In zijn vorige 100 nummersKaasstaaf wrote:Nahhh waar is de euphorische Noisecontrollers..
Related topics
- View the latest post: Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption (KIU017)
- View the latest post: Revenant - Vampire
- View the latest post: Boozed Panderz & The Scientist - Last Living Vampire (SO0328)
- View the latest post: Radical Redemption - Unleash The Radical (RR023B)
- View the latest post: Radical Redemption - Unleash The Radical
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
BHardtraxxer
- 478 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
Doet me nog niet heel veel, vind de melodie wel heel erg simpel al zijn de sounds wel vet. Ik wacht wel even op de HQ voordat ik mijn mening maak
Lijkt ook alweer 100 jaar geleden ja.Chroman wrote:In zijn vorige 100 nummersKaasstaaf wrote:Nahhh waar is de euphorische Noisecontrollers..
Duistere Noisecontrollers platen zijn altijd geweldig. Verwacht hier niets minder van.
Klinkt in LQ al super iig
Klinkt in LQ al super iig
27 Juli is bijna een eeuw geleden inderdaad.Kaasstaaf wrote:Lijkt ook alweer 100 jaar geleden ja.Chroman wrote:In zijn vorige 100 nummersKaasstaaf wrote:Nahhh waar is de euphorische Noisecontrollers..
Pedaalemre wrote:Mooi sfeertje hoor, dikke track!
Wat een dooie boel daar zeg
Tja dit is op de kermis in Wanssum, dorp hier vlakbij. Komt ieder jaar heel jong volk op af (15/16/17 jaar vooral) en de meeste hebben niks met Hardstyle of kennen er weinig van volgens mij. En sowieso zijn de meeste uitgaansavonden en kermissen hier in de buurt nogal een dode bendeRoyvn_ wrote:
Wat een dooie boel daar zeg
Lijkt me heel dik in HQ! Halen blijkbaar het beste in elkaar naar boven. Noisecontrollers net wat duisterder, Radical Redemption net wat overdreven minder te lomp willen.
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Wat was er 27 juli? En kom a.u.b. niet met een releasedatum van een track die al maanden eerder voorbij is gekomen in zijn setsBroken Balance wrote:27 Juli is bijna een eeuw geleden inderdaad.Kaasstaaf wrote:Lijkt ook alweer 100 jaar geleden ja.Chroman wrote: In zijn vorige 100 nummers
The Night en Our World (semi-euphorisch) vallen dan al af.
Dus dan lijkt het alweer 100 jaar geleden ja.
Zo dan ja, deze mag wel als Hard Driver - Epicon (Radical Redemption & Noisecontrollers Remix) gereleased worden. Ben benieuwd of ze deze track aan moeten gaan passen n.a.v. dit.TheUnnamed wrote:Melodie klinkt wel een beetje hierop, ik dacht al dat hij bekend voor kwam![]()
View on YouTube
FREE TRACK staat er. Lijkt me dus van niet.Fuzzylogic wrote:Zo dan ja, deze mag wel als Hard Driver - Epicon (Radical Redemption & Noisecontrollers Remix) gereleased worden. Ben benieuwd of ze deze track aan moeten gaan passen n.a.v. dit.TheUnnamed wrote:Melodie klinkt wel een beetje hierop, ik dacht al dat hij bekend voor kwam![]()
View on YouTube
Natuurlijk niet, gewoon allebei dezelfde melodie uit een film of muziekstuk gebruikt. Een korte zoektocht op Youtube levert al zo vaak dezelfde melodie op dat ik niet weet wat het origineel is. In ieder geval niet Hard DriverFuzzylogic wrote:Zo dan ja, deze mag wel als Hard Driver - Epicon (Radical Redemption & Noisecontrollers Remix) gereleased worden. Ben benieuwd of ze deze track aan moeten gaan passen n.a.v. dit.TheUnnamed wrote:Melodie klinkt wel een beetje hierop, ik dacht al dat hij bekend voor kwam![]()
View on YouTube
Ah, wist niet dat het geen eigen melodie is. Vind de grens dan altijd zo vaag wanneer iets als remix, origineel of bootleg gereleased moet worden.
-
RHardtraxxer
- 120 posts member since 2015
- last seen Jun 2022
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Goeie track joh
Radical met een release op SOH zou best geinig zijn
Radical met een release op SOH zou best geinig zijn
Of NC op Minus.Rickzel wrote:Radical met een release op SOH zou best geinig zijn
Jezus wat een vette NC kick
Hopelijk blijft het bij deze en worden die gare kicks van RR nergens toegepast