Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 19:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PhutureNoize schreef:
Ik val op het moment tussen 2 kampen in. Ik ben niet de rebelste raw knul vd scene, maar maak ook zeker geen meezingers. De rawscene wordt alleen maar harder en harder, daardoor ben ik voor een promoter lastig te plaatsen, ook al krijg ik echt enorm veel positieve reacties en support (daar ben ik natuurlijk erg blij om). Bijvoorbeeld artiesten als Jason Payne, Requiem en Regain zijn op het moment de grootste groeiers in de scene en die maken/draaien echt extreme en schreeuwende raw, dat is een goed voorbeeld daarvan.

Ik zie ook dat ik daardoor geplaatst wordt vroeg op een rawstage, maar ben niet populair genoeg om laat op een mainstage te staan omdat mijn muziek (te) complex is of niet in de smaak valt in dit publiek.

Anyway, ik ben altijd bezig om plaatjes te maken die thuis EN op de dansvloer vet zijn, en vooral wil ik dat het publiek iets voelt als ik een plaat maak. Ik vind hardstyle daar een ideaal genre voor. Dit is alleen op het moment niet wat het normale publiek zoekt en dat merk ik natuurlijk ook. Alleen ik ben van mening dat als je vette muziek maakt en als het mensen raakt dat het allemaal goed komt! :)


Dan hoop ik dat ik je komende Defqon.1 vroeg op de main kan zien. :D
Nu we toch bezig zijn... sta je liever vroeg op een mainstage of later op een raw stage, en waarom? :$ - Of zou je jezelf eerder later plaatsen op een mainstage -
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 22:11 
 
Hardtraxxer

PhutureNoize schreef:
als je vette muziek maakt en als het mensen raakt dat het allemaal goed komt! :)


Het komt met jou sowieso goed! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 07:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Save Me :love:
Die andere 2 zijn ook behoorlijk vet. Lekkere sounds. Zeker een geslaagde EP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 17:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Nu we toch bezig zijn... sta je liever vroeg op een mainstage of later op een raw stage, en waarom? :$ - Of zou je jezelf eerder later plaatsen op een mainstage -


Hij heeft het over laat op de main en vroeg op de raw :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 21:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
SAIN7 schreef:
Nu we toch bezig zijn... sta je liever vroeg op een mainstage of later op een raw stage, en waarom? :$ - Of zou je jezelf eerder later plaatsen op een mainstage -


Hij heeft het over laat op de main en vroeg op de raw :D


PhutureNoize schreef:
Ik zie ook dat ik daardoor geplaatst wordt vroeg op een rawstage, maar ben niet populair genoeg om laat op een mainstage te staan omdat mijn muziek (te) complex is of niet in de smaak valt in dit publiek.


Jaaaa, oke. Maar bedoel dan wat hij zelf liever zou willen. :$
Of moet hij dan voor zichzelf te harde tracks produceren die daardoor zijn boodschap niet meer goed overbrengen..
In ieder geval, Marco maakt zeker goede tracks en sinds 'Fire Power' al fan, terwijl ik toen nog niet wist dat het jouw/jullie track was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 20:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik hoor nu pas hoe ongelooflijk goed deze EP is.. :drool:

Enclosure m'n favoriet. Top vocals en brute kicks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 04:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Ik hoor nu pas hoe ongelooflijk goed deze EP is.. :drool:


Luister m ook nu pas, Existence Through Sound is echt bazig :drool:
Enclosure heeft een heerlijk mid-intro, melodie doet me wel enorm denken aan Somebody.
Save Me heb ik minder mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 19:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Enclosure m'n favoriet.

Eens, blijf deze maar opzetten. Komt in m'n top 5 van dit jaar :loving:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle