Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2018 08:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2018 09:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2018 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe pagina, nieuwe kansen.

Ik vind deze plaat dus echt heerlijk. Stevige mid-intro's, euforische climax(en), catchy vocals en alles gestoken in een "classics jasje". Top! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 12:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Soms vind ik een plaat ook vet terwijl ik van binnen weet dat het gewoon bagger is, maar toevallig een snaar weet te raken bij mij. Dan hoef ik niet steeds daar een overload aan smileys en gekwijl bij te plaatsen. Je weet gewoon van tevoren dat het een reactie opwekt bij mensen. Je hoeft je mening ook weer niet te verbergen of je ervoor te schamen, maar als je het zo vaak doet neigt het naar uitlokken en kijk mij eens speciaal zijn, wuwuwu. En dat is nou precies datgene wat frustratie opwekt jegens hem.


Precies dit. Dat heb ik ook, niet elke artiest trekt mijn aandacht. Ik open ook veel topics gewoon niet omdat veel artiesten me niet zo interesseren, de kans is namelijk dat ik al afhaak voordat ik een fragment geluisterd heb. Elk topic wat ik wel open, zie ik hem reageren. Prima, moet hij weten. Je hoeft er niet eens op te letten om het te zien want het wordt letterlijk door je strot geduwd. Nog steeds mag je je eigen mening hebben, graag zelfs. Wat ik dan apart vind is het feit dat er geagiteerd gereageerd wordt als er een keer wat meer uitleg gevraagd wordt dan een simpel zinnetje met een 'random kreet', in dit geval de 13/12 uitspraak. Die ik overigens gewoon begrijp als je die niet té letterlijk neemt, gezien de eerdere reactie die hij er zelf op geeft. Mijn eerste reactie in dit topic, niet bijzonder. Soms lijkt het alsof alles maar bijzonder, apart, uniek, nieuw of uitzonderlijk speciaal moet klinken. Dat hoeft toch niet. Ja, dit is geen TOTY kandidaat, maar wel een goede plaat. Bijzonder? Nee, maar maakt dat uit? Als je verder niks te zeggen hebt kom dan niet met een uitspraak als 13/12 als je nadien niet fatsoenlijk kan verwoorden als iemand vraagt hoe je dat nu bedoelde. Verschillende meningen uiten d.m.v. een discussie vind ik prima, daar is dit forum ook wel een beetje voor toch. Je mag je mening geven, inhaken, vragen stellen aan anderen. Hou het dan leuk en netjes, antwoord gewoon en leg het uit. Daarnaast hoef je het niet met iemand eens te worden en alsjeblieft hou op met dat opdringen dat iemand een mening MOET hebben die hetzelfde is als..

Daarbij is het bijna een feit dat heeeel veel wat meneer niet leuk vindt, precies is wat de grote massa op HT wel leuk vindt en andersom. Dat kan, maar het is ook wel apart om te zien en naar mijn ogen wel heel toevallig allemaal, samen met het 'ik moet overal wat posten, liefst meerdere keren als het kan' uitstraling. Wat Pedaalemre al zegt, het lijkt bijna op bewust uitlokken van. Ik vraag me dan oprecht af, is dat je eigen mening, is dat echt wat je vind of moet je altijd nét wat anders doen omdat je 'uniek' wil zijn in je reacties? Het is niet dat 1 persoon dit gedrag niet fijn vind, ik zie het zeer regelmatig in beeld komen, en ik open echt niet veel topics hier. Zo, genoeg weer, groet.

ONTOPIC:
Heerlijke plaat, alleen de (mid)intro gehoord en ik ben blij dat er nog een melodie in zit. Lijkt inderdaad veel op het stijltje van Da Tweekaz, ook die pitchkick er af en toe tussendoor is bijna identiek. Gezien de titel en de vocalen is deze track wel precies in het stijltje zoals ze het bedoelen denk ik. Disco, dat is geen duistere harde plaat, dat is wat vrolijker. Veel drive zit er in en erg tof dat er classic vibe aan gegeven is. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 12:24 
 
Artiest
Avatar gebruiker



Thanks voor alle (toffe) reacties! Iedereen mag natuurlijk vinden wat 'ie wil, belangrijkste voor ons is dat we er zelf 100% achter staan :)
Volledige preview! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2018 19:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jullie gebruiken echt heerlijke kicks, stevig maar niet te overdreven aanwezig zoals ik de laatste tijd vind bij sommige artiesten.
Rest van het nummer is dik in orde maar niet echt een plaat met een wow gevoel waardoor ik hem erg vaak ga luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2018 20:55 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat, super fijn sfeertje en geweldige melodie. Ik ben fan :thumbsup: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere mids zeg. Fijn dat er nog artiesten zijn die nog lange mid-intro's maken en er ook nog eens tijd en moeite in steken. Climax ook lekker, lekker vrolijke melodie. Ja, ik vind hem top ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2018 11:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Heerlijke plaat, super fijn sfeertje en geweldige melodie. Ik ben fan :thumbsup: (L)

Helemaal mee eens, echt heel tof dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 12:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Erg verrast door deze plaat. De kicks klinken echt prima. Zoals hierboven al is aangegeven, niet te overdreven, maar alsnog wel lekker stevig. Mid-intro is ook heerlijk gedaan. Prima plaat dit zeg!
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle