Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Nuracore wrote:Sorry maar ik geloof jullie bron gewoon echt niet
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 13 days ago
The Ace of Bass wrote:Echt een fijne schijf weer! Wat hier boven ook al vaker is gezegd, groot fan van de podcast en de sets! :thumbsup:
Dit x100
:drool:
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Die break vind ik erg Da Tweekaz achtig, en dat mag ik wel :loving:
Vette track! :thumbsup: :thumbsup:
Artiest
212 posts member since 2018
last seen Aug 2026
Haha echt nice deze reacties, thanks! :clap:
De track is nu uit en beschikbaar voor streaming (ookal was streaming al een tijdje mogelijk door de Defqon.1 CD feature) :woot:

https://losecontrolmusic.lnk.to/TargetTrainingTX
G
Hardtraxxer
563 posts member since 2016
last seen Jul 2026
Klinkt weer erg fijn en energiek :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Zamble wrote:Deze plaats is zo mega he. Al kapot geluisterd en blijft genieten
Echt dit! Heel vet ook de support die ze krijgen! :worship:
Artiest
212 posts member since 2018
last seen Aug 2026
De officiële videoclip is hier! Was echt leuk om deze te maken, enjoy guys :woot:

View on YouTube
Last edited by Primeshock on 24 Jul 2018 18:34, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2026
:lol: heerlijk dit. Dit oude trainingspakken ook echt xd
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Hehe :D

Zijn die 2 gasten familie? Ze lijken wel een beetje op jullie. xd
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Haha geniale videoclip :lol:
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Dit is eigenlijk gewoon Primetime maar dan net iets anders? :P Kicks, synths en veel samples zijn identiek zo op 't eerste gehoor, zelfs het thema over motivation en zo.

Prima plaatje verder hoor, lollig clipje ook, maar je schiet wel tekort aan diversiteit zo.
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2026
Dat hadden ze toch ook gezegd? Een soort van follow-up van Primetime.
Schieten te kort aan diversiteit? Het pas de tweede plaat met die sounds xd
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ja jeetje zeg, Rebelion is zelfs nog diverser!!!1!
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
InfinI wrote: maar je schiet wel tekort aan diversiteit zo.
Pff zeg, zijn dr een keer producers die unieke muziek maken (en heel divers overigens), ga je lopen mauwen dat 1 van hun platen teveel op een andere plaat lijkt :lol:
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 5 hours ago
Broken Balance wrote:Ja jeetje zeg, Rebelion is zelfs nog diverser!!!1!
Is dat zo?
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Iets te kritisch naar mijn mening ja. Je mag als artiest best voor een bepaalde korte tijd, in dezelfde sound produceren
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Image
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ik dig dit stijltje zo erg. :loving:

Doet me denken aan een soort combi van AVIO Josh & Wesz en NSCLT.
I
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2025
The Ace of Bass wrote:Dat hadden ze toch ook gezegd? Een soort van follow-up van Primetime.
Dan is het een ander verhaal als het met voorbedachte rade gedaan wordt. Dat wist ik niet, dus dat scheelt :) maar:
The Ace of Bass wrote:Schieten te kort aan diversiteit? Het pas de tweede plaat met die sounds xd
Alsnog komen er echt te veel identieke onderdelen van de plaat op exact dezelfde manier terug. Ik heb Primetime redelijk kapotgeluisterd inmiddels en dat maakt deze plaat ontzettend saai imo.
RoyAPO wrote:Iets te kritisch naar mijn mening ja. Je mag als artiest best voor een bepaalde korte tijd, in dezelfde sound produceren
Er zit een verschil tussen behoud van stijl en behoud van geluid, waarbij het laatste gewoon duidt op het aanhouden van hetzelfde geluid in meerdere tracks (zelfde samples en evt wat vervormd of aangepast). In principe niks mis mee, elke producer heeft zo zijn soundbank en laat eerder gebruikte samples terugkomen, maar deze plaat bevat voor het grootste deel gewoon letterlijke kopieën van samples uit 1 enkele andere plaat. Dit is gewoon Primetime maar dan net even omgehusseld. En zoals ik eerder al zei, zelfs het thema is hetzelfde. Echt sorry, maar dat is feitelijk gewoon gebrek aan creativiteit, hoe je het ook went of keert. Prima als je je geluid behoudt, maar doe het dan goed en kopieer niet 80% van je vorige plaat, dat is gewoon een matige vertoning. Ik denk dat meer dan 90% van de tijd in het maken van de clip heeft gezeten dan de plaat zelf. Maargoed het valt in de smaak bij de meeste mensen, dus als het werkt dan werkt het I guess. :whistle:
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Pff gebrek aan creativiteit zegt ie. :lol:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Je weet wie het zegt.

Vergeleken met hem is svb de grootste kenner hier.
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2026
InfinI wrote:Echt sorry, maar dat is feitelijk gewoon gebrek aan creativiteit, hoe je het ook went of keert.
Denk je niet dat dit eerder een gevalletje: "Hey, we hebben nog een vet goed idee voor een track welke vet goed met deze sounds past!" is?
infinl wrote: Prima als je je geluid behoudt, maar doe het dan goed en kopieer niet 80% van je vorige plaat, dat is gewoon een matige vertoning. Ik denk dat meer dan 90% van de tijd in het maken van de clip heeft gezeten dan de plaat zelf.
Ik vind dit zelfs wel wat ver gaan om te zeggen :/ Niet alleen omdat ik er echt totaal niet mee eens ben, maar ook omdat Primeshock (of BMBSQD) toch wel redelijk vernieuwend en divers zijn en zijn geweest in hun sound en tracks. Ik heb het zelf ieder geval nooit 13/12 gevonden oid.
I
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2025
Dat ontken ik ook niet. Ik heb het puur over deze plaat in vergelijking met Primetime en hoe je daar als artiest mee omgaat. Zo'n grote overeenkomst tussen 2 platen zie je bijna nooit.

Grappig hoe sommigen hier mijn reacties lezen en meteen de conclusie trekken dat ik de complete artiesten en alllllllll hun producties over een kam aan het scheren ben. *Hardtraxx in een notendop*
The Ace of Bass wrote:
InfinI wrote:Echt sorry, maar dat is feitelijk gewoon gebrek aan creativiteit, hoe je het ook went of keert.
Denk je niet dat dit eerder een gevalletje: "Hey, we hebben nog een vet goed idee voor een track welke vet goed met deze sounds past!" is?
Welk idee is dat dan volgens jou? Want volgens mij is het "idee" wat jij beschrijft precies hetzelfde idee als wat ze met Primetime ook hadden, gezien dat vrijwel exact dezelfde plaat is met exact dezelfde samples en thematiek (zoals ik hierboven heb uitgelegd). Dus nee sorry, ik zie hier geen enkele vorm van creativiteit.

Het enige wat hier creatief is is het clipje; iets wat hier los van staat en absoluut geen reden vormt om de plaat in kwestie goed te praten.
Last edited by InfinI on 02 Aug 2018 23:24, edited 4 times in total.
I
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2025
Edit: Oeps dit moest een editje zijn op de vorige post :$ Kan dus weg
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
InfinI wrote:Dat ontken ik ook niet. Ik heb het puur over deze plaat in vergelijking met Primetime en hoe je daar als artiest mee omgaat. Zo'n grote overeenkomst tussen 2 platen zie je bijna nooit.
Neeeuuuh :lol:

Zeker niet een Frontliner, B-Front, Brennan Heart, Da Tweekaz, Hardstyle Mafia, Delete nee. Die maken nooit iets wat enorm op elkaar lijkt :lol: