Dit is waarom hardtraxx bestaat

Related topics
- View the latest post: Project One - Life Beyond Earth (2018 Edit?)
- View the latest post: Project One - Life Beyond Earth / The Zero Hour (SCRLD009)
- View the latest post: Conquest - Life beyond earth (24-12-2012, Highstreet)
- View the latest post: Conquest - Life beyond earth (24-12-2012, Highstreet)
- View the latest post: KELTEK - Down To Earth (SCANTRAXX235)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
A
Vind dit maar een matige plaat, ben niet helemaal overtuigd door de essentie van de lyrics.
Ticket verkocht wegens matige lyrics
't Maakt niet uit wat maar discussiëren an sich vind je gewoon leuk ofnieInfinI wrote:Ik wil er best nog langer over discussiëren
Infinl ik kan je posts altijd wel waarderen maar dit gaat nergens over 
-
WHardtraxxer
- 362 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
Ik zie sterretjes.
Het gaat er om welke sterretjes je ziet.wolbie wrote:Ik zie sterretjes.
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Ik zei al dat het mierenneuken wasPommer wrote:Infinl ik kan je posts altijd wel waarderen maar dit gaat nergens over
-
J
- 2 posts member since 2018
- last seen Jun 2019
Zou je eenzelfde analyse kunnen doen voor de lyrics van deze track?InfinI wrote:Wat is/zijn dan precies de aanname(s) hier volgens jou? Want volgens mij worden er gewoon twee vragen gesteld en bestaan de complete lyrics uit zweverige filosofie, geen aannames. Zou ook wel vreemd zijn in een tekst over 'life beyond earth'.
Naar het Nederlands vertaald interpreteer ik de tekst zo:
Vraag 1:
"Ik vraag me af: Bestaan er andere werelden met intelligente levensvormen?"
Vraag 2:
"Is het mogelijk dat, wanneer je naar dezelfde (?) sterren kijkt (en je afvraagt of de mensheid alleen is in het universum), er op hetzelfde moment iemand is op zo'n wereld die naar dezelfde lucht (sterren) kijkt en zich hetzelfde afvraagt?"
Volgens mij is dat een correcte vertaling, waarbij "dezelfde sterren" in het eerste deel van de tweede vraag (dikgedrukt) refereren aan niks. Wat vreemd is.
Correct zou zijn: "Is het mogelijk dat, wanneer je naar de sterren kijkt" oftewel "Is it possible that, as you look up at the stars".
Er vanuit gaan dat het dezelfde sterren zijn als daar (the same stars) maakt het afvragen of er levensvormen zitten irrelevant. Gebeurt ook niet want dat blijft een onbeantwoorde vraag en geen aanname (wat jij stelt). Snappie?
Ik wil er best nog langer over discussiëren, maar ik denk niet dat veel daar op zitten te wachten
View on YouTube
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Geslaagde remix in HQ imo 
-
FHardtraxxer
- 249 posts member since 2017
- last seen Nov 2023
Staat op Spotify!
Niks zal ooit het origineel kunnen verbeteren, maar alsnog een zeer geslaagde en waardige remix!
Niks zal ooit het origineel kunnen verbeteren, maar alsnog een zeer geslaagde en waardige remix!
Prima remix, weinig op aan te merken.
Gruwelijke remix, niet normaal wat voor jaar KELTEK achter de rug heeft.
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
En ballen dat ie heeft. Heel clean geremixt hoorInfinI wrote:Heel benieuwd, je toont wel ballen als je de aller eerste Project One plaat durft te remixen. Even langere versies afwachten.
-
OHardtraxx Newbie
- 24 posts member since 2017
- last seen Jan 2019
Vind het maar een trage plaat
jammer van de korte melodie leads
Wat een saaie remix zeg. Niks boeiends.
Vind het ook een beetje een trage plaat, de drive mist a lil... Ben ook niet zo'n fan van zulke synths.