Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind er eigenlijk geen klap aan. Beetje een 13/12 DWX plaat voor mijn gevoel. Melodie pakt me helemaal niet en vind die climaxen zo standaard als wat klinken. Ik hoor hier (de climaxen dus) echt de originaliteit niet in waarvoor Primeschock hier vaak geroemd word. Enkel de mid is wat anders dan doorgaande mid-intro's.

Verder hoor ik in deze plaat ook gelijkenissen met het stijtle van Da Tweekaz, maar die voeren dan dan toch een stuk leuker uit imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbkwee schreef:
Beetje een 13/12 DWX plaat voor mijn gevoel. Melodie pakt me helemaal niet en vind die climaxen zo standaard als wat klinken.


Noem eens wat platen die hier op lijken volgens jou?
Kan me echt niet vinden in jouw reactie nl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 15:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Svbkwee schreef:
Beetje een 13/12 DWX plaat voor mijn gevoel. Melodie pakt me helemaal niet en vind die climaxen zo standaard als wat klinken.


Noem eens wat platen die hier op lijken volgens jou?
Kan me echt niet vinden in jouw reactie nl.


Sowieso een Da Tweekaz plaatje :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Svbtwee schreef:
Beetje een 13/12 DWX plaat voor mijn gevoel. Melodie pakt me helemaal niet en vind die climaxen zo standaard als wat klinken.


Noem eens wat platen die hier op lijken volgens jou?
Kan me echt niet vinden in jouw reactie nl.

Bedoel de sound en de stijl van de track in het algemeen. Als ik bijvoorbeeld deze plaat luister krijg ik het gevoel dat die zo uit de Scantraxx stal had kunnen komen qua sounds. Bij deze track heb ik het gevoel dat het dus een DWX plaat zou kunnen zijn. Link met Da tweekaz (DWX) en Coone (DWX) die hem draait op Defqon zou je al als voorbeeld kunnen zien. Wanneer een Devin Wild of Keltek deze track in hun set zouden draaien, zou die behoorlijk uit de toon vallen. In een set van Coone, Da Tweekaz, Isaac past deze plaat perfect qua sounds en stijl. In vergelijking met tracks van die heren vind ik deze plaat er in niks bovenuit springen, dus vandaar mijn uitspraak dat ik het vind klinken als een 13/12 DWX plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 22:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hij vroeg niet om een langere uitleg.
Noem die 12 DWX platen dan eens waar dit op lijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Hij vroeg niet om een langere uitleg.
Noem die 12 DWX platen dan eens waar dit op lijkt.

Ja jammer dan. Ik leg uit zoals ik het bedoelde, en als jij daar geen genoegen mee neemt en iets anders wil horen... not my problem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus eerst beweer je iets wat eigenlijk al onzin is en als iemand om een voorbeeld vraagt ga je maar zeggen 'je hep pech'


Svb in een notendop
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Wanneer een Devin Wild of Keltek deze track in hun set zouden draaien, zou die behoorlijk uit de toon vallen.

Dit is ook een mooie, lopen zeuren over 13/12 om vervolgens (min of meer) te zeggen dat variatie in een set ook niet goed is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel een leuk plaatje, maar niks bijzonders verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Dus eerst beweer je iets wat eigenlijk al onzin is en als iemand om een voorbeeld vraagt ga je maar zeggen 'je hep pech'


Svb in een notendop

Ik geef je in ieder geval tekst en uitleg waarom ik vind wat ik vind. Je krijgt argumenten, je krijgt voorbeelden van sets waar tracks in zitten die ik hier op vind lijken, dus ja pech als dat niet voldoet aan jou exacte eis wat je wilt horen. Ik meld inhoudelijk iig een stuk meer dan jij. Jij komt niet verder dan iemand ter verantwoording roepen (want dat is eigenlijk een soort van wat je doet/probeert met die vraag) zeggen dat iemands mening onzin is, zonder zelf ook maar 1 tegen argument te geven waarom jij deze climaxen wel bijzonder vind. Leg dat dan zelf ook eens uit en kom met argumenten. Dan krijg je al een hele andere dialoog, dan wanneer je alleen maar de andere persoon om iets vraagt en zelf met 0 argumenten komt waarom je het met iemand oneens bent.

THArdstyler schreef:
Svbtwee schreef:
Wanneer een Devin Wild of Keltek deze track in hun set zouden draaien, zou die behoorlijk uit de toon vallen.

Dit is ook een mooie, lopen zeuren over 13/12 om vervolgens (min of meer) te zeggen dat variatie in een set ook niet goed is :lol:

Ja man dat zeg ik daar echt mee. Als Wasted Penguinz morgen een plaat van Angerfist draait in hun set draait en jij er iets van zegtdat dat misplaatst is/uit de toon valt, ben je tegen variatie in sets!!

Heeft er geen drol mee te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 16:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima plaat dit, klinkt lekker vrolijk, prima kicks en lekkere drive. Niet super ''spannend'' maar ik zou het verre van vervelend vinden om deze live langs te horen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 16:58 
 
Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:
Ja jammer dan. Ik leg uit zoals ik het bedoelde, en als jij daar geen genoegen mee neemt en iets anders wil horen... not my problem.


Evert-Jan wat ben je toch vermoeiend af en toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 20:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Primeshock - We Had Disco (LCM04?)

Label: Lose Control Music
WEB release: 28/09/2018

Tracks:
Primeshock - We Had Disco

Samples:


Bron:
Citaat:
Primeshock
Get the groove going... WE HAD DISCO!
Extremely proud to be releasing this one on Lose Control Music!
Coming to you 28/09/2018
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 21:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima plaat dit. Heel funky.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2018 09:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Hij vroeg niet om een langere uitleg.
Noem die 12 DWX platen dan eens waar dit op lijkt.


Wat ben jij triest zeg. De term '13/12 plaat' wordt op Hardtraxx om de havenklap gebruikt, maar zodra SVB het zegt is het ineens stoer om er op in te haken en te vragen op welke andere 12 platen hij dan lijkt.

Jullie zijn weer lekker stoer bezig hoor om maar weer alles van SVB af te kraken terwijl hij gewoon zijn mening geeft over een plaat. Een mening waar ik mij overigens in kan vinden, want ik vind de climax helaas er ook minder bovenuit springen dan bij andere Primeshock platen.

Kinders :yawn: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2018 11:03 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
zeke schreef:
Hij vroeg niet om een langere uitleg.
Noem die 12 DWX platen dan eens waar dit op lijkt.


Wat ben jij triest zeg. De term '13/12 plaat' wordt op Hardtraxx om de havenklap gebruikt, maar zodra SVB het zegt is het ineens stoer om er op in te haken en te vragen op welke andere 12 platen hij dan lijkt.

Jullie zijn weer lekker stoer bezig hoor om maar weer alles van SVB af te kraken terwijl hij gewoon zijn mening geeft over een plaat. Een mening waar ik mij overigens in kan vinden, want ik vind de climax helaas er ook minder bovenuit springen dan bij andere Primeshock platen.

Kinders :yawn: .


Mooi overdreven weer dit, aangezien onze Sandert 9 van de 10 keer juist helemaal geen argumentatie geeft. Nu doet die dat wel een keer ja. Als je een mening hebt die keer op keer afwijkt van het overgrote deel van een forum, dat is prima. Maar mensen vragen er dan wel naar. Als ik Unresolved - Sacrifice toevallig een mooie track zou vinden en dan JAAAA DIT IS GOUD HE :clap: :clap: zou plaatsen in dat topic, zou ik ook een tegenreactie verwachten. Dat weet je gewoon. En als je dan zo vaak tegen die mening van de massa ingaat wees dan niet verbaasd dat mensen er geen kut van begrijpen.

Soms vind ik een plaat ook vet terwijl ik van binnen weet dat het gewoon bagger is, maar toevallig een snaar weet te raken bij mij. Dan hoef ik niet steeds daar een overload aan smileys en gekwijl bij te plaatsen. Je weet gewoon van tevoren dat het een reactie opwekt bij mensen. Je hoeft je mening ook weer niet te verbergen of je ervoor te schamen, maar als je het zo vaak doet neigt het naar uitlokken en kijk mij eens speciaal zijn, wuwuwu. En dat is nou precies datgene wat frustratie opwekt jegens hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2018 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
zeke schreef:
Hij vroeg niet om een langere uitleg.
Noem die 12 DWX platen dan eens waar dit op lijkt.


Wat ben jij triest zeg. De term '13/12 plaat' wordt op Hardtraxx om de havenklap gebruikt, maar zodra SVB het zegt is het ineens stoer om er op in te haken en te vragen op welke andere 12 platen hij dan lijkt.

Jullie zijn weer lekker stoer bezig hoor om maar weer alles van SVB af te kraken terwijl hij gewoon zijn mening geeft over een plaat. Een mening waar ik mij overigens in kan vinden, want ik vind de climax helaas er ook minder bovenuit springen dan bij andere Primeshock platen.

Kinders :yawn: .

Eens. Dat mensen zichzelf nog steeds zo kunnen opjutten over de manier hoe iemand z'n mening formuleert is ongekend. Ieder topic weer hetzelfde liedje, elitair gedoe. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2018 15:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Mooi overdreven weer dit, aangezien onze Sandert 9 van de 10 keer juist helemaal geen argumentatie geeft. Nu doet die dat wel een keer ja. Als je een mening hebt die keer op keer afwijkt van het overgrote deel van een forum, dat is prima. Maar mensen vragen er dan wel naar. Als ik Unresolved - Sacrifice toevallig een mooie track zou vinden en dan JAAAA DIT IS GOUD HE :clap: :clap: zou plaatsen in dat topic, zou ik ook een tegenreactie verwachten. Dat weet je gewoon. En als je dan zo vaak tegen die mening van de massa ingaat wees dan niet verbaasd dat mensen er geen kut van begrijpen.

Soms vind ik een plaat ook vet terwijl ik van binnen weet dat het gewoon bagger is, maar toevallig een snaar weet te raken bij mij. Dan hoef ik niet steeds daar een overload aan smileys en gekwijl bij te plaatsen. Je weet gewoon van tevoren dat het een reactie opwekt bij mensen. Je hoeft je mening ook weer niet te verbergen of je ervoor te schamen, maar als je het zo vaak doet neigt het naar uitlokken en kijk mij eens speciaal zijn, wuwuwu. En dat is nou precies datgene wat frustratie opwekt jegens hem.


Hele vette plaat (L)

Fijne plaat :loving:

Oh deze is zo mooi he :loving:

Hier trekken je ballen toch terug je lichaam van in. :cry:

:loving:

:drool:

Bovenstaande is een greep uit de laatste 10 reacties die jij over een track hebt geplaatst. Zomaar even opgezocht, omdat ik een kleine pauze wilde van mijn werk. Lijkt mij toch wel een redelijk gevalletje van ´de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet´? Of mag dit dan wel omdat het SVB niet is en het de mening is hoe de rest hem ook heeft over de tracks?

Je zit op een forum en je hebt met mensen te maken die een eigen mening hebben. Laat iedereen zijn mening dan ook in zijn waarde en ga niet op elke zin van iemand janken omdat je het niet met hem eens bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2018 15:39 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Pedaalemre schreef:
Mooi overdreven weer dit, aangezien onze Sandert 9 van de 10 keer juist helemaal geen argumentatie geeft. Nu doet die dat wel een keer ja. Als je een mening hebt die keer op keer afwijkt van het overgrote deel van een forum, dat is prima. Maar mensen vragen er dan wel naar. Als ik Unresolved - Sacrifice toevallig een mooie track zou vinden en dan JAAAA DIT IS GOUD HE :clap: :clap: zou plaatsen in dat topic, zou ik ook een tegenreactie verwachten. Dat weet je gewoon. En als je dan zo vaak tegen die mening van de massa ingaat wees dan niet verbaasd dat mensen er geen kut van begrijpen.

Soms vind ik een plaat ook vet terwijl ik van binnen weet dat het gewoon bagger is, maar toevallig een snaar weet te raken bij mij. Dan hoef ik niet steeds daar een overload aan smileys en gekwijl bij te plaatsen. Je weet gewoon van tevoren dat het een reactie opwekt bij mensen. Je hoeft je mening ook weer niet te verbergen of je ervoor te schamen, maar als je het zo vaak doet neigt het naar uitlokken en kijk mij eens speciaal zijn, wuwuwu. En dat is nou precies datgene wat frustratie opwekt jegens hem.


Hele vette plaat (L)

Fijne plaat :loving:

Oh deze is zo mooi he :loving:

Hier trekken je ballen toch terug je lichaam van in. :cry:

:loving:

:drool:

Bovenstaande is een greep uit de laatste 10 reacties die jij over een track hebt geplaatst. Zomaar even opgezocht, omdat ik een kleine pauze wilde van mijn werk. Lijkt mij toch wel een redelijk gevalletje van ´de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet´? Of mag dit dan wel omdat het SVB niet is en het de mening is hoe de rest hem ook heeft over de tracks?

Je zit op een forum en je hebt met mensen te maken die een eigen mening hebben. Laat iedereen zijn mening dan ook in zijn waarde en ga niet op elke zin van iemand janken omdat je het niet met hem eens bent.


Ergens heb je een punt, maar bij mij zijn zulke uitspattingen eens in de zoveel tijd zo en bij 10 posts, en niet jarenlang bij duizenden posts. Denk je dat een groot deel van het forum een hekel heeft aan SVB (zijn posts) dat dit een of andere, nergens op gebaseerde, blinde haat is? Nee, er zit altijd wel een beweegreden achter. Ja, theoretisch gezien moet iedereen overal zijn eigen mening over kunnen hebben zonder die hoeven te verantwoorden. In de praktijk werkt het niet zo. Dus hou ik soms mijn mening over platen in om verdere onnodige discussie te vermijden. En trouwens, ik plaats net zo goed 10 negatieve posts achter elkaar als ik iets bagger vind hoor. Maar dan laat ik het dan ook weer een tijdje bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2018 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een gedoe, zeg. xd Gaat helemaal nergens meer om, jeeeezus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2018 15:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind dit geen leuke discussie meer! :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2018 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

Laten we dan nu ontopic verder ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2018 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Ergens heb je een punt, maar bij mij zijn zulke uitspattingen eens in de zoveel tijd zo en bij 10 posts, en niet jarenlang bij duizenden posts. Denk je dat een groot deel van het forum een hekel heeft aan SVB (zijn posts) dat dit een of andere, nergens op gebaseerde, blinde haat is? Nee, er zit altijd wel een beweegreden achter. Ja, theoretisch gezien moet iedereen overal zijn eigen mening over kunnen hebben zonder die hoeven te verantwoorden. In de praktijk werkt het niet zo. Dus hou ik soms mijn mening over platen in om verdere onnodige discussie te vermijden. En trouwens, ik plaats net zo goed 10 negatieve posts achter elkaar als ik iets bagger vind hoor. Maar dan laat ik het dan ook weer een tijdje bij.

Sjongejongejonge.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2018 16:50 
 
Hardtraxx Crew

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2018 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
ULTIMO schreef:
Dus eerst beweer je iets wat eigenlijk al onzin is en als iemand om een voorbeeld vraagt ga je maar zeggen 'je hep pech'


Svb in een notendop

Ik geef je in ieder geval tekst en uitleg waarom ik vind wat ik vind. Je krijgt argumenten, je krijgt voorbeelden van sets waar tracks in zitten die ik hier op vind lijken, dus ja pech als dat niet voldoet aan jou exacte eis wat je wilt horen. Ik meld inhoudelijk iig een stuk meer dan jij. Jij komt niet verder dan iemand ter verantwoording roepen (want dat is eigenlijk een soort van wat je doet/probeert met die vraag) zeggen dat iemands mening onzin is, zonder zelf ook maar 1 tegen argument te geven waarom jij deze climaxen wel bijzonder vind. Leg dat dan zelf ook eens uit en kom met argumenten. Dan krijg je al een hele andere dialoog, dan wanneer je alleen maar de andere persoon om iets vraagt en zelf met 0 argumenten komt waarom je het met iemand oneens bent.

THArdstyler schreef:
Svbtwee schreef:
Wanneer een Devin Wild of Keltek deze track in hun set zouden draaien, zou die behoorlijk uit de toon vallen.

Dit is ook een mooie, lopen zeuren over 13/12 om vervolgens (min of meer) te zeggen dat variatie in een set ook niet goed is :lol:

Ja man dat zeg ik daar echt mee. Als Wasted Penguinz morgen een plaat van Angerfist draait in hun set draait en jij er iets van zegtdat dat misplaatst is/uit de toon valt, ben je tegen variatie in sets!!

Heeft er geen drol mee te maken.


Ik stel oprecht een vraag en breng het netjes en ipv je zogenaamd ter verantwoording te roepen zeg ik netjes dat ik me niet kan vinden in jouw reactie. Jezus kerel. Ik heb niks tegen je maar ik begrijp nu eindelijk waarom velen hier een hekel hebben aan jou.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle