Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een geweld weer! Heerlijk! Dit wordt me een album om u tegen te zeggen. I like it! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwoa.. Één van de eerste van RR waar ik niks aan vind. Melodie'tje is wel grappig, maar die synth hoor ik wel vaker bij hem. Vocals vind ik verder ronduit kut, kan daar echt niet normaal naar luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 23:30 
 
Hardtraxx Addict

Vind het wel goed klinken, is een beetje een andere stijl, andere kicks. Niet slecht, maar nu ook weer niet top ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 23:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik word zo moe van die gerecyclede MoH-vocals... rest is wel oké.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 00:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit is helemaal mijn stijl :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 01:09 
 
Hardtraxxer

Niveau ligt echt veelste laag.. zelfs voor een waardige release ligt het niveau nog te laag, laat staan een album.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 01:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kipsaté schreef:
Niveau ligt echt veelste laag.. zelfs voor een waardige release ligt het niveau nog te laag, laat staan een album.. :(


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kipsaté schreef:
Niveau ligt echt veelste laag.. zelfs voor een waardige release ligt het niveau nog te laag, laat staan een album.. :(


Dit is gewoon met een complete plaat voor je kop napraten wat er eerst werd gezegd over zijn nummers. Hou deze versie van T,M,C eens naast een eerdere rip, hij is al keihard vooruit gegaan en voor zover ik kan oordelen is de kwaliteit echt niet zo laag als jij zegt. Misschien dat de sounds wat rauwer en daardoor 'leger' zijn niet jou stijl zijn, maar blijf niet constant doorpraten over superlage kwaliteit. Zoiezo, net alsof MiM een album zou releasen die kwalitatief niet waardig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 12:18 
 
Hardtraxx Addict

XtD schreef:
kipsaté schreef:
Niveau ligt echt veelste laag.. zelfs voor een waardige release ligt het niveau nog te laag, laat staan een album.. :(


Dit is gewoon met een complete plaat voor je kop napraten wat er eerst werd gezegd over zijn nummers. Hou deze versie van T,M,C eens naast een eerdere rip, hij is al keihard vooruit gegaan en voor zover ik kan oordelen is de kwaliteit echt niet zo laag als jij zegt. Misschien dat de sounds wat rauwer en daardoor 'leger' zijn niet jou stijl zijn, maar blijf niet constant doorpraten over superlage kwaliteit. Zoiezo, net alsof MiM een album zou releasen die kwalitatief niet waardig is.

Blijf rustig joh, laat de rest gewoon hun gedacht maar zeggen, hoe meer negatieve dingen, hoe beter dat het voor ons is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben helemaal Zen hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overtuigd mij nog steeds niet hoor.

Klinkt allemaal het zelfde en wordt moe van die screeches -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
kipsaté schreef:
Niveau ligt echt veelste laag.. zelfs voor een waardige release ligt het niveau nog te laag, laat staan een album.. :(


Dit is gewoon met een complete plaat voor je kop napraten wat er eerst werd gezegd over zijn nummers. Hou deze versie van T,M,C eens naast een eerdere rip, hij is al keihard vooruit gegaan en voor zover ik kan oordelen is de kwaliteit echt niet zo laag als jij zegt. Misschien dat de sounds wat rauwer en daardoor 'leger' zijn niet jou stijl zijn, maar blijf niet constant doorpraten over superlage kwaliteit. Zoiezo, net alsof MiM een album zou releasen die kwalitatief niet waardig is.

Je kunt zeggen wat je wil met je plaat voor je kop.
Ondanks dat ie net komt kijken heeft ie toevallig deze keer gelijk.
Alle sounds klinken dof, kicks of dof of overdistortioned of overpowered.
Voor de rest komt het hele spul gewoon niet uit de verf en is er nog een hoop werk aan de winkel.
Dit is kwalitatief stukken minder dan andere hedendaagse albums/releases.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 17:17 
 
Hardtraxxer

ik hóu van dit stijltje zeg :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
XtD schreef:
kipsaté schreef:
Niveau ligt echt veelste laag.. zelfs voor een waardige release ligt het niveau nog te laag, laat staan een album.. :(


Dit is gewoon met een complete plaat voor je kop napraten wat er eerst werd gezegd over zijn nummers. Hou deze versie van T,M,C eens naast een eerdere rip, hij is al keihard vooruit gegaan en voor zover ik kan oordelen is de kwaliteit echt niet zo laag als jij zegt. Misschien dat de sounds wat rauwer en daardoor 'leger' zijn niet jou stijl zijn, maar blijf niet constant doorpraten over superlage kwaliteit. Zoiezo, net alsof MiM een album zou releasen die kwalitatief niet waardig is.

Je kunt zeggen wat je wil met je plaat voor je kop.
Ondanks dat ie net komt kijken heeft ie toevallig deze keer gelijk.
Alle sounds klinken dof, kicks of dof of overdistortioned of overpowered.
Voor de rest komt het hele spul gewoon niet uit de verf en is er nog een hoop werk aan de winkel.
Dit is kwalitatief stukken minder dan andere hedendaagse albums/releases.


Vind ik leuk!

Iets klopt er niet aan dit album, en dat is simpelweg 'het album'. Totaal onnodig en raar om een album uit te brengen als je nog zo onervaren bent en al helemaal erg onbekend. Je album word een week of 2 kapot geluisterd waarna die verdwijnt onder het stof. Bij de samplers zijn we alle tracks, op 1 of 2 na, al zat.

Hiernaast klinken de tracks 'Leuk geprobeerd maar niet voldoende' en zijn er een paar uitschieters.
Nee, geen exclusiviteit, net als bij z'n maatje Crypsis. Naar mijn mening een totale misser!

Dan nog, leuk van het proberen en misschien dat er nog wat voor me tussen staat, maar wat ik tot nu toe heb gehoord......
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 18:17 
 
Hardtraxx Veteran

FRArnold schreef:
Vind ik leuk!

Iets klopt er niet aan dit album, en dat is simpelweg 'het album'. Totaal onnodig en raar om een album uit te brengen als je nog zo onervaren bent en al helemaal erg onbekend. Je album word een week of 2 kapot geluisterd waarna die verdwijnt onder het stof. Bij de samplers zijnwe alle tracks, op 1 of 2 na, al zat.

Hiernaast klinken de tracks 'Leuk geprobeerd maar niet voldoende' en zijn er een paar uitschieters.
Nee, geen exclusiviteit, net als bij z'n maatje Crypsis. Naar mijn mening een totale misser!

Dan nog, leuk van het proberen en misschien dat er nog wat voor me tussen staat, maar wat ik tot nu toe heb gehoord......


spreek alsjeblieft voor jezelf. ;) er zijn mensen die dit wel waarderen dus bebruikt de term 'we' niet maar 'ik' ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 18:27 
 
Hardtraxx Addict

Er komen geen samplers want ik dacht dat hij had gezegd dat het allemaal fulls waren. Ik weet t niet 100% zeker ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Kick schreef:
FRArnold schreef:
Vind ik leuk!

Iets klopt er niet aan dit album, en dat is simpelweg 'het album'. Totaal onnodig en raar om een album uit te brengen als je nog zo onervaren bent en al helemaal erg onbekend. Je album word een week of 2 kapot geluisterd waarna die verdwijnt onder het stof. Bij de samplers zijnwe alle tracks, op 1 of 2 na, al zat.

Hiernaast klinken de tracks 'Leuk geprobeerd maar niet voldoende' en zijn er een paar uitschieters.
Nee, geen exclusiviteit, net als bij z'n maatje Crypsis. Naar mijn mening een totale misser!

Dan nog, leuk van het proberen en misschien dat er nog wat voor me tussen staat, maar wat ik tot nu toe heb gehoord......


spreek alsjeblieft voor jezelf. ;) er zijn mensen die dit wel waarderen dus bebruikt de term 'we' niet maar 'ik' ;)


:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 19:01 
 

Forbidden Kick schreef:
FRArnold schreef:
Vind ik leuk!

Iets klopt er niet aan dit album, en dat is simpelweg 'het album'. Totaal onnodig en raar om een album uit te brengen als je nog zo onervaren bent en al helemaal erg onbekend. Je album word een week of 2 kapot geluisterd waarna die verdwijnt onder het stof. Bij de samplers zijnwe alle tracks, op 1 of 2 na, al zat.

Hiernaast klinken de tracks 'Leuk geprobeerd maar niet voldoende' en zijn er een paar uitschieters.
Nee, geen exclusiviteit, net als bij z'n maatje Crypsis. Naar mijn mening een totale misser!

Dan nog, leuk van het proberen en misschien dat er nog wat voor me tussen staat, maar wat ik tot nu toe heb gehoord......


spreek alsjeblieft voor jezelf. ;) er zijn mensen die dit wel waarderen dus bebruikt de term 'we' niet maar 'ik' ;)

Dat is gewoon geforceerd zoeken naar iets waar je iemand mee voor het blok kan zetten, als je het er niet mee eens bent :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 22:58 
 
Donateur

Almighty schreef:
Forbidden Kick schreef:
FRArnold schreef:
Vind ik leuk!

Iets klopt er niet aan dit album, en dat is simpelweg 'het album'. Totaal onnodig en raar om een album uit te brengen als je nog zo onervaren bent en al helemaal erg onbekend. Je album word een week of 2 kapot geluisterd waarna die verdwijnt onder het stof. Bij de samplers zijnwe alle tracks, op 1 of 2 na, al zat.

Hiernaast klinken de tracks 'Leuk geprobeerd maar niet voldoende' en zijn er een paar uitschieters.
Nee, geen exclusiviteit, net als bij z'n maatje Crypsis. Naar mijn mening een totale misser!

Dan nog, leuk van het proberen en misschien dat er nog wat voor me tussen staat, maar wat ik tot nu toe heb gehoord......


spreek alsjeblieft voor jezelf. ;) er zijn mensen die dit wel waarderen dus bebruikt de term 'we' niet maar 'ik' ;)

Dat is gewoon geforceerd zoeken naar iets waar je iemand mee voor het blok kan zetten, als je het er niet mee eens bent :P

nee, dat is een degelijk argument.
fuck de haters, dit album word lekker!!!! alleen The Demon is een halfje en Cannibalism, Torture and Murder of in welke volgorde ook vind ik ook wat minder maar de rest is baas! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 12:40 
 
Hardtraxxer

frankhardenberg schreef:
fuck de haters

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik geef beide partijen in dit topic denk ik wel een beetje gelijk. Aan de ene kant vind ik zijn rauwe stijl wel erg dik, maar aan de andere kant klopt het gewoon nog niet helemaal. Direct een album.. Ik weet niet, maar ik wacht geduldig af en zie dan wel weer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 12:12 
 
Hardtraxxer

b-ram schreef:
Ik geef beide partijen in dit topic denk ik wel een beetje gelijk. Aan de ene kant vind ik zijn rauwe stijl wel erg dik, maar aan de andere kant klopt het gewoon nog niet helemaal. Direct een album.. Ik weet niet, maar ik wacht geduldig af en zie dan wel weer ^^


Aaah komop man, kies ff een kant, zo ken je toch niet lekker meedoen in deze zinloze discussie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik word zo moe van die gerecyclede MoH-vocals... rest is wel oké.

Inderdaad zeg. Ik dacht meteen aan Dyprax - Fuck Your Pride.


Mid-intro is vet! Lekkere sounds en kicks vind ik ook vet. Climax vind ik dan weer tegen vallen, de melodie pakt me gewoon niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 16:01 
 
Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Kicks missen vaak bass.

Jup.

Ook te weinig variatie in de kicks, en toch lijkt dit me een leuke cd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 16:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ga dit album sowieso kopen.. :thumbup: wat een baas, dit is echt mijn stijl :thumbsup:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle