Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Sorry maar ik geloof jullie bron gewoon echt niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Echt een fijne schijf weer! Wat hier boven ook al vaker is gezegd, groot fan van de podcast en de sets! :thumbsup:


Dit x100
:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 13:59 
 
Hardtraxx Addict

Die break vind ik erg Da Tweekaz achtig, en dat mag ik wel :loving:
Vette track! :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 21:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Haha echt nice deze reacties, thanks! :clap:
De track is nu uit en beschikbaar voor streaming (ookal was streaming al een tijdje mogelijk door de Defqon.1 CD feature) :woot:

https://losecontrolmusic.lnk.to/TargetTrainingTX
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 23:23 
 
Hardtraxxer

Klinkt weer erg fijn en energiek :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2018 07:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Deze plaats is zo mega he. Al kapot geluisterd en blijft genieten

Echt dit! Heel vet ook de support die ze krijgen! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 17:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

De officiële videoclip is hier! Was echt leuk om deze te maken, enjoy guys :woot:

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 18:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol: heerlijk dit. Dit oude trainingspakken ook echt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hehe :D

Zijn die 2 gasten familie? Ze lijken wel een beetje op jullie. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha geniale videoclip :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 16:22 
 
Hardtraxx Addict

Dit is eigenlijk gewoon Primetime maar dan net iets anders? :P Kicks, synths en veel samples zijn identiek zo op 't eerste gehoor, zelfs het thema over motivation en zo.

Prima plaatje verder hoor, lollig clipje ook, maar je schiet wel tekort aan diversiteit zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 16:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat hadden ze toch ook gezegd? Een soort van follow-up van Primetime.
Schieten te kort aan diversiteit? Het pas de tweede plaat met die sounds xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 16:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja jeetje zeg, Rebelion is zelfs nog diverser!!!1!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
maar je schiet wel tekort aan diversiteit zo.


Pff zeg, zijn dr een keer producers die unieke muziek maken (en heel divers overigens), ga je lopen mauwen dat 1 van hun platen teveel op een andere plaat lijkt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 19:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ja jeetje zeg, Rebelion is zelfs nog diverser!!!1!


Is dat zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iets te kritisch naar mijn mening ja. Je mag als artiest best voor een bepaalde korte tijd, in dezelfde sound produceren
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 08:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 08:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik dig dit stijltje zo erg. :loving:

Doet me denken aan een soort combi van AVIO Josh & Wesz en NSCLT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 12:51 
 
Hardtraxx Addict

The Ace of Bass schreef:
Dat hadden ze toch ook gezegd? Een soort van follow-up van Primetime.

Dan is het een ander verhaal als het met voorbedachte rade gedaan wordt. Dat wist ik niet, dus dat scheelt :) maar:

The Ace of Bass schreef:
Schieten te kort aan diversiteit? Het pas de tweede plaat met die sounds xd

Alsnog komen er echt te veel identieke onderdelen van de plaat op exact dezelfde manier terug. Ik heb Primetime redelijk kapotgeluisterd inmiddels en dat maakt deze plaat ontzettend saai imo.

RoyAPO schreef:
Iets te kritisch naar mijn mening ja. Je mag als artiest best voor een bepaalde korte tijd, in dezelfde sound produceren

Er zit een verschil tussen behoud van stijl en behoud van geluid, waarbij het laatste gewoon duidt op het aanhouden van hetzelfde geluid in meerdere tracks (zelfde samples en evt wat vervormd of aangepast). In principe niks mis mee, elke producer heeft zo zijn soundbank en laat eerder gebruikte samples terugkomen, maar deze plaat bevat voor het grootste deel gewoon letterlijke kopieën van samples uit 1 enkele andere plaat. Dit is gewoon Primetime maar dan net even omgehusseld. En zoals ik eerder al zei, zelfs het thema is hetzelfde. Echt sorry, maar dat is feitelijk gewoon gebrek aan creativiteit, hoe je het ook went of keert. Prima als je je geluid behoudt, maar doe het dan goed en kopieer niet 80% van je vorige plaat, dat is gewoon een matige vertoning. Ik denk dat meer dan 90% van de tijd in het maken van de clip heeft gezeten dan de plaat zelf. Maargoed het valt in de smaak bij de meeste mensen, dus als het werkt dan werkt het I guess. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff gebrek aan creativiteit zegt ie. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 16:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Je weet wie het zegt.

Vergeleken met hem is svb de grootste kenner hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 17:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Echt sorry, maar dat is feitelijk gewoon gebrek aan creativiteit, hoe je het ook went of keert.

Denk je niet dat dit eerder een gevalletje: "Hey, we hebben nog een vet goed idee voor een track welke vet goed met deze sounds past!" is?

infinl schreef:
Prima als je je geluid behoudt, maar doe het dan goed en kopieer niet 80% van je vorige plaat, dat is gewoon een matige vertoning. Ik denk dat meer dan 90% van de tijd in het maken van de clip heeft gezeten dan de plaat zelf.

Ik vind dit zelfs wel wat ver gaan om te zeggen :/ Niet alleen omdat ik er echt totaal niet mee eens ben, maar ook omdat Primeshock (of BMBSQD) toch wel redelijk vernieuwend en divers zijn en zijn geweest in hun sound en tracks. Ik heb het zelf ieder geval nooit 13/12 gevonden oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 22:50 
 
Hardtraxx Addict

Dat ontken ik ook niet. Ik heb het puur over deze plaat in vergelijking met Primetime en hoe je daar als artiest mee omgaat. Zo'n grote overeenkomst tussen 2 platen zie je bijna nooit.

Grappig hoe sommigen hier mijn reacties lezen en meteen de conclusie trekken dat ik de complete artiesten en alllllllll hun producties over een kam aan het scheren ben. *Hardtraxx in een notendop*

The Ace of Bass schreef:
InfinI schreef:
Echt sorry, maar dat is feitelijk gewoon gebrek aan creativiteit, hoe je het ook went of keert.

Denk je niet dat dit eerder een gevalletje: "Hey, we hebben nog een vet goed idee voor een track welke vet goed met deze sounds past!" is?

Welk idee is dat dan volgens jou? Want volgens mij is het "idee" wat jij beschrijft precies hetzelfde idee als wat ze met Primetime ook hadden, gezien dat vrijwel exact dezelfde plaat is met exact dezelfde samples en thematiek (zoals ik hierboven heb uitgelegd). Dus nee sorry, ik zie hier geen enkele vorm van creativiteit.

Het enige wat hier creatief is is het clipje; iets wat hier los van staat en absoluut geen reden vormt om de plaat in kwestie goed te praten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 23:01 
 
Hardtraxx Addict

Edit: Oeps dit moest een editje zijn op de vorige post :$ Kan dus weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 08:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Dat ontken ik ook niet. Ik heb het puur over deze plaat in vergelijking met Primetime en hoe je daar als artiest mee omgaat. Zo'n grote overeenkomst tussen 2 platen zie je bijna nooit.


Neeeuuuh :lol:

Zeker niet een Frontliner, B-Front, Brennan Heart, Da Tweekaz, Hardstyle Mafia, Delete nee. Die maken nooit iets wat enorm op elkaar lijkt :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle