Ben zeer benieuwd naar dit album en de toekomstige albums! Tot zover zitten er leuke platen tussen. Vind vooral RAVE een super vette plaat Wat ook erg tof is zijn de persoonlijke verhalen van Radical, dat geeft een album wel weer een unieke twist
Precies dit, er lijken allemaal rare gates op die punches te zitten waar door ze enorm worden weggedrukt. Het klinkt ook echt een stuk slechter afgewerkt dan zíjn voorgaande werk.
Jup, alleen met een album wat me totaal niet aanstaat Het zit allemaal wel productie technisch goed in elkaar, maar bij elk nummer haak ik af door de kicks. Het is met allemaal wat teveel van het goede denk ik.
Vandaag in de auto toch een kans gegeven. Hoorde afgelopen jaren best af en toe iets goeds van RR. Maar dit album doet totaal niets voor me. Ik heb 3 prima/goeie kicks gehoord in t hele album. Misschien ben ik ook niet meer de doelgroep hiervoor.
Die stukjes waarin hij praat zijn leuk bedacht maar niet heel sterk. Moest wel even denken aan hoe Eminem dat altijd kon.
No retaliation, suck this, I’ll never kneel, still the one man army, no normal salvation, can you dance, rave, codebreaker staan echt zwaar op repeat hier