Dikke drive en vooral in die outro 
Related topics
- View the latest post: Project One - The Zero Hour (2026 Zaag Edit)
- View the latest post: Project One - Life Beyond Earth / The Zero Hour (SCRLD009)
- View the latest post: Phuture Noize - Circles and Squares (Phuture Noize edit)
- View the latest post: Phuture Noize & Sub Zero Project - Call Of The Sacred (DWX-663)
- View the latest post: HardBass 2019 Team Yellow | Frequencerz, Phuture Noize, Sub Zero Project
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
A
Mid soort van behouden 
Klapt er op zeg!! De juiste elementen zitten gewoon in deze remix.
Leuke plaat, maar kan niet tippen aan de meeste BMS platen
Heel gaaf gedaan, kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die het origineel beter vinden. Ik vind het vooral gaaf hoe hij er een prima remix van maakt, alles klopt gewoon. De melodie er in verwerkt past prima bij de duistere sfeer. Dit is een remix zoals een remix hoort te zijn, niet simpel een andere kick, een kleine melodie tweak. Gewoon een 'eigen plaat' er van gemaakt. 
Heb normaal echt helemaal niks met PN. Maar dit klinkt wel veelbelovend! Zeer benieuwd naar HQ! 
AOB word nu door iedereen op HT gehaat !The Ace of Bass wrote:Heb normaal echt helemaal niks met PN. Maar dit klinkt wel veelbelovend! Zeer benieuwd naar HQ!
Pohhh klinkt weer dik hoor
Maar ben ik de enige die de melodie van de climax een beetje op die van Ghost Stories vind lijken?
Maar ben ik de enige die de melodie van de climax een beetje op die van Ghost Stories vind lijken?
Al die tijd dacht ik al dat ik de melodie ergens op vond lijken! Kon alleen me vinger niet op leggen. Maar inderdaad dat gevoel heb ik ook wel een beetje. Met nadruk op een beetje.LV1 wrote:Pohhh klinkt weer dik hoor![]()
heeft er inderdaad wat weg vanLV1 wrote:Pohhh klinkt weer dik hoor![]()
Mid-intro heeft echt enorm veel drive door de screech uit het orgineel! Alleen begrijp ik de melodie niet echt. Het orgineel was juist zo'n knaller maar dat is het helemaal weg. Vind de climax te lief tegenover de orginele.
Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar
Is verwijderd door QNuracore wrote:Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
https://www.facebook.com/21844821150218 ... 720411280/
Krijg die video van facebook alleen niet erin , dan maar alleen de link
Krijg die video van facebook alleen niet erin , dan maar alleen de link
Last edited by The-Znayzer on 15 Oct 2018 18:17, edited 1 time in total.
Voor je gefixt. Gewoon rechtermuisklik op de video en 'Video-URl weergeven' klikken. Die kopiëren en plakken.
View on Facebook
View on Facebook
Last edited by makrooy on 15 Oct 2018 18:20, edited 1 time in total.
-
TDonateur
-
TDonateur
Deed het via telefoon. Dan moet dat ook gewoon lukken toch als je video deeld en dan link kopiëren?makrooy wrote:Voor je gefixt. Gewoon rechtermuisklik op de video en 'Video-URl weergeven' klikken. Die kopiëren en plakken.
Project One - The Zero Hour (Phuture Noize Remix)
Label: Q-Dance Records
WEB release: 17-10-2018
Tracks:
Samples:
View on Facebook
Bron:
Wildstylez Facebook (al is het ondertussen weer verwijderd..)
Label: Q-Dance Records
WEB release: 17-10-2018
Tracks:
Samples:
View on Facebook
Bron:
Wildstylez Facebook (al is het ondertussen weer verwijderd..)
Ben wel heel benieuwd naar de volledige versie! Ik had er een hard hoofd in vwb PN en deze remix. Maar de preview klinkt veelbelovend