- last seen Jan 2020
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Vette track alleen jammer dat voor de climax die melodie terug komt, zou persoonlijk voor mij beter zijn geweest als die melodie weg gelaten was. Wat ik daarmee bedoel is dat stukje op 1:04
Hier zit wel even een extra randje aan voor mij sinds het overlijden van Avicii. Ontroerend. Wat een plaat.
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen 24 days ago
Wat is deze vet zeg 
Radical Redemption - The Darkest Moment (MINUS077)
Label: Minus is More
WEB release: 26-09-2018
Tracks:
01. Radical Redemption - The Darkest Moment
Samples:
View on YouTube
Bron: https://www.hardstyle.com/radical-redem ... est-moment
Label: Minus is More
WEB release: 26-09-2018
Tracks:
01. Radical Redemption - The Darkest Moment
Samples:
View on YouTube
Bron: https://www.hardstyle.com/radical-redem ... est-moment
makrooy wrote:Prima plaat, hopelijk gaat zijn album meer van dit en Satan's play hebben, dan is er wellicht toch hoop
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
makrooy wrote:makrooy wrote:Prima plaat, hopelijk gaat zijn album meer van dit en Satan's play hebben, dan is er wellicht toch hoop
Zowaar een Radical plaat die ik goed vind sinds 5 jaar. Echt heel vet!
Zo! Dit is wel weer een Radical plaat waar ik blij van word 
Eindelijk weer eens een vette plaat van Radical
Mocht ff duren!
Vette plaat! Fijne melodie en sfeer. Geen rare poespas en overdreven rare kickjes.
Ik dacht eerst dat de vocalen uit een interview met Amy Winehouse ofzo zouden komen maar komt uit onderstaande interview:
View on YouTube
Ik dacht eerst dat de vocalen uit een interview met Amy Winehouse ofzo zouden komen maar komt uit onderstaande interview:
View on YouTube
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Voor het eerst enthousiast over een RR plaat. Ja, heel vet deze 
Hele toffe plaat, klein kritiek puntje: door de synth blijf ik aan America denken
-
DHardtraxx Newbie
- 44 posts member since 2018
- last seen Mar 2019
Jonas wrote:Zowaar een Radical plaat die ik goed vind sinds 5 jaar. Echt heel vet!
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 8 hours ago
Dit is weer echt een hele dikke plaat. Melodie en sfeer sluiten goed aan bij elkaar
De kick kan net, maar verder heerlijke track
-
JHardtraxxer
- 51 posts member since 2016
Dikke plaat!
Ondanks zijn dikke producties vind ik zijn vocalen vaak wel vrij gaar overkomen.. Nu hoor je ook weer keiharde achtergrond noise wanneer die sample erin komt en wordt vrij lomp afgekapt.
Bij bijvoorbeeld Satan's Play en Break Your Jaw vind ik die vocal effecten ook vrij amateuristisch en simpel overkomen.
Ondanks zijn dikke producties vind ik zijn vocalen vaak wel vrij gaar overkomen.. Nu hoor je ook weer keiharde achtergrond noise wanneer die sample erin komt en wordt vrij lomp afgekapt.
Bij bijvoorbeeld Satan's Play en Break Your Jaw vind ik die vocal effecten ook vrij amateuristisch en simpel overkomen.