Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2020 14:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het echt opmerkelijk dat RR dit zelf zijn best geproduceerde album noemt. Ik ben zelf geen producer maar ik vind dit echt vele malen amateuristischer klinken dan The One Man Army van 5 jaar geleden. Reincarnation en Contaminated Children zijn de enige platen die ik nog wel vet vind. Zou het album voorderest denk ik nauwelijks opzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2020 15:19 
 
Hardtraxx Addict

FransBezig schreef:
Ik vind het echt opmerkelijk dat RR dit zelf zijn best geproduceerde album noemt. Ik ben zelf geen producer maar ik vind dit echt vele malen amateuristischer klinken dan The One Man Army van 5 jaar geleden.

Inderdaad. Ik moet zeggen dat ik dit album een stuk beter vind dan afgelopen jaar, maar platen zoals Brutal 8.0 remix en Kick That Kick vind ik gewoon een kickfestijn en om die reden niet heel spannend. Die sound en stijl die RR bij TOMA had, spreekt me gewoon meer aan dan zijn recente stijl. Maar over het algemeen een prima album. :)

Favorieten: Stronger & Better, Story of Origin (kicks in climax matig), Remember the Name, Trailblazer (jammer van anti), Dirty Politics (climax minder)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2020 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij heeft zichzelf weer ondertroffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2020 16:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind ook veel van de platen wat minder. Steken wel een paar sterke platen bovenuit.

Vind vooral Reincarnation, Contaminated Children en D.A.D. echt heel sterk. Vooral de laatste gezien de achtergrond van de plaat.

Meeste platen hebben kicks die me niet liggen. Dirty Politics had vet kunnen zijn maar vind de climaxen de volledige plaat verpesten helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2020 22:14 
 
Hardtraxx Crew

Redelijk album, vond Stronger & Better, 10 Seconds, Reincarnation, The Last Bass, D.A.D., Dirty Politics, en Street Code wel vet of leuk.
Dirty Politics blijft zon dikke plaat :worship: :worship:

Ben het hier wel mee eens:
FransBezig schreef:
ik vind dit echt vele malen amateuristischer klinken dan The One Man Army van 5 jaar geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2020 12:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ondanks dat er ook een aantal mindere platen opstaan (Kick That Kick bijvoorbeeld), staat er ook echt heel veel geweldig spul op. Stronger & Better, Reincarnation, Contaminated Children, Trailblazer tot aan de anti en de midintro van Dirty Politics vind ik het gaafst. Heel sterk album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2020 20:29 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

De tering wat een album :drool: :love:
vindt vrijwel alle platen gruwelijk vet, op een paar na die wat minder zijn (dominator tribute, street code) maar holy shit wat vet verder
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2020 23:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

FransBezig schreef:
Ik ben zelf geen producer maar ik vind dit echt vele malen amateuristischer klinken dan The One Man Army van 5 jaar geleden.


Het is gewoon een andere sound imo. Ik vind het wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2020 20:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit is de stijl waar ik ooit fan van ben geworden :loving: Vele malen beter dan z'n vorige album! De enige plaat die ik ondertussen nog steeds niks aan vind is Kick That Kick. Niet elke kick vind ik even dik, maar eigenlijk kan ik ze allemaal prima waarderen. Favorieten zijn toch wel House Fire, D.A.D., Trailblazer & The Chronicles Of Chaos.

Enige minpuntjes zijn de vocals van Nolz en dat er vrij veel platen al van tevoren zijn gereleased.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2020 05:03 
 
Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:
Dit is de stijl waar ik ooit fan van ben geworden :loving: Vele malen beter dan z'n vorige album! De enige plaat die ik ondertussen nog steeds niks aan vind is Kick That Kick. Niet elke kick vind ik even dik, maar eigenlijk kan ik ze allemaal prima waarderen. Favorieten zijn toch wel House Fire, D.A.D., Trailblazer & The Chronicles Of Chaos.

Enige minpuntjes zijn de vocals van Nolz en dat er vrij veel platen al van tevoren zijn gereleased.

Hier helemaal mee eens. Vind Spell of Sin nog steeds zijn beste maar One man army en Chronicles zijn voor mij ook zeker top 3 waardig.

Vind D.A.D. echt werkelijkwaar de allerbeste radical track ooit geproduceerd. het komt ook wellicht door de gedacht erachter maar deze weet mij echt te pakken zoals geen enkele andere Radical track mij tot nu toe heeft gepakt. Holy shit wat vet. Alles klopt aan die plaat.

De hardcore plaat vond ik ook een van zijn beste hardcore platen tot nu toe. Meer van dat graag!

Radical heeft het goed te pakken de laatste tijd. Hoop dat hij dit vast houd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2020 11:19 
 
Hardtraxx Elite

Mark With A Tarrel schreef:
FransBezig schreef:
Ik ben zelf geen producer maar ik vind dit echt vele malen amateuristischer klinken dan The One Man Army van 5 jaar geleden.


Het is gewoon een andere sound imo. Ik vind het wel vet.

Haha logisch. En juist die andere sound klinkt erg onzuiver en amateuristisch. Ik vind het echt super knap dat RR zo diep heeft kunnen zinken na One Man Army. Die sound was zo volwassen. Af en toe komt die sound wel terug met bijvoorbeeld America of Reincarnation, maar daarbuiten is het echt om te janken. In mijn omgeving staat iedereen ook versteld van zijn downfall en luistert ook niemand meer naar zijn muziek -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2020 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben in ieder geval blij dat er niet al te veel platen met enorme overkill aan distortion bij zitten.
Zitten niet heel veel goede platen bij, maar ook geen hele slechte, behalve kick that kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2020 00:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Damn, goed album! Pakt me weer sinds OMA! Toch blijft die wel het beste met alle herinneringen erbij. Gouden tijd.

Favo van het album is toch wel D.A.D en Dirty Politics.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2020 18:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Hij heeft zichzelf weer ondertroffen.

xd

Ik vind het wél een aardig album, zitten best wat lekkere tracks bij, eigenlijk vallen alleen The Last Bass en The Tree Of Knowledge tegen, positieve uitschieters voor mij zijn Dirty Politics en Dominator Tribute.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2024 22:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mocht iemand dit album verkopen, PB
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle