Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 23:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Belachelijk dikke plaat. Sowieso een van mijn favorieten dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2015 20:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2015 22:16 
 
Hardtraxx Crew

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 20:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 20:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:


Wat een vette track, hoop deze track op Qlimax te horen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 22:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

save me wauw :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2015 00:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Neem mijn woorden terug over save me, wat een plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2015 00:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alle drie fijne platen, met Enclosure momenteel als favoriet. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2015 01:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ijzer sterke release. Alle drie de platen klinken erg fijn :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2015 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alle 3 ontzettend gaaf. Wordt tijd dat ik Phuture Noize weer eens live ga bezoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2015 15:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Existence Through Sound, WAT een plaat! :drool:
Heerlijk gevoel en thema in dit nummer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2015 16:39 
 
Hardtraxx Elite

Existence Through Sound is echt hartstikke vet :worship: De vocals zijn trouwens wel hetzelfde als in Inception By Sound van Ophidian. Verder ook een goede sfeer en hele dikke kicks.

De mid-intro van Enclosure pakt mij niet zo. De break is echt heel nice, eerst rustig de sfeer erin brengen en dan in de build-up die melodie op laten komen. Jammer, dat er dan een matige climax achteraan komt. Geen slecht nummer, maar ik zou het zelf niet zo gauw opzetten.

Save Me is ook heel erg vet, goede climaxen, goede kicks, helemaal mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2015 17:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel dik alle drie !
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2015 23:36 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt heel apart! PN onderscheid zich wel zeg ! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 01:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke floorfillers dit, niks mis mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 12:17 
 
Artiest

Thanks voor de toffe reacties, ik ben zeker van plan om de melodieuze/sfeervolle dingen voor te zetten in ieder geval!

PS Hij staat nu ook volledig op spotify, de volledige tracks komen uit op 3 november.

https://open.spotify.com/album/4gGC4aGiQ5ySIXhIRq8P18
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 13:21 
 
Hardtraxxer

IJzersterke tracks! Stuk voor stuk veel variatie, dikke sfeer en heerlijke vocals (zeker in Enclosure :loving: ). Phuture Propaganda vond ik al erg goed, maar deze tracks brengen de Phuture Noize sounds toch weer naar een nog iets hoger niveau!

Tot zover mijn lofzang. Save Me en Enclosure vind ik het vetst, maar ETS doet er niet heel veel voor onder. Ga zo door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 13:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Existence Through Sound, vind ik veruit de beste plaat van deze EP.
Die Midintro... De rillingen door m'n ruggengraat, die akkoorden gaan door merg en been, heerlijk!
Heb wel lang moeten wennen aan die synth die PN vaak gebruikt, die haast screech achtige lead. Moet zeggen dat ik die sound wel héél erg kan waarderen. Kan niet wachten om weereens een setje bij te wonen van deze man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 16:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Enclosure voor mij met stipt op 1.
Heerlijke random PN sounds in combinatie met de kick(s), om nog niet te spreken over de sfeer en die melodie. :thumbsup:

Toty kanshebber.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 17:04 
 

Wat een ontzettend goeie EP zeg :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 18:14 
 
Hardtraxxer

Wat een heldige EP stuk voor stuk geniale platen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verschrikkelijk goeie EP. Wat een ijzersterke tracks, stuk voor stuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele unieke platen, alle drie erg sterk! Heb het meest me Save Me, daarna Enclosure, Existence Through sound is iets minder mijn ding, maar kan niet direct uitleggen waarom.

Echt een unieke sound in de scene. Zonde dat hij zo weinig geboekt wordt voor mijn gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 15:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Hele unieke platen, alle drie erg sterk! Heb het meest me Save Me, daarna Enclosure, Existence Through sound is iets minder mijn ding, maar kan niet direct uitleggen waarom.

Echt een unieke sound in de scene. Zonde dat hij zo weinig geboekt wordt voor mijn gevoel.


Word voor mijn gevoel al best goed opgepakt door de scene. Alleen de grotere organisaties moeten hem meer op de main zetten, of juist niet. Main krijg je standaard lijstjes of kan die zichzelf niet goed uitleven kwa trackkeuze. Op een tweede area krijgt die minder erkenning maar kan die wel zijn gang gaan.

Ben benieuwd wat zijn kijk is op mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 17:17 
 
Artiest

SAIN7 schreef:
Khadber schreef:
Hele unieke platen, alle drie erg sterk! Heb het meest me Save Me, daarna Enclosure, Existence Through sound is iets minder mijn ding, maar kan niet direct uitleggen waarom.

Echt een unieke sound in de scene. Zonde dat hij zo weinig geboekt wordt voor mijn gevoel.


Word voor mijn gevoel al best goed opgepakt door de scene. Alleen de grotere organisaties moeten hem meer op de main zetten, of juist niet. Main krijg je standaard lijstjes of kan die zichzelf niet goed uitleven kwa trackkeuze. Op een tweede area krijgt die minder erkenning maar kan die wel zijn gang gaan.

Ben benieuwd wat zijn kijk is op mijn mening.


Ik val op het moment tussen 2 kampen in. Ik ben niet de rebelste raw knul vd scene, maar maak ook zeker geen meezingers. De rawscene wordt alleen maar harder en harder, daardoor ben ik voor een promoter lastig te plaatsen, ook al krijg ik echt enorm veel positieve reacties en support (daar ben ik natuurlijk erg blij om). Bijvoorbeeld artiesten als Jason Payne, Requiem en Regain zijn op het moment de grootste groeiers in de scene en die maken/draaien echt extreme en schreeuwende raw, dat is een goed voorbeeld daarvan.

Ik zie ook dat ik daardoor geplaatst wordt vroeg op een rawstage, maar ben niet populair genoeg om laat op een mainstage te staan omdat mijn muziek (te) complex is of niet in de smaak valt in dit publiek.

Anyway, ik ben altijd bezig om plaatjes te maken die thuis EN op de dansvloer vet zijn, en vooral wil ik dat het publiek iets voelt als ik een plaat maak. Ik vind hardstyle daar een ideaal genre voor. Dit is alleen op het moment niet wat het normale publiek zoekt en dat merk ik natuurlijk ook. Alleen ik ben van mening dat als je vette muziek maakt en als het mensen raakt dat het allemaal goed komt! :)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle