Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 01:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tsjaaa.. wel leuk voor even >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 02:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

doet me niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 09:13 
 
Hardtraxxer

t valt mij altijd op dat geen 1 dj fatsoenlijk kan stampen, als ze toch maar wat staan achter de draaitafel en hun maatje laten draaien kunnen ze toch wel t goeie voorbeeld geven en total loss die vloer kapot maken ipv de rechterarm elke keer snel naar voren en achter te bewegen met gestrekt handje :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 10:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ach ja, iedereen heeft zijn eigen stijl van los gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeesterJ schreef:
t valt mij altijd op dat geen 1 dj fatsoenlijk kan stampen, als ze toch maar wat staan achter de draaitafel en hun maatje laten draaien kunnen ze toch wel t goeie voorbeeld geven en total loss die vloer kapot maken ipv de rechterarm elke keer snel naar voren en achter te bewegen met gestrekt handje :cry:


Haha ik stond bij Laundry day naast Bestien in het publiek, en die stond echt 2 uur stokstijf stil af en toe ging zijn is omhoog maar dat was het ook wel. :P Maar kan me verder niets boeien hoe zo een DJ los gaat achter de decks hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeesterJ schreef:
t valt mij altijd op dat geen 1 dj fatsoenlijk kan stampen, als ze toch maar wat staan achter de draaitafel en hun maatje laten draaien kunnen ze toch wel t goeie voorbeeld geven en total loss die vloer kapot maken ipv de rechterarm elke keer snel naar voren en achter te bewegen met gestrekt handje :cry:

Volgens mij staat deze opmerking totaal in het verkeerde topic. Wat heeft dit met deze release te maken?

Hoe dan ook, Tatanka draaide Bass Boom gister in de Matrixx en stiekem klinkt hij wel erg lekker dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 15:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gister BassBoom 2x gehoord op Elementz. DBSTF en Tatanka vs Zatox Draaiden hem allebei.
Wat een knalplaat op een dikke installatie... voor thuis ook wel lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 15:30 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Supersupersuper!
B-kant kan ook nog feel the rhythm zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjuul schreef:
Supersupersuper!
B-kant kan ook nog feel the rhythm zijn?


Staat op de Dirty Workz Summer Sampler
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 16:08 
 
Hardtraxxer

maarten1410 schreef:
MeesterJ schreef:
t valt mij altijd op dat geen 1 dj fatsoenlijk kan stampen, als ze toch maar wat staan achter de draaitafel en hun maatje laten draaien kunnen ze toch wel t goeie voorbeeld geven en total loss die vloer kapot maken ipv de rechterarm elke keer snel naar voren en achter te bewegen met gestrekt handje :cry:

Volgens mij staat deze opmerking totaal in het verkeerde topic. Wat heeft dit met deze release te maken?

Hoe dan ook, Tatanka draaide Bass Boom gister in de Matrixx en stiekem klinkt hij wel erg lekker dan!


beste jongen, bekijk de openingspost en kom dan terug :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 16:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Reaguurder Meester Jaap stelt zich voor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Altijd het zelfde met PP tracks, op het eerste gehoor ben ik er altijd heel positief over maar ze gaan me gewoon vervelen na 3-4 keer luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeesterJ schreef:
t valt mij altijd op dat geen 1 dj fatsoenlijk kan stampen, als ze toch maar wat staan achter de draaitafel en hun maatje laten draaien kunnen ze toch wel t goeie voorbeeld geven en total loss die vloer kapot maken ipv de rechterarm elke keer snel naar voren en achter te bewegen met gestrekt handje :cry:

B-Front, Deepack :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Technisch zit het leuk in elkaar. Maar die vocals zijn erg irritant en de melodie vindt ik ook niet echt wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 18:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ze flikken het weer :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ ShaG schreef:
ze flikken het weer :love:


Ja weer een track waar alleen maar vocals in voorkomen. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik de enige hier die dit nummer totaal afbraak vind op hun eerdere tracks? Ik vind dit echt gewoon 10x niks hé. Veel te eentonig, de vocals zijn nog slechter dan pak hem beet de laatsten van Showtek. Ik vind er nauwelijks energie in zitten en de climax is ook niet iets wat mij pakt.

Nee, ik vind dit echt een van de minste releases van Psyko Punkz. Zonde, want ze hebben me toch wat meesterwerk afgeleverd in de afgelopen periode.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 22:56 
 
Hardtraxx Newbie

Zeer matig. Net Rock Ya Attitude maar dan 2 klasse minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 09:11 
 
Hardtraxxer

Tel schreef:
Reaguurder Meester Jaap stelt zich voor...



wablief Telefoon? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 16:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MeesterJ schreef:
Tel schreef:
Reaguurder Meester Jaap stelt zich voor...



wablief Telefoon? :huh:

Zoek eens maar uit wat een reaguurder betekend ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 16:58 
 
Hardtraxxer

maar ik ben niet van GeenStijl :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 17:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zucht, reaguurders bombaderen nu het hele net! Niet alleen geenstijl...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeesterJ schreef:
maarten1410 schreef:
MeesterJ schreef:
t valt mij altijd op dat geen 1 dj fatsoenlijk kan stampen, als ze toch maar wat staan achter de draaitafel en hun maatje laten draaien kunnen ze toch wel t goeie voorbeeld geven en total loss die vloer kapot maken ipv de rechterarm elke keer snel naar voren en achter te bewegen met gestrekt handje :cry:

Volgens mij staat deze opmerking totaal in het verkeerde topic. Wat heeft dit met deze release te maken?

Hoe dan ook, Tatanka draaide Bass Boom gister in de Matrixx en stiekem klinkt hij wel erg lekker dan!


beste jongen, bekijk de openingspost en kom dan terug :')

Ik herhaal: Volgens mij staat deze opmerking totaal in het verkeerde topic. Wat heeft dit met deze release te maken?

Volgens mij zei ik niks raars. En het is nogal lastig te begerijpen dat je het 6 pagina's later nog over de openingspost hebt. Misschien dat je ernaar had moeten verwijzen ;) Maar het kan ook aan mij liggen natuurlijk (grapje)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 12:11 
 
Hardtraxxer

ja maar ik neem aan dat je toch t filmpje met de plaat uit de openingspost hebt bekeken? ;) en anders, mijn excuses dat ik er niet bij zei dat het 6 pagina's terug stond :$

wat dat te maken heeft met reaguurders is me niet duidelijk verder :/

de track vind ik verder niet zo boeiend, aan 1 stuk dezelfde tekst en geen interessante melodie of wat dan ook -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 14:05 
 

ik vind deze track naar een paar x luisteren echt gewoon slecht.. :thumbdown:
PP is altijd hetzelfde.. tekst gaat in één stuk door, melodie klinkt saai en de bassline is het hele nummer hetzelfde.. :thumbdown:
had meer verwacht.. nou maar hopen dat de B-kant goed te doen is..
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle