Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sanderovic schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Wous1989 schreef:
Psyko Punkz had gewoon t Qlimax anthem moeten maken -.-

Ga weg jonge. Die kneuzen Psyko Punkz maken echt te simpele tracks, ze verdienen het niet eens om uberhaupt een kaartje te mogen kopen voor Qlimax laat staan er draaien LAAT STAAN een anthem maken. Onbegrijpelijk dat mensen die gasten zo goed vinden, ze kunnen echt helemaal niks.


Jij overdrijft wel erg. Maar je hebt wel gelijk. Iedereen loopt altijd brennan heart te bashen. Hij gebruikt altijd dezelfde synth kicks etc... Nee de psyko pukkels die varrieren lekker. Altijd dezelfde vocals, vaak ook dezelfde synth en kicks. T klinkt live allemaal wel leuk wat ze produceren maar als je 1 track van hun hebt gehoord ken je ze allemaal. Dus de pp hadden t anthem ook zeker niet moeten maken. Wie wel, geen idee. Zatox, krijg je ook hetzelfde effect...


Klopt maar dan heb je wel een dikke track. Van mij hoeven ze sowieso geen anthems meer te maken eigenlijk. Ik draai ze zelf nooit omdat ze altijd 8 minuten ofzo duren. En als het betreffende feest geweest is vind ik ze al helemaal niet meer interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 16:35 
 
Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
Klopt maar dan heb je wel een dikke track. Van mij hoeven ze sowieso geen anthems meer te maken eigenlijk. Ik draai ze zelf nooit omdat ze altijd 8 minuten ofzo duren. En als het betreffende feest geweest is vind ik ze al helemaal niet meer interessant.


Vind Fade To Black anders nog steeds behoorlijk interessant
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 16:48 
 
Hardtraxx Elite

Wous1989 schreef:
Psyko Punkz had gewoon t Qlimax anthem moeten maken -.-


Ja joh, ze hebben al zo'n gevestigde naam
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WIJNUH schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Klopt maar dan heb je wel een dikke track. Van mij hoeven ze sowieso geen anthems meer te maken eigenlijk. Ik draai ze zelf nooit omdat ze altijd 8 minuten ofzo duren. En als het betreffende feest geweest is vind ik ze al helemaal niet meer interessant.


Vind Fade To Black anders nog steeds behoorlijk interessant


Oke daar moet ik je gelijk in geven. Maar de meeste anthems boeien mij nooit zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 16:59 
 
Hardtraxx Veteran

zo als je bij house ook dirty hebt, maakt PP dirty hardstyle lijkt het wel.. De tracks zijn niet altijd even sterk, maar op een feestje draaien ze altijd best wel lekker! Bassboom is wel een aardige sfeermaker ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
Wous1989 schreef:
Psyko Punkz had gewoon t Qlimax anthem moeten maken -.-


Ja joh, ze hebben al zo'n gevestigde naam


Had HHZ dat in 2007 wel dan? Maar wel mee eens dat Psyko Punkz er geen hoeven te maken, TNT had 'm moeten maken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
zo als je bij house ook dirty hebt, maakt PP dirty hardstyle lijkt het wel.. De tracks zijn niet altijd even sterk, maar op een feestje draaien ze altijd best wel lekker! Bassboom is wel een aardige sfeermaker ;)


Wow nu kan ik het niet meer volgen hoor

Dus je hebt Hardstyle wat is onderverdeeld in Early hardstyle en Nustyle. En Nustyle is dan onderverdeeld in rawstyle, dirty hardstyle en euphoric hardstyle? pfff xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 17:25 
 
Hardtraxx Veteran

nee geen sub-genre, maar daar lijkt het op zeg ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 17:30 
 
Hardtraxx Newbie

op 1 in top 40, nice nummertje die bassboom, vind de vocals nu wel goed, vond van rock ya attitude echt iri..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fatalg schreef:
op 1 in top 40, nice nummertje die bassboom, vind de vocals nu wel goed, vond van rock ya attitude echt iri..

dan snap ik niet dat je deze niet irritant vind...op die vrouwen stem na dan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 19:27 
 
Hardtraxx Addict

Josh-T schreef:
Just4Music schreef:
Wous1989 schreef:
Psyko Punkz had gewoon t Qlimax anthem moeten maken -.-


Ja joh, ze hebben al zo'n gevestigde naam


Had HHZ dat in 2007 wel dan? Maar wel mee eens dat Psyko Punkz er geen hoeven te maken, TNT had 'm moeten maken ^^


Jep daar zat ik ook aan te denken het anthem van TnT hoewel ik de laatste release niet heel geweldig vond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 18:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Had HHZ dat in 2007 wel dan? Maar wel mee eens dat Psyko Punkz er geen hoeven te maken, TNT had 'm moeten maken ^^


Technoboy in 2008 ook al he ;)

Gangsterdwerg schreef:
Timmer schreef:
zo als je bij house ook dirty hebt, maakt PP dirty hardstyle lijkt het wel.. De tracks zijn niet altijd even sterk, maar op een feestje draaien ze altijd best wel lekker! Bassboom is wel een aardige sfeermaker ;)


Wow nu kan ik het niet meer volgen hoor

Dus je hebt Hardstyle wat is onderverdeeld in Early hardstyle en Nustyle. En Nustyle is dan onderverdeeld in rawstyle, dirty hardstyle en euphoric hardstyle? pfff xd

je kan ook gewoon niet in hokjes denken, ben je van het hele gezeik af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 18:09 
 
Hardtraxxer

Voices,Cygnus X Orange Theme,blijf van die klasiekers af!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 18:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

psyko punks voor de anthem :lol:
Jezus. Dan zou de melodie nog voorspelbaarder klinken dan die van nu.
Ik waardeer alleen hun leads.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Guide4U schreef:
Josh-T schreef:
Had HHZ dat in 2007 wel dan? Maar wel mee eens dat Psyko Punkz er geen hoeven te maken, TNT had 'm moeten maken ^^


Technoboy in 2008 ook al he ;)

Gangsterdwerg schreef:
Timmer schreef:
zo als je bij house ook dirty hebt, maakt PP dirty hardstyle lijkt het wel.. De tracks zijn niet altijd even sterk, maar op een feestje draaien ze altijd best wel lekker! Bassboom is wel een aardige sfeermaker ;)


Wow nu kan ik het niet meer volgen hoor

Dus je hebt Hardstyle wat is onderverdeeld in Early hardstyle en Nustyle. En Nustyle is dan onderverdeeld in rawstyle, dirty hardstyle en euphoric hardstyle? pfff xd

je kan ook gewoon niet in hokjes denken, ben je van het hele gezeik af.


Voor mij is het ook: je hebt hardstyle en je hebt early. de rest bestaat niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 19:02 
 
Hardtraxxer

hehe hardstyle = hardstyle
Sub genretjes is wel leuk maar moet niet te uitgebreid worden anders is het niet meer te volgen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 12:21 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Tekno Prime!!!! :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 12:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

samples op astral

TECHNOPRIME :bomb: VOIZES :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een ontzettend saaie EP zeg. Enige die me nog een beetje boeit is Voizes maar de pitchkicks verneuken dat nummer ook grotendeels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 12:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Technoprime :thumbsup:
Die gaat heerlijk hard live!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 14:48 
 
Hardtraxx Addict

En er komt ook nog een vinyl release.

22-11-2010 @ Freaky
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond Bassboom niet zo heel boeiend in het begin, maar begin em steeds lekker te vinden ^^ Alleen de naam vind ik nog wel teleurstellend :') Techno Prime is wel baas :evil: en de B-kant is ook prima :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 18:12 
 

https://www.astralmusic.com/#genreid=HA ... 1;v=detail

SAMPLES :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staat trouwens op Astral dat die 3,99 kost. Zeker foutje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 18:16 
 
Hardtraxxer

Almighty schreef:
https://www.astralmusic.com/#genreid=HARDSTYLE;m0=Homepage;pn=7;ps=1;qlid=405;itemno=AC153251;v=detail

SAMPLES :yay:


Geniaaaal :drool: Techno Prime... :woot:
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle