Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2018 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg vet dit! Heerlijke track! Die break is me een partij episch. Inderdaad meer Qlimax anthem-achtig dan de afgelopen jaren de anthems zijn geweest. Heel vet! Deze twee mogen wel vaker de studio in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2018 15:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
In HQ klonk hij spannender :P

Hoe luister je 'm mu dan? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2018 16:09 
 
Hardtraxxer

Dit is toch wel een TOTY-nominatie waardig :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2018 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vet deze, maar het vetste aan de plaat vind ik eigenlijk nog de outro :P die klinkt me een partij heerlijk :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2018 18:16 
 
Hardtraxx Veteran

Jammer dat ze niet zelf dikke melodie hebben verzonnen. Valt toch beetje tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2018 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ontzettend vet dit :loving: Graag een 7 minuten durende versie inclusief intro en tweede climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2018 21:55 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Heerlijke sfeer, mindere kwaliteit. Had wel een iets meer afgewerkte plaat verwacht, maar dit is wel precies de sfeer die je op een Qlimax oid wil horen (imo).
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2018 22:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt een ijzersterke samenwerking! Beide stijlen hoor je duidelijk terug en komen goed tot hun recht met een heerlijk sfeertje. Vind het alleen zonde dat de climax zo kort is, had graag nog een follow-up willen horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2018 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Heel vet deze, maar het vetste aan de plaat vind ik eigenlijk nog de outro :P die klinkt me een partij heerlijk :drool:


Ja die outro is heerlijk.
Vette sfeer, jammer dat de climax zo kraakt, maar zal 'm vast wel eens in een setje draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 02:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou even hopen dat deze op Qlimax gedraaid wordt :surrender:
Ik geef Bass Modulators de grootste kans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze zal wel door RR gemastered/afgewerkt zijn, want het klinkt niet heel goed, terwijl RR dat wel kan, maar hier dus niet is gebeurd. Kicks zijn het net niet. Verder is het een hele dikke plaat. Jammer, want de afwerking/kicks halen deze plaat onnodig naar beneden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:surrender: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 12:27 
 
Hardtraxx Veteran

Echt een hele vette plaat. RR met euforische artiesten bevalt me wel. Graag eentje met Atmozfears
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo gaaf deze :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 10:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Vind hem tegenvallen eigenlijk... In HQ EDIT LQ klonk hij spannender :P
Oke leuk en aardig eindelijk weer eens een duistere melodie van NC maar op gebied van sounddesign vind ik ze beide wel steekjes vallen. Had zo'n technisch hoogstandje kunnen worden deze plaat. Misschien moet ik hem vaker horen

Dit heb ik ook een beetje. Idee is echt mega, maar vooralsnog niet echt lyrisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2018 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het eigenlijk geen geslaagde collab. Ik hoor hier bijna geen NC in. Voor mij had dit net zo goed een RR solo kunnen zijn. Ik zie mensen hier wel zeggen dat dit 'de duistere NC kant' is, maar met die kant van zijn werk ben ik niet bekent , dus dat herken ik er ook niet in. Wat NC voor mij kenmerkt zijn zijn melodieën, vaak briljante sound design en dat hij zijn tracks zo rete strak afgewerkt, of dat het in ieder geval zo klinkt. Alles van dat hoor ik hier niet. Vind de melodie echt mager en met name in de climaxen laat de afwerking nogal wat te wensen over.

De sfeer van de plaat vind ik wel goed neergezet en die outro is fking dik :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2018 14:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind dit juist wel een heerlijke combinatie. Ik was enorm fan van de collab van Noisecontrollers en Donkey Rollers-The human enemy en bij deze track hoor ik die sound van Noisecontrollers weer terug in :loving: . En een beetje die oude OMA sound van Radical, met een kick van radical maar toch wel met de edit van Noisecontrollers erover heen. Wat een geweldige punch en tail heeft deze kick :)
Kan niet wachten om deze live te horen!
En ook weer bij deze track gelukkig niet de standaard 64 beats drop, maar gaat die gelukkig wat langer door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2018 15:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Ik hoor hier bijna geen NC in


Svbtwee schreef:
met die kant van zijn werk ben ik niet bekent

???
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2018 15:27 
 
Hardtraxxer

Svbtwee schreef:
Vind het eigenlijk geen geslaagde collab. Ik hoor hier bijna geen NC in. Voor mij had dit net zo goed een RR solo kunnen zijn. Ik zie mensen hier wel zeggen dat dit 'de duistere NC kant' is, maar met die kant van zijn werk ben ik niet bekent , dus dat herken ik er ook niet in. Wat NC voor mij kenmerkt zijn zijn melodieën, vaak briljante sound design en dat hij zijn tracks zo rete strak afgewerkt, of dat het in ieder geval zo klinkt. Alles van dat hoor ik hier niet. Vind de melodie echt mager en met name in de climaxen laat de afwerking nogal wat te wensen over.

De sfeer van de plaat vind ik wel goed neergezet en die outro is fking dik :drool:


Je bent niet bekend met de duistere kant van NC, maar je weet wel te vertellen dat je die duistere kant niet herkent?
Beetje slecht onderbouwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij noemt nog waar hij NC aan herkend en dat hoort hij niet in de plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 13:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Meer van dit!

JarneNL schreef:
Ik vind dit juist wel een heerlijke combinatie. Ik was enorm fan van de collab van Noisecontrollers en Donkey Rollers-The human enemy en bij deze track hoor ik die sound van Noisecontrollers weer terug in :loving: .


The Human Enemy is qua sounds vrijwel volledig een Michel Pollen plaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 13:56 
 
Hardtraxx Veteran

Edit: dom
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 13:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Van Noisecontrollers verwacht ik wel als laatste dat hij zijn steentje niet bijdraagt tijdens een collab.

En die Hans Zimmer plaat was toch Donkey Rollers - What We Are?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 15:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind 'm best vet, nog niet gelijk wauw, maar heb ik nog best vaak met andere platen dat het na wat vaker beluisteren fijner klinkt.
Hoor gelukkig wel degelijk wat van NC!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 18:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Meer van dit!

JarneNL schreef:
Ik vind dit juist wel een heerlijke combinatie. Ik was enorm fan van de collab van Noisecontrollers en Donkey Rollers-The human enemy en bij deze track hoor ik die sound van Noisecontrollers weer terug in :loving: .


The Human Enemy is qua sounds vrijwel volledig een Michel Pollen plaat?


Tja, misschien dat Michel Pollen Bas heeft geholpen met deze track?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle