Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 10:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja deze is wel echt fijn ^^. Mist eigenlijk nog steeds drive en de mid intro is weer zo standaard als wat, maar die enorm chille melodie maakt alles goed :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 11:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een geweldige plaat dit zeg :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 13:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat fijn :loving: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt kwalitatief heel sterk. Verder ook een fijn nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, dit is precies wat ik wil!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 20:49 
 
Hardtraxx Newbie


1:18
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 22:10 
 
Hardtraxx Veteran

kevin93w schreef:

1:18


Er staat letterlijk een ripje daaruit op de vorige pagina. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 17:55 
 
Hardtraxx Addict

Nee. Ik vind de melodie nog steeds onafgemaakt klinken :/ Blijft een sterke plaat hoor, maar ik kan het niet meer niet horen inmiddels. Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 19:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind de melodie echt supervet, maar de tweede keer dat ie er inkomt zonder variatie vind ik een beetje zonde. Een octaaf omhoog a la America had misschien geholpen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 20:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 20:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Vind deze ook wel de betere van wat ik tot nu toe gehoord heb.
Melodie moet haast wel door Wildstylez zijn gemaakt. ☺️


Nee joh, melodie ademt juist Headhunterz zoals bijna alle melodieën van Project One.
Ik mis de diversiteit van het album 'The Story Unfolds' (Tot nu toe) Daar was ieder track echt verschillend van elkaar. Ik hoor tot nu toe alleen maar Headhunterz melodieën. een echte 'Ram' track zit er niet meer tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 21:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dave schreef:
zeke schreef:
Vind deze ook wel de betere van wat ik tot nu toe gehoord heb.
Melodie moet haast wel door Wildstylez zijn gemaakt. ☺️


Nee joh, melodie ademt juist Headhunterz zoals bijna alle melodieën van Project One.
Ik mis de diversiteit van het album 'The Story Unfolds' (Tot nu toe) Daar was ieder track echt verschillend van elkaar. Ik hoor tot nu toe alleen maar Headhunterz melodieën. een echte 'Ram' track zit er niet meer tussen.


Vind ik niet, ik hoor echt geen dominante Headhunterz invloeden (in de melodie in ieder geval). Vind het op zich wel een goede mix van beiden, toch hoor ik wel meer Wildstylez. Wat, denk ik, wel van invloed is, is het drukke tourschema van Headhunterz. Ik denk niet niet dat hij heel veel tijd overhoudt voor het maken van nieuwe muziek, daarom zou ik m'n geld (nog meer?) op Wildstylez zetten. Maar is ook maar een gevoel, uiteindelijk boeit het niet heel veel wie het heeft gedaan en kunnen wij dat ook niet echt weten. Als het maar vet is toch :p.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoppaaa lekker snelle release :D :worship:
Kippeveltrack :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb deze gemist, heerlijke plaat hoor! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2018 11:21 
 
Hardtraxxer

Stomme vraag misschien, maar in HWS 80 heeft ie het over upcoming mini Album. Is dit dan het mini album Journey of the mind? Of de track los?

Je weet t nooit de laatste tijd, met de trend van nummers releasen vlak voor het album xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2018 13:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dave schreef:
zeke schreef:
Vind deze ook wel de betere van wat ik tot nu toe gehoord heb.
Melodie moet haast wel door Wildstylez zijn gemaakt. ☺️


Nee joh, melodie ademt juist Headhunterz zoals bijna alle melodieën van Project One.
Ik mis de diversiteit van het album 'The Story Unfolds' (Tot nu toe) Daar was ieder track echt verschillend van elkaar. Ik hoor tot nu toe alleen maar Headhunterz melodieën. een echte 'Ram' track zit er niet meer tussen.


Die mag je wel uitleggen dan.
Want ik hoor ik juist veel meer Wildstylez invloeden in deze track. Vooral als ik 'm vergelijk met bijvoorbeeld Heartbeat. Zo'n rustige melodie met 'pauzes' tussen de noten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2018 13:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het begin van de melodie lijkt enorm op Life Beyond Earth. Mid klinkt heel vet, de melodie klinkt gewoon niet af, de hits zijn te kort en die stilte's tussen de melodieen maakt het wellicht zweverig maar wel saai imo.

Ik mis toch echt de P1 die het eerst was. Bedoel niet dat ze het in de zelfde stijl moeten doen, maar dat mysterieuze en die opbouwende meloidieen klonken veel beter dan dit. Dit klinkt gewoon als je gemiddelde hardstyle plaat en dat haalt het speciale van P1 een beetje af imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2018 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeeerlijk dat stijltje van P1, keep it coming boys!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2018 16:34 
 
Hardtraxx Veteran

:loving: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2018 17:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zeke schreef:
dave schreef:
zeke schreef:
Vind deze ook wel de betere van wat ik tot nu toe gehoord heb.
Melodie moet haast wel door Wildstylez zijn gemaakt. ☺️


Nee joh, melodie ademt juist Headhunterz zoals bijna alle melodieën van Project One.
Ik mis de diversiteit van het album 'The Story Unfolds' (Tot nu toe) Daar was ieder track echt verschillend van elkaar. Ik hoor tot nu toe alleen maar Headhunterz melodieën. een echte 'Ram' track zit er niet meer tussen.


Die mag je wel uitleggen dan.
Want ik hoor ik juist veel meer Wildstylez invloeden in deze track. Vooral als ik 'm vergelijk met bijvoorbeeld Heartbeat. Zo'n rustige melodie met 'pauzes' tussen de noten.


De melodie volgt de zelfde 'lijn' als zijn recente platen. altijd in een soort 3kwarts maat, (Ik weet niet of ik het zo goed uit leg) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2018 21:39 
 
Hardtraxx Newbie

In HWS 80 zei HHZ ‘Let’s give you a sneakpeek of the upcoming mini-album’. Waarop vervolgens Journey Of The Mind werd gedraaid. Ik ga er dus vanuit dat dit geen single release is maar een album
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2018 23:17 
 
Hardtraxxer

Ja, aan die release beloftes houden ze zich ook altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2018 17:49 
 
Hardtraxx Crew

https://twitter.com/wildstylez/status/1073242591129464838

Alleen de track zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 09:10 
 
Hardtraxxer

https://open.spotify.com/track/4AkU0Ggy ... GC7hOgWAbw

Hij staat online op Spotify (volgens mij een dag te vroeg).
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle