Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 14:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vocals vind ik anders wel lekker, melodie iets minder. Maar blijft toch een deftige track, laat op die b kant technoprime maar staan, zou echt een stevige vinyl zijn dan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 14:59 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

TheDizZorder schreef:
M-bition schreef:
Wat een geniale plaat zeg!!! :D

En die vocals zijn idd van Wietze iSense ;) Sprak hem laatst en hij zei dat hij dat allemaal zelf deed!

:yay:




laat em der voorlopig maar ff mee ophouden, volgens mij willen ze steeds zo veel mogelijk
vocals er in hebben... een track zonder vocals kan ook is leuk zijn.

maar wordt niet zo warm van deze track.

PP hebben de vocals nodig, zonder deze vocals valt deze hele track. Ik ben ook voor tracks zonder vocals, maar als ik de psykopunkz zonder vocals zou horen, dan zijn de tracks nog minder bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

saai nummer
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 15:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vocals van PP is wat de tracks zo vet maakt, altijd lekker live meeblerren en hun tracks zelf gaan live ook erg hard ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Whoesj, die track sleurt je egt mee :yay:
Leuke vocals, al vind ik de track wel minder dan pull your strings en feel the rythm
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijg m maar niet uit mn hoofd... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 15:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik kan nou niet zeggen dat ik psyko punkz echt mega vet vind. Beetje random tracks maken ze, luisteren een maand lekker weg en daarna vergeet ik ze weer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 15:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Top track!!
Op Mystery beukte ze ook lekker door!! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 16:04 
 
Hardtraxxer

Goeie track, alleen niet zo goed als hun vorige release.
Hun beste nummer blijft imo 2 follow.
Heerlijk. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 16:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

umh ! dit is :worship: heerlijke track weer van PP :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo! Vind die vocals van PP altijd erg meeslepend! Geweldig, goede track :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 16:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

was live echt geweldig, zat in het filmpje nog op te letten of ik mezelf helemaal los zag gaan vooraan daar :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 16:38 
 
Donateur

Deze track is live inderdaad geweldig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 16:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bij Mysteryland knalde deze zoo hard!! , nu eindelijk in HQ (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 16:48 
 
Hardtraxxer

ik vind dat ze altijd sterke track maken. Niet bij de meeste waarvan maar alleen de A of de B kant goed is.

Strakke track is dit, en wat betreft de vocals.

Altijd erg vet! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 16:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke track!! :yay:

Ben benieuwd welke erbij komt. Hoop op Technoprime of Doggystyle:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 16:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dennikx schreef:
Heerlijke track!! :yay:

Ben benieuwd welke erbij komt. Hoop op Technoprime of Doggystyle:)

Allebij zou natuurlijk nog vetter zijn! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super nummer, vind Psyko Punkz altijd wel vet hoor.. vooral de Vocals.. bij Mysteryland gingen we helemaal uit ons dak op Pull Ya Strings, dat nummer kan je zo goed meezingen! In dit nummer vind ik Check, Check, Check the Mic niet zo nodig :P.. van welk orgnineel nr is dat Boom Papi ook alweer? Bij Mysteryland hoorde ik dit nr voor het eerst, en zelfs dit nr was al snel mee te zingen :D Super.. Al begint het allemaal wel heel erg op elkaar te lijken al die nummer van PP
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 17:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weer een lekker plaat van PP. Kunnen we weer lekker mee blerren tijdens het stampen door! Hahah

Jammer dat ze steeds dezelfde synth/kicks pakken sins After MF. Maar dat zie je bij veel artiesten, eerst diverse tracks en beginnen beetje bij beetje te groeien. Hebben ze succes met een nummer (After MF) blijven ze met die sound door produceren. De tracks zijn induvidueel goed, alleen je moet ze niet na elkaar horen. Dan verveeld de sound snel :P

Ghostclass blijft het beste van hun, alleen heel erg jammer dat die slecht gemasterd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 17:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vind dit een geniale plaat. hopen dat techno prime B wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 17:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik word niet echt warm van deze plaat, maar Psyko Punkz hebben geleerd zo lijkt het wel. Hun tracks klinken veel voller en beter afgewerkt, en de vocals zijn een keer niet zo heel erg irritant. Tenminste, ik zie mezelf gewoon meeschreeuwen met dat nummer op een feest :) . Daardoor vond ik hun laatste 2 nummers wel erg sterk. En dit nummer is zeker niet slecht maar mist voor mij gewoon wat.

Hopelijk een leukere B-kant, die Techno Prime-remix lijkt me wel geinig maar een compleet nieuwe track zou ik ook niet erg vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 17:43 
 
Hardtraxx Addict

zeker een dik nummer... Heb een techno prime track op me pc staan.. Zatox & Psyko Punkz - Techno prime (copy & paste edit)... Maar als ik die climax zo hoor is die geknipt uit een andere track weet alleen zo niet welke...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 18:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik wordt zo moe van die typische Pysko Punkz sound. Enige die ik nu nog te pruimen vind is Overclipping en Pull Your Strings. De rest vind ik té veel op elkaar lijken, en deze past perfect in het rijtje After MF, Rock Ya Attitude, 2 Follow, noem maar op. Jammer dit :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 18:43 
 
Hardtraxxer

Lekkere plaat weer na Pull You Strings :loving: Wel grappig dat er nu weer een soort Brennan Heart verhaal komt dat ze teveel van hetzelfde gebruiken xd Maar ik vind hun sounds zeker niet vervelen want het past gewoon super bij hun stijl, dus dan zouden ze dat ook niet teveel moeten veranderen imo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 18:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Lekker nummer weer. Techno Prime en Eternity hoeven er van mij nie per se bij, laat ze die maar als DJ Tool houden.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle