Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Radical Redemption & D-Sturb - Testarossa (MINUS082)

Label: Minus Is More
WEB release: 01/11/2018

Tracks:
Radical Redemption & D-Sturb - Testarossa

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Last edited by Svbtwee on 13 Oct 2018 10:45, edited 2 times in total.
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
:thumbsup:
Hardtraxxer
160 posts member since 2017
last seen Jul 2025
Rammeltje hoor :thumbsup:
Hardtraxxer
682 posts member since 2013
last seen Jan 2024
Weer een anti anti, of zou hier nog een climax achter komen? Wederom weer een supertoffe melodie waar nu nog niks mee gedaan wordt.. Net als bij Kill Me, ik blijf dat toch jammer vinden. Die melo's zijn toch vaak kneitersterk.
T
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2023
Hardstylistic wrote:Weer een anti anti, of zou hier nog een climax achter komen? Wederom weer een supertoffe melodie waar nu nog niks mee gedaan wordt.. Net als bij Kill Me, ik blijf dat toch jammer vinden. Die melo's zijn toch vaak kneitersterk.
Zal vast wel een climax aan het einde zitten, anders moet iemand anders hem maken :whistle:
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 22 hours ago
Hmm 50/50. Klinkt als een plaat met een bak drive maar de kicks wil ik nog in HQ horen, klinken niet bepaald lekker nog.
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Waarom nou weer 2 antis. :/
B
Hardtraxxer
110 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Echt.. wat een ongecontroleerde rommel is dit toch ook eigenlijk... waar is de logica van deze plaat nou?
Aan alle kanten geen lijn, die anti's maken het eigenlijk alleen maar rommeliger. Wie weet wat de HQ brengt.
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
basjuuh wrote:Echt.. wat een ongecontroleerde rommel is dit toch ook eigenlijk... waar is de logica van deze plaat nou?
Aan alle kanten geen lijn
Dit ligt compleet aan jou. Heel veel lijn in terug te vinden. Heerlijk 'rommeltje'.
D
Hardtraxx Veteran
View on YouTube
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Vond hem eerlijk gezegd live echt lekker doorkomen, stoorde me niet zo aan de anti's
Hardtraxxer
579 posts member since 2018
last seen Oct 2019
MYTZE wrote:Waarom nou weer 2 antis. :/
Ik vind het bij zulke platen eigenlijk wel het beste om het bij anti's te houden. Zo'n kick werkt totaal niet onder een climax, en de melodie is ook net iets te simpel om een climax te dragen. Dan krijg je dus of een superrommelige climax met een kick die niet past, of een matige climax met een minder interessante kick en een niet supersterke melodie. Hetzelfde gevoel had ik ook bij Open Your Eyes, die climax edit die later was gemaakt voegde IMO weinig toe aan de plaat.

Oh en de kicks vond ik live heerlijk doorkomen, maar ik kan dit stijltje misschien ook wel meer waarderen.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Wat een heerlijk agressieve chaos dit :drool:
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Staat op spotify deze plaat en man man man wat klinkt dit toch verschrikkelijk kut. Snap echt niet wat mensen hier vet aan vinden. Live klinkt die misschien nog ok, maar in HQ klinkt die echt zo a-ritmisch as fuck.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 22 hours ago
TSFH wrote:Staat op spotify deze plaat en man man man wat klinkt dit toch verschrikkelijk kut. Snap echt niet wat mensen hier vet aan vinden. Live klinkt die misschien nog ok, maar in HQ klinkt die echt zo a-ritmisch as fuck.
Eens. Vind die mid echt nergens naar klinken. Die bliepjes zijn echt zo misplaatst. Die tweede climax is beetje verneukt omdat Drop 'Em Down er doorheen gemixt wordt (want supremacy cd). Maar vind die nog wel vet doorkomen voor zover ik het kan horen.
D
Hardtraxx Veteran
TSFH wrote:Staat op spotify deze plaat en man man man wat klinkt dit toch verschrikkelijk kut. Snap echt niet wat mensen hier vet aan vinden. Live klinkt die misschien nog ok, maar in HQ klinkt die echt zo a-ritmisch as fuck.
Haha. Misschien ben jij wel a-ritmisch as fuck
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Duruz wrote:
Haha gast luister naar die bliepjes in de mid tussen de kicks door. Fie zijn zo misplaatst zoals Makrooy al zei. De anti climax is opzich nog wel ok, maar de kicks bevatten amper bass. Snap niet dat mensen dit helemaal de shit vinden.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Wtf is er aan de hand met die rare bliepjes? Hahaha en die kicks klinken ook niet al te best
Hardtraxx Newbie
46 posts member since 2017
last seen Nov 2019
TSFH wrote:
Duruz wrote:
Haha gast luister naar die bliepjes in de mid tussen de kicks door. Fie zijn zo misplaatst zoals Makrooy al zei. De anti climax is opzich nog wel ok, maar de kicks bevatten amper bass. Snap niet dat mensen dit helemaal de shit vinden.
Theoretisch gezien kloppen die 'bliepjes' gewoon hoor, dus 'a-ritmisch as fuck' slaat helemaal nergens op.
Daarnaast, als je een beetje aandachtig naar die bliepjes luistert, hoor je gewoon dat het snares zijn.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
TSFH wrote:
Duruz wrote:
Ik snap TSFH heel goed wat hij met dat a-ritmisch bedoelt, het klinkt inderdaad nergens naar die vage bliepjes :lol: :lol: :lol: :lol:

En dat er geen bass in die kicks zit, ook dat klopt.. kan je eigenlijk niet echt een discussie over voeren of ik moet na 10 keer herhalen echt 10 keer m'n sub uit hebben staan (maar dat is niet zo :whistle: ).

Die gigantische overkill aan distortion wat Radical de laatste tijd helaas zo onnodig vaak doet komt hier dan nog eens overheen wat de track eigenlijk nog kutter maakt.

Radical kan veel beter, D-Sturb trouwens ook maar qua kicks zit die man gewoon nog lang niet op topniveau..
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
View on YouTube
@01:02:28
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Wat een belabberde kicks >.<
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Pff dit is echt zo achterlijk dik, wat een mega zieke drive zit hier in. :worship:

Met zulke anti's heb je geen melodie climax nodig :drool:
Hardtraxxer
579 posts member since 2018
last seen Oct 2019
Rickzel wrote:
T
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2023
Rickzel wrote:Pff dit is echt zo achterlijk dik, wat een mega zieke drive zit hier in. :worship:

Zou wel leuk zijn als er een climax was, de radio edit van dit nummer is korter dan 2:30.