Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 23:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Godzakkejuu!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 18:47 
 
Hardtraxxer




heerlijk dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 18:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vette plaat, alleen die lichte pieuw in de punch is een beetje storend. Toch hopen dat PN niet die kant ook op gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 18:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zeer geslaagde remix! Het is z'n eigen melodie in de climax, maar toch heeft hij er een soort P1 tintje aan weten te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 20:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:worship: hele dikke remix!
Die melodie pakt echt goed uit hier! Heel vet gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 20:26 
 
Hardtraxx Elite

heel fijn deze
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 20:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toffe plaat :D . Wel beetje abrupt die mid weer aan het einde. Ik had wel een 2e climax verwacht met die opbouw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 07:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hele vette remix en ook mooi dat ie al zo snel uitkomt! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 08:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke Remix! :thumbsup: Hopen dat dit niet betekent dat het origineel nooit meer wordt gedraaid
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dik dit! Heel fijn! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele geslaagde remix wat mij betreft!

Broken Balance schreef:
alleen die lichte pieuw in de punch is een beetje storend. Toch hopen dat PN niet die kant ook op gaat.


Dit is wel een dingetje ja. Vind het nier nog niet storend, maar als meer in de punch van terecht gaat komen dan gaat het ook wel een stuk minder klinken denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 13:12 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 13:35 
 
Hardtraxx Addict

Zo jammer van die kicks... Daar gaat het in de eerste plaats al niet echt de goede kant op vind ik. Maar goed los daarvan speelt er een veel groter probleem imo:

Heel leuk dat de climax de mid-intro is geworden, maar alles in het origineel schreeuwt erom dat een euforische climax hier niet thuis hoort. Dat is in de remix wel zo, waardoor het duistere schimmige randje dat het origineel heeft voor een groot deel wordt weggedrukt. Ik zeg overigens niet dat ik het een vrolijke melodie vind (alhoewel het redelijk die kant op gaat bij die helling naar de hoogste pitch).

Het is natuurlijk altijd top als je je eigen draai aan een plaat geeft, daar zijn remixes voor. Maar als je het dan op deze manier doet hoor je wel de sfeer te behouden als je de climax en vocalen van het origineel meeneemt. The Zero Hour (het origineel dus) leek altijd zichzelf te verbieden om melodie toe te laten, dat gevoel had ik er altijd bij. En dat is nou precies wat deze remix wel doet. Dat kan best, maar dan moet je meer omgooien dan alleen de climax omtoveren tot mid-intro (overigens ontzettend vet gedaan met die kicks, komt prima tot zijn recht) en, totaal out of the blue, een compleet nieuwe melodieuze climax erbij te verzinnen.

Leuk geprobeerd maar nee, dit is 'm net niet voor mij. Misschien als de kicks on point waren dat het bovenstaande me allemaal wat minder boeide, maar ja dat zijn ze niet. Oh ja en de kickrolls voegen, wederom, geen fuck toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie doet me enorm denken aan Ghost Stories zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 13:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Zo jammer van die kicks... Daar gaat het in de eerste plaats al niet echt de goede kant op vind ik. Maar goed los daarvan speelt er een veel groter probleem imo:

Heel leuk dat de climax de mid-intro is geworden, maar alles in het origineel schreeuwt erom dat een euforische climax hier niet thuis hoort. Dat is in de remix wel zo, waardoor het duistere schimmige randje dat het origineel heeft voor een groot deel wordt weggedrukt. Ik zeg overigens niet dat ik het een vrolijke melodie vind (alhoewel het redelijk die kant op gaat bij die helling naar de hoogste pitch).

Het is natuurlijk altijd top als je je eigen draai aan een plaat geeft, daar zijn remixes voor. Maar als je het dan op deze manier doet hoor je wel de sfeer te behouden als je de climax en vocalen van het origineel meeneemt. The Zero Hour (het origineel dus) leek altijd zichzelf te verbieden om melodie toe te laten, dat gevoel had ik er altijd bij. En dat is nou precies wat deze remix wel doet. Dat kan best, maar dan moet je meer omgooien dan alleen de climax omtoveren tot mid-intro (overigens ontzettend vet gedaan met die kicks, komt prima tot zijn recht) en, totaal out of the blue, een compleet nieuwe melodieuze climax erbij te verzinnen.

Leuk geprobeerd maar nee, dit is 'm net niet voor mij. Misschien als de kicks on point waren dat het bovenstaande me allemaal wat minder boeide, maar ja dat zijn ze niet. Oh ja en de kickrolls voegen, wederom, geen fuck toe.


Voor mij is hetgeen je hier stelt juist een teken van creativiteit. De melodie vind ik overigens niet vrolijk, maar melancholisch. Het feit dat PN een melodie heeft toegevoegd in een plaat die geen melodieuze climax bevat, vind ik juist lef tonend. Het enige minpuntje vind ik misschien de abrupte overgang van climax naar outro. Al met al een hele sterke remix voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 13:59 
 
Hardtraxx Veteran

Track pakt me niet echt. Ik zal hem denk ik niet vaker opzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 14:03 
 
Hardtraxx Addict

PvO Hardstyle schreef:
De melodie vind ik overigens niet vrolijk, maar melancholisch.

Ik ook niet, heb ik nadrukkelijk toegelicht.

PvO Hardstyle schreef:
Het feit dat PN een melodie heeft toegevoegd in een plaat die geen melodieuze climax bevat, vind ik juist lef tonend.

Tja, een Rooler plaat remixen en zelf een melodieuze climax er in proppen is ook lef tonend. Wil nog niet zeggen dat dat meteen lekker klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 14:50 
 
Hardtraxxer

Mwah, zal deze plaat niet snel opzetten. Spreekt mij niet aan en pakt mij niet.

Ook deels eens met wat InfinI hierboven al zei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 18:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het klinken als een niet zo heel beste PN plaat waar iemand de vocals van de zero hour overheen heeft gezet.

Melodie in de Zero Hour stoppen kan best prima uitpakken maar deze vind ik saai en forgettable. Kicks zijn ook bijzonder skeer terwijl ze in het origineel zo lekker lomp zijn.

Snap oprecht niet wat velen hier er zo speciaal aan vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 18:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind hem best wel tegenvallen. Vind de kicks niet fijn klinken, en voor de rest wordt ie ook nergens echt boeiend. Mindere plaat dit van PN...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 19:00 
 
Hardtraxx Crew

wootum schreef:
Ik vind hem best wel tegenvallen. Vind de kicks niet fijn klinken, en voor de rest wordt ie ook nergens echt boeiend. Mindere plaat dit van PN...

Eens met dit. Klinkt heel saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 20:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Track pakt me niet echt. Ik zal hem denk ik niet vaker opzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een van de minste PN platen in tijde imo. Waar ik zijn melodieën normaliter heel uplifting vind, vind ik deze juist een down en bijna zeurderig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 15:03 
 
Hardtraxx Addict

Svbtwee schreef:
Een van de minste PN platen in tijde imo. Waar ik zijn melodieën normaliter heel uplifting vind, vind ik deze juist een down en bijna zeurderig.

Een Da Tweekaz carnaval melodie had inderdaad beter gepast bij een remix van The Zero Hour.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle