Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 16:49 
 
Artiest

WIJNUH schreef:
Cyrildales schreef:
Ben ik 't ook wel mee eens.. iedereen mag wel tering, tyfus, dit dat zeggen.. maar kanker dan is het ineens erg en dat mag niet gezegd worden blabla :yawn:
En het word niet gebruikt als de ziekte maar meer als uitdrukking van 'super vet'.
maarja OT: From Scratch lekker nummertje :thumbup:


Het wordt dan niet als ziekte gebruikt, maar er zijn mensen die zich er aan storen of door gekwetst voelen. Ook al bedoel je het nog zo goed.

Terug on: Lekkere drive in intro en outtro, kicks hadden wel wat harder gemogen voor dat beetje extra, maar prima plaatje!


ik vind het aanstellerij, schelden en het gebruiken van t woord in die context is niet hetzelfde als spotten ermee en een beetje vreemd dat mensen wel idd met tyfus, tering en de pest mogen "schelden" terwijl de pest bv zo'n beetje heel europa heeft uitgemoord xd

maar on topic, wacht met smacht tot de release :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 17:00 
 

Skedoedelefloeps schreef:
WIJNUH schreef:
Cyrildales schreef:
Ben ik 't ook wel mee eens.. iedereen mag wel tering, tyfus, dit dat zeggen.. maar kanker dan is het ineens erg en dat mag niet gezegd worden blabla :yawn:
En het word niet gebruikt als de ziekte maar meer als uitdrukking van 'super vet'.
maarja OT: From Scratch lekker nummertje :thumbup:


Het wordt dan niet als ziekte gebruikt, maar er zijn mensen die zich er aan storen of door gekwetst voelen. Ook al bedoel je het nog zo goed.

Terug on: Lekkere drive in intro en outtro, kicks hadden wel wat harder gemogen voor dat beetje extra, maar prima plaatje!


ik vind het aanstellerij, schelden en het gebruiken van t woord in die context is niet hetzelfde als spotten ermee en een beetje vreemd dat mensen wel idd met tyfus, tering en de pest mogen "schelden" terwijl de pest bv zo'n beetje heel europa heeft uitgemoord xd

maar on topic, wacht met smacht tot de release :love:

Idd :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 17:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tyfus, tering en de pest komen nauwlijks nog voor, zijn ziektes van een paar eeuw geleden ;)
Kanker is wat dat betreft meer van deze tijd en raakt mensen sneller dan tyfus of tering.
Kijk ik scheld er ook wel mee, maar ik zal het nooit "zo maar" zeggen, dan moetik wel goed kwaad zijn haha
Ik zal nooit iets zeggen van: ja, echt een kanker goed nummer. Komt ook een beetje dom over vind ik, ik probeer het een beetje te beperken laat ik het zo zeggen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ Skedoedelefloeps, als jij het zonodig aanstellerij vind dat mag jij de ziekte eens mee maken.
Ik ga totaal met Wijnuh mee.

Ik heb leukemie gehad dus hou het woord lekker voor je ook al heb je een andere betekenis!


@ Cyrildales; K... heeft een hele andere betekenis, hoe oud zijn jullie trouwens als ik vragen mag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 17:47 
 
Artiest

Kepro schreef:
@ Skedoedelefloeps, als jij het zonodig aanstellerij vind dat mag jij de ziekte eens mee maken.
Ik ga totaal met Wijnuh mee.

Ik heb leukemie gehad dus hou het woord lekker voor je ook al heb je een andere betekenis!


@ Cyrildales; K... heeft een hele andere betekenis, hoe oud zijn jullie trouwens als ik vragen mag?


Agh ga toch weg, de ziekte meemaken, t feit dat jij tegen mij zegt, maak jij die ziekte maar is mee vind ik 1000 keer erger dan ermee schelden als je je teen stoot ofzo.
Schelden en spotten is niet hetzelfde en mensen vatten schelden met het woord erger op dan dat het is, het is PUUR en ALLEEN schelden en daar moeten mensen niet zo over gaan lopen kankeren.
(of mag ik dat woord ook niet gebruiken...)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cyrildales schreef:

En het word niet gebruikt als de ziekte maar meer als uitdrukking van 'super vet'.


ja idd :')

kerel, kanker is niet 'super vet' dus waarom zou je het in die context zetten

en nu ontopic
sommige mensen -waaronder ik- storen zich eraan, dus hou ermee op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Kepro schreef:
@ Skedoedelefloeps, als jij het zonodig aanstellerij vind dat mag jij de ziekte eens mee maken.
Ik ga totaal met Wijnuh mee.

Ik heb leukemie gehad dus hou het woord lekker voor je ook al heb je een andere betekenis!


@ Cyrildales; K... heeft een hele andere betekenis, hoe oud zijn jullie trouwens als ik vragen mag?


Agh ga toch weg, de ziekte meemaken, t feit dat jij tegen mij zegt, maak jij die ziekte maar is mee vind ik 1000 keer erger dan ermee schelden als je je teen stoot ofzo.
Schelden en spotten is niet hetzelfde en mensen vatten schelden met het woord erger op dan dat het is, het is PUUR en ALLEEN schelden en daar moeten mensen niet zo over gaan lopen kankeren.
(of mag ik dat woord ook niet gebruiken...)


Ik denk dat jij nog veel dingen niet snapt, heeft ook met respect en vele andere aspecten te maken. Ten eerste is het woord al kinderachtig maarja... Wij verschillen eenmaal van mening. En nog terug te komen van mijn vraag, hoe oud je daadwerkelijk bent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 18:28 
 
Hardtraxx Addict

Skedoedelefloeps schreef:
Kepro schreef:
@ Skedoedelefloeps, als jij het zonodig aanstellerij vind dat mag jij de ziekte eens mee maken.
Ik ga totaal met Wijnuh mee.

Ik heb leukemie gehad dus hou het woord lekker voor je ook al heb je een andere betekenis!


@ Cyrildales; K... heeft een hele andere betekenis, hoe oud zijn jullie trouwens als ik vragen mag?


Agh ga toch weg, de ziekte meemaken, t feit dat jij tegen mij zegt, maak jij die ziekte maar is mee vind ik 1000 keer erger dan ermee schelden als je je teen stoot ofzo.
Schelden en spotten is niet hetzelfde en mensen vatten schelden met het woord erger op dan dat het is, het is PUUR en ALLEEN schelden en daar moeten mensen niet zo over gaan lopen kankeren.
(of mag ik dat woord ook niet gebruiken...)

sommige mensen vatten het wel zo op, dus doe het nou maar niet en ga nou maar niet overal tegen in :')
ik ben nog steeds op zoek naar een topic zonder dat er mensen discussieren met jou :/

On: lekker nummer :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 18:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Kepro schreef:
@ Skedoedelefloeps, als jij het zonodig aanstellerij vind dat mag jij de ziekte eens mee maken.
Ik ga totaal met Wijnuh mee.

Ik heb leukemie gehad dus hou het woord lekker voor je ook al heb je een andere betekenis!


@ Cyrildales; K... heeft een hele andere betekenis, hoe oud zijn jullie trouwens als ik vragen mag?


Agh ga toch weg, de ziekte meemaken, t feit dat jij tegen mij zegt, maak jij die ziekte maar is mee vind ik 1000 keer erger dan ermee schelden als je je teen stoot ofzo.
Schelden en spotten is niet hetzelfde en mensen vatten schelden met het woord erger op dan dat het is, het is PUUR en ALLEEN schelden en daar moeten mensen niet zo over gaan lopen kankeren.
(of mag ik dat woord ook niet gebruiken...)


weet je wel wat je zegt joh nerdje, maakt het idd zelf maar is mee en kijken of je dan nog zo'n grote smoel heb.
tering, tyfus en de pest kwets je niemand mee omdat dat ook niet meer voorkomt.
en het woord kanker te gebruiken inplaats van supervet is al helemaal kansloos. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 19:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zullen we het nu weer over From Scratch hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 19:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Zullen we het nu weer over From Scratch hebben?


ja goed idee! maar kan aardig slecht tegen zulke mensen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WIJNUH schreef:

Het wordt dan niet als ziekte gebruikt, maar er zijn mensen die zich er aan storen of door gekwetst voelen. Ook al bedoel je het nog zo goed.


Wie zijn probleem is het dan? Als we alle woorden die mogelijk als beledigend ervaren kunnen worden moeten verbieden kunnen we wel stoppen met communiceren. Iedereen stoort zich wel ergens aan, deal with it!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
WIJNUH schreef:

Het wordt dan niet als ziekte gebruikt, maar er zijn mensen die zich er aan storen of door gekwetst voelen. Ook al bedoel je het nog zo goed.


Wie zijn probleem is het dan? Als we alle woorden die mogelijk als beledigend ervaren kunnen worden moeten verbieden kunnen we wel stoppen met communiceren. Iedereen stoort zich wel ergens aan, deal with it!

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

F-alko92 schreef:
Gangsterdwerg schreef:
WIJNUH schreef:

Het wordt dan niet als ziekte gebruikt, maar er zijn mensen die zich er aan storen of door gekwetst voelen. Ook al bedoel je het nog zo goed.


Wie zijn probleem is het dan? Als we alle woorden die mogelijk als beledigend ervaren kunnen worden moeten verbieden kunnen we wel stoppen met communiceren. Iedereen stoort zich wel ergens aan, deal with it!

:')



Die smiley geeft precies het niveau van jouw reactie weer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 19:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die smiley geeft precies het niveau van jouw reactie weer :)

ja leuk. sommige woorden zijn idd beledigend en het verbieden daarvan is zoiezo onzin.
dat jy dat woord gebruikt moet jy weten, maar sommige woorden hoef je en kun je beter niet op een forum plaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kinders. Offtopic gedoe even in de PM. Hier over de release. ontopic nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk wel zonde dat hij nu pas officieel uit wordt gebracht terwijl hij al maanden full op iTunes staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 19:49 
 
Artiest

JolleNL schreef:
Eigenlijk wel zonde dat hij nu pas officieel uit wordt gebracht terwijl hij al maanden full op iTunes staat.


die op i-tunes is toch niet de full? dacht ik althans, volgens mij is het dezelfde zo'n beetje als deze, iig duurt ie ongeveer net zo lang
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 19:59 
 
Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
JolleNL schreef:
Eigenlijk wel zonde dat hij nu pas officieel uit wordt gebracht terwijl hij al maanden full op iTunes staat.


die op i-tunes is toch niet de full? dacht ik althans, volgens mij is het dezelfde zo'n beetje als deze, iig duurt ie ongeveer net zo lang


is wel de full. hij duurt iets minder dan 5 minuten als ik me niet vergis
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 20:01 
 
Artiest

WIJNUH schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
JolleNL schreef:
Eigenlijk wel zonde dat hij nu pas officieel uit wordt gebracht terwijl hij al maanden full op iTunes staat.


die op i-tunes is toch niet de full? dacht ik althans, volgens mij is het dezelfde zo'n beetje als deze, iig duurt ie ongeveer net zo lang


is wel de full. hij duurt iets minder dan 5 minuten als ik me niet vergis


serieus :oh: die vind je niet vaak, tracks korter dan 5 minuten, naja ik wacht iig gewoon op de release :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 20:04 
 
Hardtraxxer

Jammer dat het maar een 1-tracker is.
Maar wel een goeie 1-tracker :thumbup: .
Vooral de intro is dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 00:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

toch gewoon bruut plaatje _O_ fusion is machtig
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 01:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom staat deze nou niet op hardstyle.com ?

Anyways: http://www.junodownload.com/products/fr ... 640102-02/ daar istie ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 09:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
serieus :oh: die vind je niet vaak, tracks korter dan 5 minuten, naja ik wacht iig gewoon op de release :drool:

Tracks van onder de 5 min. Vind je juist veel de laatste tijd!
Komt omdat intro's vaak nog maar een halve minuut duren en omdat sommige tracks gelijk met een climax beginnen.
En ik weet niet of het mensen opvalt maar breaks duren de laatste tijd ook korter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

weet iemand al iets over de FUSION080??
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle