Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 08:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
InfinI schreef:
Dat ontken ik ook niet. Ik heb het puur over deze plaat in vergelijking met Primetime en hoe je daar als artiest mee omgaat. Zo'n grote overeenkomst tussen 2 platen zie je bijna nooit.


Neeeuuuh :lol:

Zeker niet een Frontliner, B-Front, Brennan Heart, Da Tweekaz, Hardstyle Mafia, Delete nee. Die maken nooit iets wat enorm op elkaar lijkt :lol:

Haha en als je platen maakt die niet op elkaar lijken dan heb je niet je eigen stijl... Ik heb even zitten denken maar kan eigenlijk niemand noemen die constant anders klinkende tracks maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 09:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

hET iS EeN RamP!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 10:58 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
InfinI schreef:
Dat ontken ik ook niet. Ik heb het puur over deze plaat in vergelijking met Primetime en hoe je daar als artiest mee omgaat. Zo'n grote overeenkomst tussen 2 platen zie je bijna nooit.


Neeeuuuh :lol:

Zeker niet een Frontliner, B-Front, Brennan Heart, Da Tweekaz, Hardstyle Mafia, Delete nee. Die maken nooit iets wat enorm op elkaar lijkt :lol:

Voor de zoveelste keer: Niet tot deze hoogte en al helemaal niet achter elkaar. Als je dat verschil niet hoort heb je poep in je oren. Dat geldt ook voor jou Parvuz. Ik ga niet nog een keer uitleggen waar het hier fout gaat omdat jullie simpelweg de moeite niet eens nemen om te lezen wat er precies staat. Net al voor de 2e keer gedaan dus zoek t maar uit met jullie op de man spelende kinderachtige gedrag. Reageer óf inhoudelijk, lees wat er gezegd wordt en probeer het te ontkrachten, maar kom niet met zulke kansloze argumenten waarbij je het punt niet eens aanhaalt.

Als je iets niet begrijpt, hou je muil dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 11:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Voor de zoveelste keer: Niet tot deze hoogte en al helemaal niet achter elkaar. Als je dat verschil niet hoort heb je poep in je oren. Dat geldt ook voor jou Parvuz. Ik ga niet nog een keer uitleggen waar het hier fout gaat omdat jullie simpelweg de moeite niet eens nemen om te lezen wat er precies staat. Net al voor de 2e keer gedaan dus zoek t maar uit met jullie op de man spelende kinderachtige gedrag.

Als je iets niet begrijpt, hou je muil dan. Jullie zijn zo overduidelijk niet bereid om inhoudelijk in te gaan op wat ik zeg, überhaupt gewoon ff de moeite lezen wat er precies staat lijkt zelfs al te moeilijk te zijn. Dus reageer dan ook niet...


Hahahahahahahah :lol:

So triggered, such borderline.

Ik snap uberhaupt eigenlijk niet waarom iemand, of ik, nog in discussie gaat met dit kind als je bovenstaand bericht leest
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 11:04 
 
Hardtraxx Addict

Precies. Zoals ik zei: Als je niets niet begrijpt, hou je muil dan.

En triggered? Really? Als er iemand hier triggered is dan zijn jullie het die er niet tegen kunnen dat er iemand hier een andere mening heeft dan de rest :lol: Hypocrite much?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 11:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Precies. Zoals ik zei: Als je niets niet begrijpt, hou je muil dan.


Waarom praat je dan nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 11:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik help het topic wel even mee naar de 10 pagina's. Gun het ze van harte

/insert kutrant
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 11:10 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
InfinI schreef:
Precies. Zoals ik zei: Als je niets niet begrijpt, hou je muil dan.


Waarom praat je dan nog.

Tegen jezelf praten is geen goed teken.
Oh en ik typ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gvd man :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij zijn jullie punten wel duidelijk nu! Vecht het maar verder uit via PB’s als het nodig is maar niet hier :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 11:12 
 
Hardtraxx Addict

Inhoudelijk een punt maken en vervolgens op de man reacties krijgen zonder inhoudelijke argumenten.
't Lijkt Hardtraxx wel joh..

Kut, verkeerde forum!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 11:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Inhoudelijk een punt maken en vervolgens op de man reacties krijgen zonder inhoudelijke argumenten.
't Lijkt Hardtraxx wel joh..

Kut, verkeerde forum!


In b4 warn/ban

TiMOTHYb schreef:
Ik help het topic wel even mee naar de 10 pagina's. Gun het ze van harte

/insert kutrant


Met zulke unieke nummers, verdienen zij het wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 11:14 
 
Hardtraxx Addict

Als er iemand hier een warn/ban verdient ben jij het wel, de tering wat help jij het niveau naar beneden zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 11:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Als er iemand hier een warn/ban verdient ben jij het wel, de tering wat help jij het niveau naar beneden zeg


He, ik ben het een keer met je eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Liefde mensen (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb eens een beetje respect voor elkaar man. Een normale discussie moet toch niet zo moeilijk zijn? Jullie hebben beide een warn te pakken. Dus klaar nu met deze onzin
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 18:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Had nog niet gereageerd op de clip. Erg vermakelijke video. Vooral die trainingspakken. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik snap uberhaupt eigenlijk niet waarom iemand, of ik, nog in discussie gaat met dit kind als je bovenstaand bericht leest

Maar even heel eerlijk, vind je dat je nou echt heel constructief op hem in bent gegaan op de afgelopen 2 pagina’s? Ik kan het eigenlijk niet eens een discussie noemen, het is meer uitlachen van hoe InfinI naar deze track kijkt. Misschien een merkwaardige mening in de optiek van meesten, maar hij is in ieder geval bereid om er inhoudelijk op in te gaan. Daar kunnen bepaalde personen nog wat van leren. Anderzijds hoeft InfinI dan ook weer niet zijn mening / hoe hij deze plaat ervaart op een vrij doordrammende manier te schetsen als feit. Tot zover ongevraagd bemoeien, carry on :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik waardeer zeker dat hij er inhoudelijk op reageert (gebeurt niet altijd op dit forum). Echter raakt zijn bericht kant noch wal.

Ja er worden dezelfde sounds gebruikt. Maar dat zijn de sounds die typerend zijn voor Primeshock. En zo heeft elke artiest/producer zijn eigen unieke sounds.

Qua opbouw van track lijken de 2 ook wel op elkaar, maar om te zeggen dat het dezelfde track is vind ik bullshit. Het concept is hetzelfde (catchy, niet al te moeilijke vocal, energieke opbouw en een climax met snelle noten), het eindresultaat is verschillend. Ja, je hoort dat het dezelfde producer is. Maar is dat nou zo slecht?

Naar mijn mening ben je te kritisch. Blackburn en Aeros draaien al best wat jaren mee maar zijn met deze nieuwe act (BMBSQD en nu Primeshock) misschien nog een beetje aan het zoeken naar hun eigen stijl. Qua sounds hoor je meteen van wie het nu af komt, net als bij MYST bijvoorbeeld, en dat is alleen maar positief. Geen 13/12 rommel zoals er vandaag de dag veel geproduceerd wordt.


En gebrek aan creativiteit ? Dat je dat durft te zeggen, bah.
Luister ook even naar andere recent geproduceerde platen van deze heren (genius blootleg bijvoorbeeld).
Herkenbare sounds, compleet andere plaat, herkenbaar maar toch uniek.

Van veel artiesten kun je (terecht) zeggen dat de creativiteit ontbreekt. Maar bij deze gasten beledig je naar mijn mening gewoon door dat te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2018 09:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die laatste zin is zo treffend
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 16:45 
 
Hardtraxx Addict

ULTIMO schreef:
Ik waardeer zeker dat hij er inhoudelijk op reageert (gebeurt niet altijd op dit forum). Echter raakt zijn bericht kant noch wal.

Ja er worden dezelfde sounds gebruikt. Maar dat zijn de sounds die typerend zijn voor Primeshock. En zo heeft elke artiest/producer zijn eigen unieke sounds.

Qua opbouw van track lijken de 2 ook wel op elkaar, maar om te zeggen dat het dezelfde track is vind ik bullshit. Het concept is hetzelfde (catchy, niet al te moeilijke vocal, energieke opbouw en een climax met snelle noten), het eindresultaat is verschillend. Ja, je hoort dat het dezelfde producer is. Maar is dat nou zo slecht?

Naar mijn mening ben je te kritisch. Blackburn en Aeros draaien al best wat jaren mee maar zijn met deze nieuwe act (BMBSQD en nu Primeshock) misschien nog een beetje aan het zoeken naar hun eigen stijl. Qua sounds hoor je meteen van wie het nu af komt, net als bij MYST bijvoorbeeld, en dat is alleen maar positief. Geen 13/12 rommel zoals er vandaag de dag veel geproduceerd wordt.


En gebrek aan creativiteit ? Dat je dat durft te zeggen, bah.
Luister ook even naar andere recent geproduceerde platen van deze heren (genius blootleg bijvoorbeeld).
Herkenbare sounds, compleet andere plaat, herkenbaar maar toch uniek.

Van veel artiesten kun je (terecht) zeggen dat de creativiteit ontbreekt. Maar bij deze gasten beledig je naar mijn mening gewoon door dat te zeggen.

Toch even hier op reageren.

Alles wat je beschrijft als claims van mij tover je om tot wat jij denkt dat ik volgens jou heb willen zeggen. Met andere woorden: Je leest alleen hetgeen wat je wíl lezen. Daar bovenop trek je vervolgens conclusies die ik nergens maak, waarmee je aanleiding geeft om hetzelfde grapje als hierboven te herhalen. En daar heeft niemand zin in denk ik. Ik wil het best voor je opsommen als je 't echt niet ziet, maar deze reactie getuigt dusdanig van kortzichtigheid... Volgens mij heb je de helft niet eens gelezen, tenminste, je herhaalt een beetje wat hierboven wordt gezegd maar dan met argumenten die nergens op aansluiten. En daar ga ik dus echt niet voor een derde keer (!) voor opdraaien, gezien ik de helft van je claims al eerder heb herhaald en uitgelegd aan die twee lamballen hierboven. Lees het nog maar eens aandachtig terug, want het enige dat hier kant noch wal raakt zijn jouw "benaderingen" (want meer is het ook niet) van wat ik heb gezegd.

Ja ik ben kritisch ja, en wellicht té kritisch. Prima, maar kom dan in ieder geval met argumenten aanzetten die daadwerkelijk aansluiten op hetgeen waar je op reageert, en niet op conclusies die je zélf trekt uit quotes die niet kloppen. Meteen beginnen met dat iemands bericht kant noch wal raakt is dan ook wellicht niet echt de slimste keuze om je reactie mee te beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha oke prima pik
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 08:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik word zeer vrolijk van deze plaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Ja ik ben kritisch ja, en wellicht té kritisch.

Nee, je zeikt om het zeiken. Niks met kritisch te maken.
Je comments slaan kant noch wal.

Over de track: Leuke track, maar heb meer met Primetime.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle