Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 19:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Heerlijke tracks allemaal.
Ra-ta-ta.. :$ (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Techno Prime is wel netjes! Maar de rest is nou niet iets waar ik om sta te springen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 20:01 
 
Hardtraxx Addict

BassBoom heb ik al een tijdje... Vind de vocals en dan voornamelijk die damesstem vet! Climax is wel standaard dus heb hem een paar keer geluisterd en tja klik hem nu vaak toch weer 1tje verder als dit nummer opkomt.
Techno prime alles is vet behalve die climax. Wat is die standaard en saai...
Ra-ta-ta alweer die typische psyko punkz vocals die ik in deze track kut vind, komt ook door wat voor onzin ze uitkramen. ra-ta-ta like a machine gun WTF?? en de climax vind ook weer standaard en saai...
Voices, intro is echt dik, vocals vind ik hier wel vet!! Climax is vernieuwend voor de psyko punkz, maar pakt me totaal niet!

De kicks in alle 4 de tracks zijn wel lekker!

Kortom: Voor mij is deze release totaal niet intressant, omdat geen 1 track een lekkere climax heeft ondanks de kick die een hoop goed maakt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 22:38 
 
Hardtraxxer

jezus wat is techno prime irritant zeg...
Kicks zijn prima etc maar dat gejank over *techno prime* is echt te irritant gewoon...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 01:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind Voices echt de beste van deze EP.. mooie duistere climax ( weliswaar afgeleid van een oud Sensation anthem) en de intro en outro klinken lekker energiek en hard :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 01:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KickinAzz schreef:
Ik vind Voices echt de beste van deze EP.. mooie duistere climax ( weliswaar afgeleid van een oud Sensation anthem) en de intro en outro klinken lekker energiek en hard :)


+1

Intro en outro van voices zijn echt lekker:D melo is ook super.
Bassboom, techno prime en dirty soundz echt jammer van de vreselijke irritante vocals maar ze knallen daar in tegen goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 10:06 
 
Hardtraxxer

Vocals van Techno Prime vind ik nog niet eens zo storend, zit wel wat energie in vind ik.

BassBoom daarentegen... :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 13:44 
 
Hardtraxxer

Ze mogen Techno Prime wel aanpassen aan de vocals want dat geneuzel wordt echt gewoon te vaak gezegt in het lied.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 13:47 
 
Hardtraxx Veteran

RoBinVdHaRdStYleR schreef:
Ze mogen Techno Prime wel aanpassen aan de vocals want dat geneuzel wordt echt gewoon te vaak gezegt in het lied.

dat idd wel :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoBinVdHaRdStYleR schreef:
Ze mogen Techno Prime wel aanpassen aan de vocals want dat geneuzel wordt echt gewoon te vaak gezegt in het lied.

Het is al lang gedrukt, dus dat gaat het niet worden.

Vind Voices erg sterk, doet me inderdaad denken aan The Orange Theme (melodie is een letterlijke kopie, dus zo gek is dat niet). Ratata moet ik denk ik een keer live horen. Technoprime vind ik wel aardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Technoprima gaat HARD live :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BassBoom: ik vind dit echt een schijt plaat...vocals zijn lelijk(op die vrouwestem na dan)..het lijkt wel op ze telkens het zelfde truukje weer uithalen
Techno Prime: Gaat live echt lekker..maar voor thuis vind ik het niet zoveel en die vocals die de hele tijd terug komen worden op een gegeven moment vervelend
Dirty Sounds: ik hoor hier geen enkel iets van Coone...dit is gwn weer zn standaard PP plaatje
Voices: deze vind ik duidelijk de beste van de E.P...gaat live ook best hard en climax en vocals stoor ik me niet aan

overal slechte release(naar mijn mening)...als deze uit komt koop ik alleen voices
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grappig. Nu ineens vind iedereen Bassboom een waardeloze track. Eerst werd ie nog flink opgehemeld.

Blijft voor mij goed. Je moet gewoon niet ieder setje luisteren dan bljift hij gewoon vet.

Overigens in Ratata lijkt de melodie wel van Coone.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Grappig. Nu ineens vind iedereen Bassboom een waardeloze track. Eerst werd ie nog flink opgehemeld.

Blijft voor mij goed. Je moet gewoon niet ieder setje luisteren dan bljift hij gewoon vet.

Overigens in Ratata lijkt de melodie wel van Coone.


Nu ineens vind iedereen Bassboom een waardeloze track. Eerst werd ie nog flink opgehemeld.

ik hebv vananf het begin slechte track gevonden..het is gwn 2e versie van Rock Your Attitude :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 17:44 
 

Ja maar je ziet nu ineens veel meer mensen die zeggen dat het een slechte track is et cetera, terwijl veel meer mensen hem eerst geweldig vonden. (ook mensen die nu zeggen dat die slecht is, waarschijnlijk gewoon overplayed..)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 17:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

als je bass boom af en toe luistert blijft het gewoon geweldige track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 18:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jeone schreef:
als je bass boom af en toe luistert blijft het gewoon geweldige track!

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 20:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind Bassboom nog steeds leuk, maar het is wel jammer dat ie nu helemaal kapot wordt gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 20:25 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
RoBinVdHaRdStYleR schreef:
Ze mogen Techno Prime wel aanpassen aan de vocals want dat geneuzel wordt echt gewoon te vaak gezegt in het lied.

Het is al lang gedrukt, dus dat gaat het niet worden.

Vind Voices erg sterk, doet me inderdaad denken aan The Orange Theme (melodie is een letterlijke kopie, dus zo gek is dat niet). Ratata moet ik denk ik een keer live horen. Technoprime vind ik wel aardig.

Jammer =(

KickinAzz schreef:
jeone schreef:
als je bass boom af en toe luistert blijft het gewoon geweldige track!

:yes:

:yes: :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voices is echt lekker, melodie is super bekend, kan alleen niet achterhalen welk nr.. maar dat was 1 van me favoriete nummers vroegert
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 02:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik vind Bassboom nog steeds leuk, maar het is wel jammer dat ie nu helemaal kapot wordt gedraaid.

dat! ik vind Bassboom echt een heerlijke plaat, die vocals zijn weer eens wat anders dan we gewend zijn!
je moet hem inderdaad niet te vaak luisteren maar dat is met iedere track zo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redelijke kwaliteitssamples:
http://www.freaky.nl/site/player/mp3.ht ... t13730.xml
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 15:44 
 
Hardtraxx Newbie

Ja BassBoom wordt echt kapot gedraaid,
maar blijft een heerlijk nummer inderdaad om af en toe te luisteren
Zelfde Geld voor Voices, Ik zeg: Voices = Beste release van het jaar:P
maar dat is mijn mening:P

hier trouwens beter geluid voor Voices:
http://www.youtube.com/watch?v=yCNxq6HCDyg
:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 16:17 
 
Hardtraxxer

goeje releas :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 17:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Luister ze nu, allemaal weer knallers _0_
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle