Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2019 18:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2019 08:14 
 
Hardtraxx Addict

Kvind alleen het eerste stuk met die kick dik en wat erna komt eigenlijk niks, die oldschool kick ofzo doet het hem ook niet bij mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2019 09:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
Kvind alleen het eerste stuk met die kick dik en wat erna komt eigenlijk niks, die oldschool kick ofzo doet het hem ook niet bij mij.


Ik heb precies het omgekeerde, eerste stuk wat minder en juist het tweede stuk vind ik wel dik! Is wel een die ik thuis minder snel zal aanzetten maar het op een feestje prima gaat doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2019 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2019 17:50 
 
Hardtraxx Veteran

Hardcore kick is wel leuk maar vind toch dat deze Brutal behoorlijk wat drive tekort komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2019 18:20 
 
Hardtraxx Crew

TheUnnamed schreef:
Kvind alleen het eerste stuk met die kick dik en wat erna komt eigenlijk niks, die oldschool kick ofzo doet het hem ook niet bij mij.

Dit, eerste stuk is vet :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2019 20:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Melodie en die vrouwelijke vocals :loving:

Jammer dat het beide anti's zijn, dat Nolz er ook in zit en dat de eerste kick niet in de gehele plaat wordt gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2019 21:18 
 
Hardtraxx Veteran

Vind zijn stijltje van die pauzes / chops in zijn melodieën altijd wel vet, zoals ie nu doet in het tweede deel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2019 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Orginaliteit is altijd een pluspunt. Daarnaast klinkt het ook gewoon stukken beter dan de vorige 4 Brutals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2019 10:10 
 
Hardtraxx Veteran

Dikke kicks en Nolz die een keer niet de hele track door aanwezig is, wat mij betreft een prima Brutal. Stukken beter dan 6 en 7 in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2019 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Dikke kicks en Nolz die een keer niet de hele track door aanwezig is, wat mij betreft een prima Brutal. Stukken beter dan 6 en 7 in ieder geval.


Eens, maar toch mis ik iets.. :(
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle