Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2023 08:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die 2e climax van Burst Of Light :love: :love:

Overall echt een geweldig album weer!! Op het eind zitten wel wat mindere-/klotekicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2023 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
Hoop dat hij ook weer een LP van maakt! :)

Zag gisteren in een bericht van Hardnews dat deze binnenkort te bestellen zal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2023 00:43 
 
Hardtraxx Veteran

Stars Are Tumbling Out Of The Sky :worship:

Komen hier allemaal nog extended releases van, dat iemand weet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2023 08:58 
 
Hardtraxxer

Fantastisch album weer van deze man! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2023 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
TkTT schreef:
Hoop dat hij ook weer een LP van maakt! :)

Zag gisteren in een bericht van Hardnews dat deze binnenkort te bestellen zal zijn.

Hoop dat je het op tijd gezien hebt, maar is inmiddels al weer uitverkocht. Pre order geplaatst :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2023 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inmiddels al een flinke tijd verder en de vinyl nog steeds niet mogen ontvangen. Ook 0 communicatie via socials (of ik heb het gemist), PB of e-mail. Slechte zaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2023 15:49 
 
Hardtraxxer

THArdstyler schreef:
Inmiddels al een flinke tijd verder en de vinyl nog steeds niet mogen ontvangen. Ook 0 communicatie via socials (of ik heb het gemist), PB of e-mail. Slechte zaak.

Ik kreeg hem zo'n twee weken geleden... Duurde verrekte lang.

Edit: ik had het over de CD sorry
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2023 16:03 
 
Artiest

THArdstyler schreef:
Inmiddels al een flinke tijd verder en de vinyl nog steeds niet mogen ontvangen. Ook 0 communicatie via socials (of ik heb het gemist), PB of e-mail. Slechte zaak.


Toevallig net gepost op insta, maar ik wil het hier nog even laten weten:

We hebben voor deze vinyl/cd met een nieuwe fabrikant gewerkt door de designkeuzes van de vinyl, waarbij ons contactpersoon halverwege het proces op vakantie ging. Dat is natuurlijk geen probleem, alleen de order was daardoor intern niet goed verwerkt en kon dus uiteindelijk pas weer later toegevoegd worden aan hun productie planning.. Dat is natuurlijk lullig en wij zijn ook niet blij met hoe dit verlopen is en gaan er ons uiterste best voor doen dat dit niet meer voor gaat komen. Ik heb gewacht met de communicatie totdat ik uiteindelijk duidelijkheid had wat nou de exact planning voor de productie ging worden. Ik hoop dat jullie het begrijpen en ik hoop dat deze vertraging eenmalig blijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2023 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt voor je reactie, begrijpelijk verhaal verder ook. We wachten nog even rustig af ;)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle