Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 13:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hope en Terrordome kende ik al en net even alle previews beluisterd. Kan toch wel de conclusie trekken dat dit echt een divers album wordt met zeker 6 tracks ik lekker vind; The Responsibility, Paranoid, Everywhere, Robots to the System en de twee eerder genoemde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 19:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

PhutureNoize schreef:
AhDaaro schreef:
Iemand enig idee of er volledige tracks op dit album komen of edits?


Op de CD komt een speciale album mix, fulls worden digitaal gereleased.

Als samplers dan? Op juno staat namelijk dat het allemaal radio edits zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 19:25 
 
Hardtraxx Veteran

Heb tot nu toe alleen Terrordome, Hope en die plaat met Omegatypez geluisterd. Ik laat me overmorgen verassen. Heb wel zin in dit album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 20:38 
 
Hardtraxxer



Jesus wat klinkt dit lekker :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 20:40 
 
Artiest



Yo mensen, we hebben een promomixje voor The Qontinent gemaakt. De mix bevat een lange(re) preview van de collab met Ran-D, een aantal album tracks & daarnaast nog wat tracks van andere artiesten die op de 'The Terminal' stage draaien gedurende het 'The Qontinent' weekend! :)

En nog wat duidelijkheid omtrent de releasing van het album:

Aanstaande donderdag worden de radio edits & een speciale albummix gereleased. Dit hebben we besloten omdat we echt een verhaallijn in het album verwerkt hebben & we hopen zo dat mensen het volledige album gaan beluisteren / ervaren.

De fulls worden in de maand na de album release uitgebracht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De 's' in https weghalen.




Ik laat me verrassen overmorgen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 20:43 
 
Artiest

_theon_ schreef:
De 's' in https weghalen.


Thanks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 23:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paranoid is heel dik. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 08:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een gaaf album zeg, echt gaaf gedaan met dat hele verhaal :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 10:59 
 
Hardtraxxer

RadicelArmy schreef:
Paranoid is heel dik. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 12:42 
 
Hardtraxx Addict

Paranoid erg dikke track!! verder zitten er nog wel paar goede tracks tussen.
Goed gevarieerd album :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 16:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zeer geslaagd album! Zit weinig tussen wat ik echt niks aan vind. Hope, Paranoid en Everywhere zijn voor mij de uitschieters, alle drie hele toffe platen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 16:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt een heel vet album, kan Phuture Noize ontzettend waarderen met hun originele sounds :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 16:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Staat momenteel aan! Erg fijne tracks tot op heden. Die sfeer en feelings in Lost Control. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 17:56 
 

een fijn album, de laatste 2 tracks vind ik iets minder en vooral bij de laatste heb ik zoiets van is het nou eens afgelopen maar verder is de rest gewoon hardstikke vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het voelt voor mij echt alsof ik meegenomen wordt in het verhaal, doel van het album bereikt dus! Kwalitatief hoogstaand album met fijne tracks, luistert lekker weg. Om het even op z'n sandervanbruggens te doen: 8,5.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 21:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Het voelt voor mij echt alsof ik meegenomen wordt in het verhaal, doel van het album bereikt dus! Kwalitatief hoogstaand album met fijne tracks, luistert lekker weg. Om het even op z'n sandervanbruggens te doen: 8,5.

Dat had ik met het album van Audiofreq ook. Een album dat je meeneemt in het verhaal luistert veel lekkerder weg, met een hoge replay value. Top album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Binnenkort maar even een langer reviewtje schrijven, maar jezus nu al 3x beluistert en ik moet zeggen wat een parel dit album. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 05:31 
 
Hardtraxx Veteran

Gadverredamme. Wat een heerlijke muziek. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy shit zeg. Dit album gaat vol over mijn verwachtingen heen. Wat een heerlijk divers album. Favorieten voor mij zijn Freedom, Hope, Responsibility, Everywhere, Terrordome en Times Moves On. Who, Lost Control en Don't Give Up begin ik ook erg te waarderen. De rest is ook vet, alleen Paranoid vind ik niet zoveel aan. Maar wat een album :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm.. Ik vind eigenlijk alleen die plaat met Ran-D wel te doen, verder niks bijzonders eigenlijk.. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 14:07 
 
Hardtraxx Elite

Gister binnengekregen en wat een album :loving: Erg divers ook, vind lost control echt een geniale plaat ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 23:47 
 
Hardtraxxer

To Govern had ik graag in een "normaal" nummer gehoord. Wat een vet stukje is dat zeg ! Verder album is zeker wel nice !
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren dit album geluisterd, alles wat ik daarna luisterde klonk nergens meer naar vergeleken met dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 13:49 
 

Ik vind dit wel tof, heb m opgezet en me geen moment verveeld. Zitten paar leuke plaatjes tussen!
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle