Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2020 20:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

rikraben schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
slordig afgemixt, net als bij nogal wat Noisecontrollers platen


jaman denk dat radical en noisecontrollers jouw hulp nodig hebben bij mixdown


Zeg ik dat dan?

Noisecontrollers schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
- Hoe ziet het mastering proces eruit? Jouw productie worden vaak gewaardeerd vanwege de uitstekende productiekwaliteit, maar soms vallen er heel aparte 'fouten' op waarvan mensen speculueren dat die komen door een vrij ruw afwerking / mastering proces. Bijvoorbeeld; de laatste kicks in de 1e climax van The Spirit of Hardstyle clippen loeihard en ook in andere platen hoor je de plaat wel eens flink clippen wat duidelijk niet een creatieve actie is. Ik vraag me toch wel af hoe dit er in sluipt. En kan je voor techneuten zoals ik wat inzage geven hoe jij je platen afwerkt / masterd?


Pure slordigheid. Het is volgens mij ook een bekend fenomeen dat je slordig wordt als je iets vaker doet. Doet me hier aan denken :https://www.coachy.nl/coaching/welke-ervaring-bracht-jou-verder-in-je-ontwikkeling/
Achteraf schaam ik me dan wel. Maar het is ook goede motivatie wat beter op te letten in de studio want net als complimenten over mijn producties mijn ego strelen is het omgekeerde echt heel kut ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2020 08:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klonk op de Live Loud opnames beter dan zo op Spotify nu..
:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2020 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja de full versie van Hardstyle.com ook. Was van plan 'm dit weekend voor publiek te draaien maar laat maar zitten zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2020 11:18 
 
Hardtraxxer

rikraben schreef:
Dit moet wel een fout zijn. Want OF je maakt maar 1 master voor alles OF je maakt 1 hele luide master voor de dansvloer (zo extreem waren ze nog nooit haha) en 1 vollere minder clippende master voor spotify. Maar een extreem clippende voor spotify en een ''normaal'' klinkende voor de dansvloer slaat nergens op


Nou dan lijkt het dus geen fout te zijn? Dan mogen we hopen dat dit niet de toekomst van de raw hardstyle is zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2020 19:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wel lekker portie drive in dit nummer :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2020 20:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De eerste kick vind ik prima, maar die tweede kick klinkt mega slap. Had een geweldige plaat kunnen zijn met goede kicks, want er zit genoeg drive in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2020 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een kicks. :sick:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle